(21-10-2014, 21:53 PM)supp Kirjutas: siin aitab vanasõna: kes maksab, see tellib ka muusika
just sellepäeast keritaksegi odomeetreid
preaegu müün auto millel vanust 14a ja õige ls 140t km ning kõik kardavad et on keritud, samas kui müüsin 7a vana masinat millel 200t ees, siis 99% ostjatest viskas toru ära kui kuulis ls-si pidades seda ulme suureks
See on ju niigi teada, et enamus Eesti autoostjaid on lihtlabased lollpead. Et mitte veel hullemini öelda... sest enamuse jaoks on aeg seisma jäänud ikak veel KAdaka nädalavahetuse auturu aegadesse, kus Opel = roostehunnik ja halb auto ning läbiussitanud tojoota oli "igikestev". Ja kolksvaagen kui tegelik saasta sünonüüm (eriti too viidatud mahasittuja saksast) on siiani hullult hinnas...
Samas ongi Eesti oludes nii, et pisut tõsisemalt otsides, pisut õnne omades, natuke ka tutvuseid, saab 5-7 aasta vanuseid autosid, millede tegelik-tegelik läbisõit ongi 100-150K. Toosama Avensise näide ja täits atahaks teada, kuida ksf!Tom'i sõber aastake hiljem asjast arvab.
Hetkel kiirotsinguga andis sellise auto:
Megane vagun ja selle auto aus/ülipõhjalik ajalugu ning põhjendus vahetuseks
margifoorumis. Ja kohe läheb kisaks, et kallis ja läheb kohe katki... kuid tegelikult on see pakkumine üks paremaid, kuigi mõned vähesõitnud on aastaarvult uuemad, siis on varustuse vahe ikka oluline. Miks leiab just seda Megane'i vähesõitnuna: see disain meeldis naistele ja neid osteti päris palju just abikaasadele töölkäimise ja lapsevedamise autodeks. Neil oli moodne disain, hea hind ja selle ajahetke ülim turvalisus heas suhtes. Ja ma nii hästi mäletan ühte Autolehe testi, kus me võrdlesime mitut sama klassi autot ja muidugi oli seal ka Golf. Äkki oli ka Corolla ja midagi veel, 3 vms. Kõik peale minu (ma olin ka siis teistest ju vanem ja elukogenum lapsevanem) rahmasid pihku mõtetu kolhvi peale, õigus - oligi Corolla ja mingi eriline mudel, kas mitet suisa pool-USAversioon oluliselt rikkama varustuse ja paremate materjalidega vms, ja mina nautisin just punast 5-d meganni, selle disaini, lahedaid vigurdusi ja MUGAVAT neutraalset kulgemist. Mul oli siis ja on siiani jumala poohui igasugustest põiketestide tuhandikest ning idiootsest "sportlikusest", PIDURID ja üldturvalisus on Renault'del alati olnud teistes isegi paremad ja see on oluline!