Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Suretas välja äkki?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
99% tõenäosusega saatis sõnumit, või meili.
Postitused: 2,234
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
Just nimelt selliste kindlustuspettuste pärast ongi nn.registraator venemaal pop.Ju tuub seda täis.
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Tere.
Mitte popp vaid isegi kohustuslik kaskol.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
http://www.postimees.ee/3083333/parnumaa...a-tema-ema
Aru ma ei saa, hukkusid täiesti süütud tegelased, kes lihtsalt olid valel ajal vales kohas. Suurem süü sellel möödasõitjal ja kas ikka peab ühe laupkokkupõrke vältimiseks valima teise. Mis sundis seda veokit vastassuunavööndisse? Või lõi pidurid põhja ja libises? Ega vist saagi teada.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,266
Teemad: 22
Liitus: Feb 2013
Maine:
13
07-02-2015, 17:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2015, 17:44 PM ja muutjaks oli
maitus.)
Õnnetus juhtus minu kandis ja siin räägitakse, et veokijuhil oli puudunud ka vastava kategooria juhiluba....
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
08-02-2015, 09:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2015, 09:13 AM ja muutjaks oli
Külahull.)
Tänapäeval võib juhtimisõigus puududa ka tervisetõendi aegumise tõttu. Vabalt võib juhil küll kuupäevaliselt kehtiv juhiluba olla, kuid tegelikult ikkagi ei kehti ja millest juht midagi ei tea. Suht ajuvaba olukord on nende juhilubadega, kuid eks ametnikud peavad ka oma eksistentsi õigusama ja midagi tegema. Niimoodi sellised olukorrad võivadki tekkida.
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
08-02-2015, 12:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2015, 12:10 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Minul isiklikult on udukameestest nii villand, et kui aega saan tuleb autole suured lisakauged ette keerata. Siis sellise udukamehega kohtudes kustutan lisakauged ära ja jätan põhituledes kauged sisse (aus äri, tal 4x55w, mul samamoodi) kuniks vastusõitja udukad ära kustutab. Ja kui kaugtuledega plinkima ja tõmblema kukub, eks siis panen lisad tagasi, et vähem pimestaks.
Kui teil see ninaesine laik nii tähtis on, pange siis ohukad ka põlema - ikkagi täiendavad 5w vahelduvvalgust juures.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(08-02-2015, 12:08 PM)Mahno Kirjutas: Minul isiklikult on udukameestest nii villand, et kui aega saan tuleb autole suured lisakauged ette keerata. Siis sellise udukamehega kohtudes kustutan lisakauged ära ja jätan põhituledes kauged sisse (aus äri, tal 4x55w, mul samamoodi) kuniks vastusõitja udukad ära kustutab. Ja kui kaugtuledega plinkima ja tõmblema kukub, eks siis panen lisad tagasi, et vähem pimestaks.
... ja siis võib juhtuda et vastutulija lülitab sisse katusel asuvad sinised lisatuled, mis põlevad perioodiliselt...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
See veoka vastassuunda sattumise teema- kui täpseid asjaolusid ei tea, ei tasu kohut mõistma hakata.
Tean siin mehi suurte roolis, kes ütlevad küll, et tema kõrvale ei keera, kui loll tuleb.
Aga paljudel reaalselt muud instinktid tööle ei hakka? Ikka püüad mööda tüürida või hoogu maha saada.
Palju on libedal vaja et koormatta kerge tagaosaga veok juhitavuse kaotaks? Ei ole üldse palju vaja. Kui liig järsk liigutus rooli ja pedaalidega ja ruumi korrigeerimiseks pole, ongi õnnetus käes.
See lubade teema on viimasel ajal lausa hitiks läinud. Järjest tuttavate seas juhtumid kus aegunud tervisetõendiga või lihtsalt paberkandjal tõendiga, mis e-maailmas registreerimatta hakatakse süüdistama lubadetta juhtimises.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Olen täheldanud seda,et kui sõidan libedaga väikse autoga ja tunnen,et üle 75 ei ole enam turvaline sõita siis peeglist vaadates üritavad suurte veokate mehed ikka pea-aegu selga sõita ehk pikivahe õite väike... ja tahavad mööda minna. Olen seda ka võimaldanud aga kui minu ees ka keegi sõidab,ei ole see väga lihtne,sest pean siis möödasõitjale augu tekitama. Tegelt oleks targem,kui rekkamees ka mõistaks,et tee libe ja pole mõtet mööda pressida. Nojah,ilge liikluse takistaja tunne tekib... Samas kui tõesti tunnen,et pedaali vajutades ratas juba ringi hakkab käima,mõtlen ikka ohutuse peale ka. Ja möödasõite teen ka ainult siis,kui tee pikalt ette tühi. Lõpuks pole ju tähtis mingit rallyässa mängida vaid ikka tervena kohale jõuda.
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Eelnev postitus väga asjajik.Mina just värskelt reedel elasin kriitilise olukorra üle põhja soomes.Tulles mööda 760 teed ,mis nagu numbergi näitab on kolmanda kati tee ja seega talvel enamasti lumekattega .Mõttes sai paika pandud kõik faktorid mis sellel marsuudi valikul plussid ja miinused.Sõita tuleb aeglasemalt ja ettevaatlikumalt kui oleks mööda teise kati teid ringiga tulla. Aja ja kilomeetrite võit arvestatav.Kuna tulin 39 tonnise raskeveokiga mis enamvähem juhitav lumisel teel võrreldes tühja masinaga.Sai paarkümend kilti sõidetud kui mingi küla vahel märkasin paemalt poolt kõrvalteelt ühtlase kiirusega lähenevat rohelist universaal kerega sõiduoutot mille katus oli kohandatud vist lumeveoks.Lähenesime üksteisele pea võrtselt kuid sisetunne aimas halba,kas tajärsku ei saa pidama.Nii oligi.Tal polnudki kavatsust seisma jääda sest lumekoorom vajas vist kohale toimetamist.Ma küll võtsin varakult hogu maha ja viimastel hetkedel pidurdasin mis andis kuid isegi lamell rehvid ja kaasaegsed piduri süsteemid ei peata autot koheselt.Nii vaatasin tõtt rohelise universaaiga ja ........tema ei teind minust väljagi kui kadus nina alla.Sekundi murdosad antsid positiivse laksu seekord.Läbi lipsas? Peatusin ja vaatasin nina üle -täiesti terve .Vastu tulnud audi juht jäi seisma ja vaatas klaasistund silmadega rorelisele universaalile järgi mis sama kindlalt edasi liikus.Nagu kiuste andis kaamera saba hiljuti,oleks salvestuse kogu eluks saanud.Kunagi ei tea kuidas alanud päev lõppeda võib.Oleks nõrganärvilisena tõmblema hakanud ja näiteks kraavi kasutanud(posti) oleks pärast öedud et nägid viirastusi jne...jne.Kahjuks on elu karmid reelid paikka pannud,enam najalt kõrvale ei keera.Tagajärjed võivad kordades hullemad olla.Seegord sedasi.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Üks pisiasi, mulle meeldib sõita eesliikujast nii kaugel, et tema tõstetud vesi, liiv ja muu sodi on enne mind maha vajunud. Seisab auto puhtam, esiklaas läbipaistvam ja esitulede "klaase" ei pea iga paari kuu tagant lihvimisse viima nagu see uuemal aal kombeks olla. Enamuse kivitäketest kapotil hoiab ka ära kuigi vastutulijailt neid ikka saab.
Seoses eelnevaga ei meeldi autod, kes möödasõidul järsult mulle nina ette keeravad. Saan aru kui vastutulija on ligidal aga see minu auto vasaku esisuunatule rihtimine oma tagumikuga ka siis kui tee eespool km-te viisi puhas, no kas see on miski eriti täpsete manöövrite harjutamine või minu närvi ajamiseks. Ei, ma närvi ei lähe juba ammu, need ajad jäid vanusesse enne 25-ndat sünnipäeva. Praegu vaid sunnib kiirust vähendama, sest mine tea, kes talle teele ette jookseb (siil, varblane) või mis tal koormast pudeneb. Meeldivad need juhid, kes vaba tee olemasolul ikka telefonipostivahe või poolgi sellest mulle ka reageerimisruumi jätavad. No asulakiirusel ikka omad kombed, neist täna ei pajata.
Möödasõidu ootamine teise auto pepus on viimane lollus, seda saab teha piisava kogemuse korral ka eemal, et mitte piirata oma vaatevälja eesliikuja numbri laiusega. Näed küll vasakul toimuvat aga paremalt eesliikuja ette hüppavat kitse, last või siili mitte. Ta võib ju äkkpidurduse teha. Piisava prakti korral saab möödasõiduks valmistuda õigel kaugusel, mida on kõige parem harjutada LAZ bussiga, millel täislastis (100 passaseri) kiirendus puudub või tundub lausa negatiivne olevat. Ei mahu pealuu sisse need mitmesaja kW-se mootoriga auto omanikud, kes üksi ilma raske pagasita peavad mõne auto stangest meetri-kahe kaugusel oma möödasõidu võimalust passima. Aga see stiil on valdavaks saanud meie teedel ja siis on teedevalitsus, rahvusvaheline imperialism ja savikas süüdi kui miskit juhtub. Ainult autojuht on kristallpuhas.
Sai südamelt.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.