Nissan Laurel ´87.

 Meie tandem koos Laureliga täie elu ja tervise juures, osaleme igapäevaselt kodumaa liikluses ning olen jätkuvalt arvamusel, et olen leidnud maailma parima auto... Smile  Roosteuss küll paar kohta jälle leidnud aga arvestada, et sõitu saab igasuguste ilmaoludega ning ulualla ei käi, on seis väga vastupidav.
  Aga tahaks leida pealinnas sellise koha, töökoja või kasvõi kellegi garaaži, kus leidub korralik press ja ka tõmmitsad sest kuidagi ei leia kohta, kus saaks tagarattalaagreid vahetada. Oskab keegi aidata või öelda kelle poole pöörduda?

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

http://autoparandus.ee/

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

   Et laagrid nüüd vahetatud see on väga hea. Kõik oli nagu väga fine kuni arve esitamiseni selles kohas, kus tõepoolest kõik mõeldav ja vajalik olemas igasugu autovigurite jaoks...
   Kui julgesin mokaotsast poetada, et kui must-valgel paberil kohapeal ja netis kirjas, et sõiduauto ja linnamaasturi remonditund on 28.- euri, kuidas minu autoremonditasu kosmosesse hakkas kerkima, laiatati vastuseks aga mitu meest auto kallal oli? 1 oli kindlalt ihu ja hingega, teine koha omanik nagu ikka "suunaja" rollis (mida mina, kui lihtne maainimene nimetan targutamiseks ja käsutamiseks). Paar korda sõelus poe vahet ka, et paar roostes mutrit ja vedru tuua asemele, mis mulle ka nii 5 kümpi plekkima läks...ühesõnaga vaidlema ma lõppkokkuvõttes ei viitsinud hakata sest laagrid olid vahetatud ja auto juba koos tagasi, kui raha lugemiseks läks aga Teistele siit siis tähelepanek, et selles autoparanduses peate arvestama et 28.- euri tund tuleb korrutada tööliste arvuga, kes auto külge käe panevad. Kui küsisin poole paranduse pealt, et palju see umbkaudu kokku maksma läheb, ei tulnud mitte kui ühtegi numbrit ega varjanti, öeldi, et kõik selgub kui tagasi koos auto on.
   Kui mõni alfa-isane hakkab siin nüüd sõna võtma siis olin kogu parandamise aja Laureli kõrval, ei olnud midagi jäädavalt kinni roostetanud, laagrid olid endal kaasas ja töötunde kulus niipalju, et jäi alla kohtu seaduse, minul oli põnev seista ja jälgida, ilma, et oleks tüdimuse haisugi tekkinud. Ja mina ei suuna ega targuta, kuidas teha. Ma jälgin huviga, kuidas sellel autol asju kokku-lahti võetakse. Maailma mastaabis võib see olla paljude jaoks "vana ront" aga minu jaoks on ta terve maailm.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

njaaah, tavaliselt parandan enda autostid ise aga kui vaja teha Vollil vähe keerukamaid töid, siis olen ikka lasknud spetsialistidel teha. Pole lihtsalt tõstukit ja korralikku garaazi. Töötund on väga mõistlik arvestades meeste oskusi ning kvaliteet töödel hea. Teostavad ka tasuta järelkontroll kui mingeid tihendeid vahetavad. Igasugu peale remonti tekkinud leked teevad uuesti korda ja veel pealegi TASUTA.

Raha nurgatagustes aukudes tuulde visanud, enam ei anna suvalisele õlile raha töö eest mis seda väärt pole.

Võta asja kui õppetundi ja teinekord oled targem. 

