Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

kogu Stihl alles!!

Veel pole maha löödud
Vasta

kui juppeks ja sumps sama mis 180el siis oleks huvi
Vasta

Tänud JaakH mu mini prohvisaag elab veel aastaidBig Grin
Vasta

Rääkides siin erinevatest tootjatest siis on kõige parem omada ühe kindla firma saage. Ajapikku õpid ise masina ära ja suudad kasvõi põlvepeal remonti ning hooldust teha. Tead kust saab varuosi soodsalt . Igal masinal omad head/vead. 

Ise vaikselt kaldun juba akuga saagide poole. Lihtsalt suuri töid pole vaid pidevalt natukene siit ja sealt lasta. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

Olengi ise seda meelt isand Gravity! Mis puutub nende rappetesse siis vana väike Stihl leidis omale rakenduse. Mul oli kokku 5 võsakat, 8 kettsaagi. Kõik igavesed rapped.... Nüüd võtsin asja käsile ja jääb 2 kettsaagi ja 2 võsakat. Ja ma vist uurisn su käest paari FS 450 juppi. Kogu mant mis alles on läheb vanarauda... Kellel kuradil on vaja Jonseredi kettsae karterit või HQ võsaka võlli. samuti saadan minema HQ 254 silindri koos kolviga.... Plats puhtaks!

Veel pole maha löödud
Vasta

Kui jõuad saagi tõsta siis jõuad ka käima tõmmata (pole olulised need kergkäivitus sisteemid). Echo on hea aga mina isiklikult võtaks Stihli. Echo varuosade saadavus paneb siinkohal piirangu ette.
Pole seda kummilutti ka niiväga vaja, hea saag käivitub ka selletagi.
Vasta

See kergkäivitussüsteem kõlab hästi küll, aga tegelikult on ta mõeldud pigem ikkagi neile, kes muidu piisavalt järsku tõmmet ei jõua teha. Näiteks vanaisadele. Wink Kui endal kõik jäsemed töötavad korralikult, ei ole kuigi mõistlik seda 300g lisaraskust pidevalt kaasas tassida.
Vasta

Kuna ksf! meli666 on foorumis tuntud vene motoploki guruna, väriseksin pigem sae nöörstarteri vastupidavuse pärast. Kes on aastaid harjunud vene 300-kuubikulist nöörist käima tirima, sellel on kuramuse raske käsi...     

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Mind just häirib see kergkäivitus sisteem, õnneks sthil ms 180 seda pole, aga vahest harva kasutan ühte millel on ja oi kui närvi see mind ajab, ma vanakooli mees kohe hooga käima tõmbama ja siis see sistem sekub Smile
Vasta

Mul oli ka üks saag mis oli kergkäivitussüsteemiga varustatud. Mind see aga ei häirinud. Harjusin isegi ära ja olin rahul kuid sõber kes on tõsine vanakooli mees tõmbas starteri koos selle süsteemiga ribadeks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Samas mul üks 76 kuubikune saag, sellel täitsa võiks olla Smile 
Vasta

Laasimiseks sae valikul tasuks meeles pidada, et alla 13'' plaadiga saagi vaadata ei tasuks. Muidugi oleneb see ka kasutaja pikkusest kuid reeglina ei ole kuigi mugav ja kerge laasitava puu kohal küürutada. 
Vasta

(22-02-2015, 18:06 PM)meli666 Kirjutas:  On kellelgi kogemusi sellise saega, ECHO CS352: http://www.stokker.ee/p:2169780/metsateh...2es-35rc91
Vaja vaadata miskit väiksemat laasimiseks, õunapuude kärpimiseks jne.
Vaatasin siit lehelt Stihle ka, MS 170, MS 181: http://saemeister.ee/index.php/stihl-moo...d.html?p=1
ECHOl tundub nagu rasvaseid plusse olevat. Kummilutt paremaks käivituseks, kergkäivitussüsteem. Ja ega need mõnisada grammi kaaluvõitugi paha ei tee.
On sellel kergkäivitussüsteemil üldse nii oluline roll, et peaks just olema? Stihli MS 181 muidu ka sellega olemas, paraku hinda tubli 80.- veel juurde.
Seniajani kasutuses olnud Husky 254XP tahab samas ikka omajagu äkilist ja jõulist tõmmet saada.
Veel küsiks, et huvitav kas sellel Stihli MS 181 on juba eraldi siduritrumlile kinnituv veotähik olemas? Sama asi huvitab eelpool mainitud ECHOt.

