(02-12-2014, 23:55 PM)kris282 Kirjutas: Mõisaküla ütles, et pole nende toode. Katkine jah, seepärast uuringi. Vaja oleks kopa lukustus punne ja siis liigutaja raamile puksid+punnid.
Kris
Siis küsi mõisaküla omadelt et kelle pealt nad selle "disaini" siis maha viksisid...
Tükkaega olen mtziga töötanud ja on häirima hakanud, et vee temeratuuri näidik ei tööta. Sai ostetud nii uus andur mis mootoriploki läheb kui ka uus näidik. Näidik on selline ( pilt illustratiivne).
Kuidas näidik järgi ühendada, et tööle saaks. Hädasti oleks vaja.
pakun kogemuste järgi, et mass läheb pildil vasakpoolse juhtme alla(ehk siis anduri juhe ja pluss läheb paremale. Tavaliselt kipub ussitama ikkagi mass ja rooste järgi oletan, et selleks siis vasakpoolne polt Kui juhtmed valet pidi paned, siis ei juhtu muud kui näidik kisub miinusesse, kuna polaarsus on valepidi
(06-12-2014, 19:12 PM)maisalup Kirjutas: pakun kogemuste järgi, et mass läheb pildil vasakpoolse juhtme alla(ehk siis anduri juhe ja pluss läheb paremale. Tavaliselt kipub ussitama ikkagi mass ja rooste järgi oletan, et selleks siis vasakpoolne polt Kui juhtmed valet pidi paned, siis ei juhtu muud kui näidik kisub miinusesse, kuna polaarsus on valepidi
Kust küll ja mis asjaoludel on tekkinud sellised kogemused?
Miks peab soovitama inimesel kohe anduri ja näidiku läbi lasta kui asi selge pole?
Näidikul on 2 klemmi ja neist П on + ning sinna tuleb juhe teiste näidikute pealt.
Tunneb sellest ära, et pingestub süüte sisse keeramisel ja on kõigil elektrilistel näidikutel ühine.
Teine klemm on aga Д ehk datzik ehk andur meie keeles ja see läheb otse andurile ilma kuhugi mujale hargnemata ja ühendumata teiste asjade nagu näiteks pingestatud juhtmed!
Mass aga saadakse näidiku korpusest.
Kehtib kõigi traktori näidikute kohta muide.
Ühendasin vee temperatuuri näidiku ära nii nagu pidi, aga kui massi sisse panen viskab osuti põhja 120 peale. Massi välja võtan läheb nulli. Kontrollisin anduri küljes oleva juhet see oli korralikult ühendatud.
Siis mass sisse ja kui anduri pealt juhe massi panna peab osuti tagasi nulli minema kui näidik korras,
Kui läheb on andur vigane ja kui ei siis ka juhe on võimalus.
Panin massi sisse, võtsin anduri pealt juhtme panin massi aga ei midagi. Osuti läheb ikka põhja. Mul on hetkel selline näidik plastkorpusega. Äkki ei saa näidik armatuuri plekist massi. Andur on ka selline nagu pildil. Juhe on terve, vaatasin .
anduri korpuse mass loeb ainult pirni põlemisele. Minu teada jookseb pluss sisse 5v pingega ja läbi anduri massiga kokku, mida soojem on, seda väiksem anduri takistus ja rohkem voolu läbi jookseb ning seier rohkem kikki läheb, või olen asjast valesti aru saanud? Seega on vigane ikkagi andur või kell, mitte korpuse massi probleem. Kunagi sattusin teemale kus kirutigi uusi bellarussi kellasid, nendest julgelt pooled pidavat olemagi vigased...
Aga kui juhet ei pane kuhugi ?Mis siis teeb.Anduritega selline lugu,et üks on tule jaoks ja teine kella jaoks.Välja näevad ühtemoodi.Ühel on TM 102 peal mis oli teisel ei mäleta praegu ja kumb on kumb seda ka ei mäleta.
Anduri mark peaks olema TM100 ja kui võtta juhe andurilt ja panna otse massi,siis peab seier minema lõppu. Näidiku д külge ühendatakse andur ja teise klemmi alla + toide. Ega juhuslikult näidiku anduri klemm ei saa kuidagi otse massi selle kinnitus detaili kaudu,et oleksid olemas plastikust isoleerpuksid.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2014, 21:39 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Kui juhet kuhugile ei pane siis jääb osuti nulli. Nii kui juhet liigutan vastu andurit läheb osuti põhja. Mootoriplokis andur tähisega TM 100. Vana andur oli ka sama. Peab homme uuesti vaatama, äkki tõesti saab kuidagimoodi otse massi andurilt. Vaatan ka vana temp. näidikut proovin tollega ka.
Sellisel juhul pole ju midagi muud siin mõelda ega vaadata vaid vaja töökorras andurit,samas võib ju katsetada teist näidikut aga viitab anduri lühisele eeldades,et näidik korras.
Sellist plastkorpusega bribori näen esmakordselt ja seal siis mass kruviklemmiga järelikult.
Ühesõnaga sinna mass panna ja proovida nagu seletasin poleks ju raske ja pärast ka tahaks tagasisidet et kelle variant toimis.
Kes aga seda 5V juttu ajas äkki selgitab mis mehhanism tagab näidiku näidu sõltumatuse tööpingest.
(09-12-2014, 23:26 PM)2715 Kirjutas: Sellist plastkorpusega bribori näen esmakordselt ja seal siis mass kruviklemmiga järelikult.
Ühesõnaga sinna mass panna ja proovida nagu seletasin poleks ju raske ja pärast ka tahaks tagasisidet et kelle variant toimis.
Kes aga seda 5V juttu ajas äkki selgitab mis mehhanism tagab näidiku näidu sõltumatuse tööpingest.
Seda tahaks ma ka teada, kust tuleb see 5V. võetakse.
Ma siit kõrvalt vaatan teinekord neid teemasid ja paneb natuke kukalt kratsima. Käivad läbi teemad, kus on küsimuse all erinevad kõrgpilotaažiga mootorid, nende täpsed andmed ja kuda neid ülimalt täpselt seadistada või paremaks muuta. Käivad läbi teemad kus jagatakse täpseid näpunäiteid tippelektroonika vallas, või masinaehituse viimase sõna vigade välja toomisel. Teatakse paremini kui insenerid lennukite eripäradest ja sellest kuidas Marsil ellu jääda. Ja siis keegi küsib, et kuidas ühendada ühe juhtmelist andurit süsteemi, ning tulemuseks on ajude ragistamine ja arvamine. Kuidas see võimalik küll on?
Samasuguse kella ja samsuguse anduriga olen isegi vaeva näinud....tulemuseks jäi see et ei hakanud see asi normaalselt tööle. Ehk külmalt näitab ja siis soojalt näitab ka aga liig apalju näitab. Ümks selline komplekt on dt-75 peal ja teine t-25 peal. Andureid omavahel olen vahetanud, eeldatavasti on kellad peetis....eks see vene kvaliteet....
(09-12-2014, 23:26 PM)2715 Kirjutas: Sellist plastkorpusega bribori näen esmakordselt ja seal siis mass kruviklemmiga järelikult.
Ühesõnaga sinna mass panna ja proovida nagu seletasin poleks ju raske ja pärast ka tahaks tagasisidet et kelle variant toimis.
Kes aga seda 5V juttu ajas äkki selgitab mis mehhanism tagab näidiku näidu sõltumatuse tööpingest.
Lihtne, LM7805 või analoogne kivi, annad sisse 8v st vist 24Vni ja too annab ikka välja 5V. Osade sõiduautode kellad töötavad samamoodi.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.