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta

Tervist,
mina olengi see õnnetu (targutaja) autoremondist.
Lugedes Nissani omaniku kommentaare paneb imestama, kui kaugel on vanema jaapani auto omanik tegelikkusest, eriti kui see auto sõidab meie talve tingimustes (oman ka, vanemaid autosid)


Seda tööd vastu võttes oli kahtlus, kas tasub nii roostes autot ikka võtta ja loomulikult ei oska keegi seda arvestada ajas.
Olen täheldanud kahte liiki vanade autode omanikke – need, kes veel sõidavad ja need, kes juba sõidavad, aga töö tund ei sõltu auto vanusest.
Nii roostes autodega on alati suured jamad, kulub rohkem aega, seega ka omaniku raha (seda mõistab iga uuniku omanik)
Tulin inimesele vastu ja võtsin auto töösse (omanik oli käinud KAHEKSAS töökojas - nähes autot öeldi ära).
Kõik vajaminevad varuosad olevat olemas, seega, kui midagi on puudu, siis järelikult on see omaniku mure. Olen harjunud teistmoodi, alustades tööd on kõik asjad kohal , mis jääb üle tagastan hulgilattu.
Tööd teostasime kahekesi, seega iga tund korrutada KAHEGA ( autoomanik sügavalt eksib, kui arvab, et teine mees ei taha palka). Vahet ju pole kas ma remondin kliendi autot üksinda 4 tundi või kahe mehega tehes läheb 2 tundi või siis veelgi rutem.
Rattad ja piduritrumlid tulid ilusti lahti, kuigi piduriklotsid, kinnitused ja vedrud pudenesid ise küljest.
Vastu vaatab 8 roostes mutrit nr. 14, kui rooste maas, kandid kadunud.
Padrun nr 14 - ei sobi, liiga suur
padrun nr. 13 ka ei sobi, ikka suur
Sai siis soojendatud induktiivvooluga mutreid vaarikapunaseks, padrun nr. 12 , kuvaldaga pikki padrunit, tekitades uusi kante ja ongi lahti (seda tööd tehes tuulutasime töökoda 2 korda). Piduritorud kinni, jällegi induktiivvoolu soojendi, saime lahti.
Poolteljed tõmmitsaga sillatalast välja, laagrid ja puksid relakaga maha, uued külge, simmerlingid välja - uued sisse.
Poolteljed omale kohale, mutreid ei ole (vanad otsas), autot kokku ei saa.
Küsimus omanikule, kas mutrid on olemas, vastus - ei ole. Mutrid ei ole tavapärased.
Ruttu autosse (töökojas käis töö edasi) ja Baltic Bolt’i esindusse (seal ju järjekorrad), sain kätte ja tagasi.
Poldi keermed korda, poolteljed kinni. Järgmine mure - pidurisilindri õhutusniplid kinni - induktiivsoojendi ja pikapeale lahti.
Uus mure, piduriklotside kinnituskomplekt lahkus elust (paistis olema originaal ja puht füüsiiliselt ära roostetanud)
Küsimus omanikule “kas varuosad on olemas”? Vastus - ei ole.
Jälle autosse ja hulgiladudesse (seejuures töökojas tehti ikka tööd edasi). Mis te arvate, kas keegi hoiab sellist komplekti jaapani autole aastast 87, mida ei ole seda ei ole.
Otsin, siis olemasolevatest komplektidest (aga neid on palju ja kõik ju riiulis) midagi samalaadset. Natuke vaeva ja needki olemas.
Ruttu tagasi, pidurid korda (seda tööd ei olnud plaanis), väike õhutus ja ongi auto korras. Pärast saime omanikult kiita pidurite osas. Arve maksmisel aga tekkis probleem:
Aega kulus kahel mehel 3,5 tundi - kokku 7 töötundi.
Võtsin 5 tundi (2 läks omanikule kingituseks) 140 EUR
Mutrid - jälle kingitus omanikule
Komplekt kinnitusi 17 EUR
2 sõitu - kingitus omanikule
Induktiivsoojendi ots (see ju kulub) kokku 20 EUR, vaadates omanikku küsisin 10 EUR
Lõikekettad, määrded, piduriõli - jälle kingitus omanikule
Kokku siis 167,
sellest saime 165 EUR ( 2 EUR kingitus omanikule)
Paistab, et mida rohkem kalleid tööriistu (näiteks induktiivsoojendi 700 EUR), seda vähem teenid.
Järeldus, tuleb tekitada palju lärmi ja tuld.
Oleks ju võinud mutreid lõigata tikksaega (väga aeganõdev töö), saata omanik taksoga poodi, kus ta saaks teha tellimuse ning jääda ootama oma varuosi (piduritorud, silindrid, mutrid, poldid, kinnituskomplekt - seejuures remonditund ju tiksub)
Aga mina – targutaja, lähenesin sõbralikult ja mõistvalt.
Vabandust, enam nii ei tee, edaspidi panen täie rauaga : )

Tervitades,

Enn Vedom
+372 5049292
Alved Grupp
Räägu 11a,
10620, Tallinn
www.autoparandus.ee
Vasta

Minu väga tagasihoidlik erapooletu arvamus, et sarnane (küll veidi vähemate emotsioonidega) selgitus kliendile töö üleandmisel tehtud tööst ja ka tekkinud probleemidest ning probleemi ei oleks tekkinudki... ja mõlemad osapooled oleks hea tundega kodu poole läinud. Paha pole ka kliendiga töö tegemise ajal suhelda ja anda teada mis seis on ja prognoosida arve suurust. Reeglina on vanema (hobi)auto omanik "veidi" nõrgema närvikavaga ka kui sellega arvestada on kindel püsiklient juures! 

Chevrolet Astro '96
Chrysler Grand Voyager '97
Vasta

Terve aja jooksul oli klient meil töökojas (reeglipäraselt töökodadesse kliente ei lubata) oma auto juures. Tegutsesime tema valvsa pilgu all ja olime pidevalt temaga kontaktis. Töö käigus näitasime ettetulnuid probleeme konkreetselt auto peal. Värskema auto puhul ( kui kõik poldid, mutrid tulevad lahti), kulub selleks tööks 3 tundi , siin kulus 7, esitasime arve 5 tunni eest.
Meie töökojas saavad lahendust paljud automured, kuid igal teenusel on oma hind.

Tervitades,

Enn
Vasta

(24-01-2015, 01:18 AM)Autoparandus Kirjutas:  Terve aja jooksul oli klient meil töökojas (reeglipäraselt töökodadesse kliente ei lubata) oma auto juures. Tegutsesime tema valvsa pilgu all ja olime pidevalt temaga kontaktis. Töö käigus näitasime ettetulnuid probleeme konkreetselt auto peal. Värskema auto puhul ( kui kõik poldid, mutrid tulevad lahti), kulub selleks tööks 3 tundi , siin kulus 7, esitasime arve 5 tunni eest.
Meie töökojas saavad lahendust paljud automured, kuid igal teenusel on oma hind.

Tervitades,

Enn
Tean mida sa tunned!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Olles ülalmainitud käitise soovitaja, siis saan öelda sedapalju - eladeski pole mind seal rahanumbriga keegi petnud minu haldusalas olevate liikuritega ja igasugust folklooriväärilist kraami olen kohanud lihtsalt läbiastudes.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Minu arvates see töötundide kahega korrutamine on küll üsna kummaline. Ei ole mina veel siiamaani ühelgi remondi arvel sellist asja näinud. töötund on ikkagi töötund ja minu kui kliendi asi ei ole, mitu meest sul seal auto kallal on. Ma millegi pärast ei usu, et kui seda oleks üks mees teinud, oleks tööaega topelt pikem olnud. Aga eks see vanade autode remontimine üks paras ooper ole.
Edit: Vabandust, ei pannud tööteostaja kommentaari tähele. Kui töötunde läks kirja viis, on asi igati ok.
Vasta

Küll ei ole seotud antud asjaga kuid eesti asjaga.Nimelt kunagi sain piimajahuti rem.ettevõtelt samuti topelt arve.Mehike tegeles  kaks tundi jahutiga,tuulutas ja kuulatas 100 eek. tund.Sai korda. Arve tuli 400 eek.Mul juuksed püsti ja helistsin firmasse.Asi ohutustehnikas,autojuht vaatles tegevust kõrvalt,see ka tasuline. Seadus pidi nii nõudma.Mina keeldusin maksmast kuna suitsutunnid minuteada oi ole tasulised.See ei ole muidugi nissani remondiga seotud kuid  kena laks ikka.
Vasta