Sai paar aastat tagasi soetatud selline väike echo majapidamisse http://www.stokker.ee/p:1986481/metsateh...80tes-25rc (mul küll cs260TES). Endalegi üllatuseks ei taha enam teisi saagesid vabatahtlikult kätte võtta. Kui siis vaid suuremate puude langetamiseks ja tükeldamiseks. Võsa ja peenema küttepuuga tegelemiseks ideaalne. Siiamaani pole suurt miskit ära ka lagunenud.
Vasta

(23-02-2015, 10:59 AM)oop123 Kirjutas:  Sai paar aastat tagasi soetatud selline väike echo majapidamisse 
Igaks juhuks märgin, et tegemist paistab olevat arboristi saega. Muidu läheb mõni äkki leili ja plaanib sellega saja-aastast tammevõsa maha võtma hakata! Smile  Okste lõikamiseks võras on lühike ja kerge saag väga hea. Iga töö jaoks aga on ikka oma saag, absoluutset universaali kahjuks pole.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(22-02-2015, 23:53 PM)meli666 Kirjutas:  Kui oli ikka üle 20 kraadi külma, siis nööriga tõmmates liikus kogu autoroller enda poole, mootor heal juhul ühe tötsu tegi.
Mineraalõli rõõmud. Mul oli MB-1 külmaga käivitamisel umbes sama lugu. Täissünteet sisse ja ei muret enam.
Saag aga kahetaktiline, seal vahet pole. 70a taadile võib olla peab küll kergema käivitusega sae vaatama, kui ta jaksab sellega tööd teha. Kui niisama hoovi peal tarvis vuristada, siis äkki elektrikas oleks veel parem? See on igast bensukast kergem ja tarvis vaid "nööpi litsuda". Või on taat veel nii kõva et käib metsas möllamas?

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Puud aastaks ette tehtud, aga nii ilusat ilma ei saanud raisku lasta minna- hing ajas ülekasvanud lepiku kallale. Millega siis- truust HsQ 254`st ilma uue kolvi-silindrita enam asja pole(kas nii vanale juppe ongi enam?). Vaatasin oma Id kaarti- 70`st aasta puudu. Hädaga tuligi järgijäänud "taadisaega" minna- Stihl Ms 180 ja segukanku näppu ja üle põllu. Kiidan end siiamaale, et oli kunagi oidu 1,8 ha võsalapp kodu juurde osta- nüüd annab juurdekasv täpselt aastapuud ja mingite teatiste, m.majanduskavadega ei pea jamama.  Stihlist- ikka väga kerge, süleskäivitatav. Latt 12" on vaid algul imelühike. Puudus HSQ`le omane raske väntvõlli güroefekt.  Väsinuna kodutulek oleks nõukaaegse Yral`ga parim olnud- seisab sangapidi õlal ja 20 l kanku on kerge- päevaga tühjaks kõrvetatud. Sel jätkub 5 liitrist nädalaks. Asjast ka. Sain sõbralt pappkastis laialilammutatuna Stihl 023c ja tema jälle kellegilt. Kolb-silinder tundus tihe olevat, seega tihendivahetus ja kokku. Puudus käepide, vist kolmest punktist kinnitusega, vast saab tellida. Etteandepumba mulli lühikese otsa jaoks pole kohta. Pikem voolik  läheb paaki, siis lühem loogiliselt karbussi. Aga seal ainult paagisõela vooliku jaoks   ots olemas. Aga kuhu ikka teine voolik? Siis karbussiruumis üle üks vaba pistikuga juhe. Teine, isoleerimata, sobis suretusklemmiks.
Vasta

pen.skar karga motika selga, annan sulle 254 silindri kuuspaki eest! Ja kogu nänni mis veel HQst jäänud on

Veel pole maha löödud
Vasta

No tulen, kui +10 õues e tõenäoliselt kuu aja pärast. Ja pead loengu Stihli kokkupanekust!  
Vasta

Käisin sthiliga hoolduses (ise enam õieti käima ei saand) et reguleerige ilusti käima, panidki aga euri võeti niiet oleks teadnud oleksin uue sae ostnud Smile  palju see karbussi membraan ikka maksab Sad
Vasta

(01-03-2015, 10:57 AM)fm25 Kirjutas:  Käisin sthiliga hoolduses (ise enam õieti käima ei saand) et reguleerige ilusti käima, panidki aga euri võeti niiet oleks teadnud oleksin uue sae ostnud Smile  palju see karbussi membraan ikka maksab Sad

Rem komplekt üle 20 ei tohiks maksta Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne