Oli koos täiesti kõdu rantmantel velje küljes. Esiratas ka samast komplektist, rumm ilma kirjadeta, ei hakand pilti tegema. Tagarummul kirjad ainult määrdenipli kaanel, ilusti muidu säilind.
Eks ta mingi Inglismaal valmistet Torpedo replika on. Perryl on kirjad peal, ju siis mingi muu. Eesti tahtis ju ka Inglismaalt 1930. aastatel importida rattaid rummusisese piduriga ja inglaste Eadie oli siin toona üsna põlatud. Ega siis inglastel muud üle ei jäänud, kui kas importisid Eestisse mõeldud rataste valmistamiseks Torpedo rumme Saksast (D.R.P. asemel peal Made in Germany) või valmistasid litsentsi alusel Torpedo koopiat ise. Perryt olen kohanud palju, aga pole välistet, et neid oli veel.
Muuseas - kas sisedetailidel on kirju peal? Ja kas kodara-auke on 36 või 40 (Torpedol on 36, enamikul siia jõudnud Perrydel on 40, kuigi olevat tehtud ka 36st)...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Maruvahva oleks, kui see rumm maanduks kunagi muuseumivitriinis teiste (D.R.P. Torpedo, Made in Germany Torpedo, Perry, KOD, GEO, Gamma jpm) kõrval.
Kõrval loomulikult jutud, kuidas inglased armastasid veljepidureid ja Eesti turg neid teps mitte ei soosinud. Ja vaesed inglased pidid kas Saksast rumme tooma või neid kopeerima, et nad saaksid rattaid Eestisse müüa...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel