Tere
Võib-olla leidub siin foorumis inimesi kes kunagi sellise paadimootoriga kokku on puutunud. Ostsin omale hiljuti nokitsemiseks vana puupaadi, millega sain kaasa ka kaks sinna originaalis kuuluvat keskmootorit, üks sõitev, teine varuosadeks.
Mootori mark on CM-557. Tegemist on kahetaktilise, 13.5 hj, kahe silindriga, vesijahutusega mootoriga.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...97687d.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...12d243.jpg
Kuna praeguste ilmadega paadiga tegeleda ei saa, siis olen käsile võtnud mootori ning seoses sellega on mul abi tarvis.
Esiteks: kas keegi on varem sellise mootoriga kokku puutunud? Kas keegi oskab omast kogemusest midagi rääkida töökindlusest, kütusekulust?
Teiseks: laias laastus saan ma ju mootori tööpõhimõttest aru kuid siin hakkab mul hetkel juhe kokku jooksma.
Siin pildil on näha "sisselaskekollektor" mille otsas käib karburaator:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...3f88df.jpg
Kui "kollektor" ja selle all olev kaan küljest kruttida, tulevad päevavalgele miskised neli "lapakat
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...533326.jpg
Ja kui need ka eemaldada siis on näha väntvõll
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...7cd32c.jpg
Mida kuradit see bensiin seal karteris teeb?
Ilmselt on asjaga seotud ikkagi ka see "junn" (siin samal pildil, millel voolik küljes: http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...3f88df.jpg). Kui see "junn" eemaldada on sealt näha ka miskine auk mis võiks silindrisse minna.
Aga ikkagi ei hooma ma, mis moodi süsteem töötab. Sest ilmselt tuleb paagist bensiin esimesena just sinna "junni" ja läheb sealt edasi karburaatorisse.
Tehniline sõnavara on mul tugev, samuti piltide lisamise oskus.
Aga kui sellele tähelepanu mitte pöörata siis igasugune abi on väga teretulnud.
Haugipüügi hooaja alguseks peaks paat juba vees olema koos töötava mootoriga.
Parimat
Lauri
Võib-olla leidub siin foorumis inimesi kes kunagi sellise paadimootoriga kokku on puutunud. Ostsin omale hiljuti nokitsemiseks vana puupaadi, millega sain kaasa ka kaks sinna originaalis kuuluvat keskmootorit, üks sõitev, teine varuosadeks.
Mootori mark on CM-557. Tegemist on kahetaktilise, 13.5 hj, kahe silindriga, vesijahutusega mootoriga.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...97687d.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...12d243.jpg
Kuna praeguste ilmadega paadiga tegeleda ei saa, siis olen käsile võtnud mootori ning seoses sellega on mul abi tarvis.
Esiteks: kas keegi on varem sellise mootoriga kokku puutunud? Kas keegi oskab omast kogemusest midagi rääkida töökindlusest, kütusekulust?
Teiseks: laias laastus saan ma ju mootori tööpõhimõttest aru kuid siin hakkab mul hetkel juhe kokku jooksma.
Siin pildil on näha "sisselaskekollektor" mille otsas käib karburaator:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...3f88df.jpg
Kui "kollektor" ja selle all olev kaan küljest kruttida, tulevad päevavalgele miskised neli "lapakat
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...533326.jpg
Ja kui need ka eemaldada siis on näha väntvõll
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...7cd32c.jpg
Mida kuradit see bensiin seal karteris teeb?
Ilmselt on asjaga seotud ikkagi ka see "junn" (siin samal pildil, millel voolik küljes: http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...3f88df.jpg). Kui see "junn" eemaldada on sealt näha ka miskine auk mis võiks silindrisse minna.
Aga ikkagi ei hooma ma, mis moodi süsteem töötab. Sest ilmselt tuleb paagist bensiin esimesena just sinna "junni" ja läheb sealt edasi karburaatorisse.
Tehniline sõnavara on mul tugev, samuti piltide lisamise oskus.
Aga kui sellele tähelepanu mitte pöörata siis igasugune abi on väga teretulnud.
Haugipüügi hooaja alguseks peaks paat juba vees olema koos töötava mootoriga.
Parimat
Lauri
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!