Targutaks ka natuke Smile  kui omanik ei usalda töökoda ,hangib ise varuosad ja istub töö tegemise ajal kõrval siis oleks mõtekas ise autot remontida.
Restorani ei lähe ju keegi oma toorainetega ja köögis pliidi kõrval ka klient ei istu ....
Vasta

(25-01-2015, 13:06 PM)Tsuky Kirjutas:  Minu arvates see töötundide kahega korrutamine on küll üsna kummaline. Ei ole mina veel siiamaani ühelgi remondi arvel sellist asja näinud. töötund on ikkagi töötund ja minu kui kliendi asi ei ole, mitu meest sul seal auto kallal on. Ma millegi pärast ei usu, et kui seda oleks üks mees teinud, oleks tööaega topelt pikem olnud. Aga eks see vanade autode remontimine üks paras ooper ole.
Edit: Vabandust, ei pannud tööteostaja kommentaari tähele. Kui töötunde läks kirja viis, on asi igati ok.

Keegi ei korrutanud töötunde kahega, vaid loeti kokku kulutatud inimtunde, mis kulus selle auto puhul (kui brigaad ehitab maja, siis palka saavad ikka kõik töölised, ehitada maja võib ka üks ehitaja. Ajakulu oleks päris pikk, seejuures, ehitajat ei huvita materjalide olemas olu, kui telliti ainult teenust ilma ehitusmaterjalidete).
Loomulikult oleks võinud üks inimene teha seda tööd, vahepeal telefoni teel otsida puudujäävaid osi, (Eestis hetkel osad puuduvad), käia järgi kaks korda, tuhnida hulgiladude riiulites, tulla tagasi ning jätkata (proovige ise teha kaks sõitu, siis näete palju aega kulub). Oma varuosadega tulles peaks tellija ise otsima ja tooma kõik varuosad. Ma tulin kõigest vastu ja aitasin hädalist.
Tehes tööd , sooviks ka teenida, mitte ajada tasuta (hobikorras) teiste inimeste asju.
Te peaksite võrdlema meie hindu teiste töökodadega, kus on olemas kõik kallid vidinad remondiks.
Meil hinnaks 28 EUR inimtund, olenemata, kas meie või kliendi varuosad (Vahe selles, et meie varuosad tuuakse eelnevalt kohale).
Toon võrdluseks teise töökoja hinnakirja vaadake ja võrrelge.

http://www.troostauto.ee/Kaskkiri%2081.1...nakiri.pdf

Meie hinnakiri

http://www.autoparandus.ee/Hinnakiri.html

Tervitades,

Enn Vedom
oü Alved Grupp
Räägu 11a,
10620, Tallinn
www.autoparandus.ee
Vasta

Olles ka autoremondis töötanud, siis kipun ka töökoja poole hoidma. Tihtipeale on kahjuks kasulikum mitte neid autosid üldse sisse võtta ja probleeme juba eos vältida.
Vasta

Vaadates hinnakirju siis peaks ka hinda tõstma,ma poolmuidu teen Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

28.- h ei ole ammu enam kallis hind, hoolimatta sellest , et olen ka eliisale mõingaid juppe müünud sellele nissanile vanas töökohas, siis hetle tegelen lisak jupi müügiga ka remondi poolega ja pean ka töökojale oma poolehoidu avaldama - lihtsalt asjad on nii, autoremodis on see 100.- väga kerge juurde tekkima, kui ei ole tegemist mingi standard tööga ja müts maha sest viitsiti otsida ka puudu olevaid pid kl pulkasid - ma lihtsal tean kui keeruline see on
muidugi ei saa ma aru nendest 8 töökojast kes nn pikalt saatsid, ehk mis mõttes, isegi kui tööd on auto auto ja pigem meeldib lukseppal ka vahelduseks huvitavat autod remontida, kui hommikust õhtuni vw passateid teha

niiet eliisa, ma arvan, et sul vedas, sattusid hea töökoja otsa
Vasta

Jälle kehtib vanasõna et ükski heategu ei jää karistuseta,tee aga head saad sitaga vastu pead.Aga sellegipoolest edu autoparandajatele kes soovivad,viitsivad ja jaksavad kinni maksta teiste hobisid.Olen omanud ise ka Laurelit ainult mul oli veel Datsun.Auto oli aus ja hea ta otseses mõttes osteti käest ära,üks tuttav kelle autot parandasin  käis Datsuniga  omi asju ajamas tõi auto tagasi ja nii ta jäigi.Mõne aja pärast uuris mis  selline auto ka maksab ja eks ma midagi talle kalkuleerisin mis ta maksta vöiks.Läks mõni nädal mööda, tuleb tegelane külla laob rahahunniku lauale ja ütleb et sa ise pakkusid sellise summa auto hinnaks. Küllap mul oli seda rahahunnikut rohkem vaja kui Datsunit ja nii ta omanikku vahetaski,tema vana auto jäi ka poolmuidu mulle.
Vasta

Lugesin siinseid kommentaare antud teemale ja pean vajalikuks ka omalt poolt sõna sekka öelda. Elan ise Viimsis aga oma autodega käin hoolduses ja remondis just selles samas töökojas millest käib siin jutt. Kui veidi uurida siis on lihtne leida Viimsist umbes kümmekond kohta, kus oma autot remontida. Aga mina ikka leian aja, et auto teise Tallinna otsa toimetada. Sellel on ka oma põhjus. Alved OÜ on esimene töökoda, kus olen kogenud just personaalset lähenemist kõigile töödele, mis sinna satuvad. Omanik on inimene kes viitsib helistada läbi erinevaid varuosamüüjaid, et kliendile vajalik jupp kõige soodsamalt kätte saada. Samas soovitab ka milliste tootjate detailid on kestvamad ja milliseid peab järgmisel aastal jälle vahetama hakkama. Enamikus kohtades võetakse tuimalt kõik pulgad esimesest ettejuhtuvast kohast suhtumisega, et küll klient kinni maksab. Alved OÜ mehed töötavad vaid kahekesi ja teevad oma tööd väga profesionaalselt. Samuti on neil väikse töökoja kohta väga muljetavaldav kogus erinevaid ja mitte sugugi odavaid töövahendeid. Kui tellitud tööde teostamise ajal ilmneb sõidukil veel midagi, mis oleks mõistlik kohe samal ajal ära teha ... vahetada siis helistatakse ja teavitatakse sellest klienti. See on ju ka vajalik ,et klient ei peaks hiljem peaaegu sama töö eest uuesti raha maksma hakkama. Seda nimekirja, mis mulle selle töökoja juures meeldib võiks jätkata veel pikalt. Minu jutt võib muidugi tunduda puhtalt reklaampropagandana, aga just seda ma neile meestele ka heameelega teeks.

Võtaks kokku selle pika jutu sõnadega .... Igati mõistlike hindadega ja meeldiva suhtumisega HEA töökoda!
Vasta

Ka minuarvates on hinnakirjas märgitud töötunni hinna korrutamine töömeeste arvuga kummaline.
Kuidas meeldiks oma autot esinduses parandada -- töödevastuvõtja võtab töö vastu, meister ajab auto sisse, lukksepp remondib, võibolla laomees peab mõne jupi laost otsima, meister ajab auto välja (võibolla mitte see inimene kes sisse sõitis), tööde vastuvõtja annab auto kliendile üle (võibolla ka mitte see inimene kes vastu võttis) ja esitab kliendile arve. Oleks ju päris huvitav kui arvel oleks summa korrutatud tööd teinud inimeste arvuga. Kui mitu inimest sellega lepiks?
Vasta

Esindus on teine ooper. Seal maksad vastavalt tabelile(tootja antud tabel siis)mis on ette nähtud mingi töö tegemiseks. Esindus ei saa ka mingi vea otsimise eest esitada ulmelist arvet kuna ka selleks on aeg ette nähtud. 
nt. fiat punto tagaratta laagri vahetuseks oli tund ja peale natuke ette nähtud. Mehel kulus juba tõstukil oleva auto puhul 6minutit(ilukilbi eemaldamisest paigaldamiseni) aga klient maksab selle tunni+ eest.  
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne