16-01-2015, 13:02 PM
Tervitus.
Oli teine hulk aastaid tagasi saekaatris palkide ette vedamiseks,nö.vintsi eest.Tagaotsas tal midagi plaadi taolist,millega siis rammiti palgi otsa alla,et saaks ketiga kinnitada,et lohinal raamile vinnata.Ise ka olin tooaeg seal ametis,siis sai teist kaetud ja vaadatud,natuke oli ka teisest kahju.Retsimine käis ikka täiega,kui ikka raskemad junnid sattusid olema,siis pidi võtma hoogu kohe,et saaks selle plaadi palgi otsa alla.Õnneks see kaadervärk saeveskina eriti kaua ei eksisteerind.Ma siis kohe ajasin trakale küüned taha.Sai see omale lunastatud mõne tuh.krooniga.Oi seda õnne,nüüd ta mind enmv.truult teenind pea 10 a,läbi raskuste,maaelu teadupärast luksus.Selle ajajooksul on talle tehtud mootri kap.rem.Uus silinder,kolb,vända laagrid,pihusti ots.Tagasillas asetsev malmist flants,mis tõenäoliselt murdus tänu sellele tagurpidi aerutamisele.Taga ripp meh.kaadervärk,kus kinnitub silindri külge,ei tea kuda seda nim.Ü.s. vahetükk,mis tõstab siis plaati,see oli sõnaotsesesmõttes propelleris.Algne käivitusmeetod minukäes käis mingi aeg,eest rihmarattast tõmmates.Ei see oli selle ekspluatatsiooni aja x raskemaid aegu,küll sai kukutud jne.omale viga tehtud.Ei tea ise ka,miks ei otsind või teind starterit korda vms.Nim.oli murdunud ära starteri otsa ja see Al.proovisn ka keevitada,vist isegi õnnestus,aga ikka midagi seal jäi pooma ja lõhkus uuesti.Hiljem ka selgus,et saobib vahetükiga koos mosse 412 oma.vahe tk.sai siis tekitatud vana starteri otsast.Tõenäoliselt võiks nendest memuaaridest kirjutada pika loo,mis igast trikke siin tehtud tolle ime masinaga.Igatahes olen taga rahul,metsas asendamatu,saab sinkavõnka puude vahelt enmv.igaltpoolt läbi
Oli teine hulk aastaid tagasi saekaatris palkide ette vedamiseks,nö.vintsi eest.Tagaotsas tal midagi plaadi taolist,millega siis rammiti palgi otsa alla,et saaks ketiga kinnitada,et lohinal raamile vinnata.Ise ka olin tooaeg seal ametis,siis sai teist kaetud ja vaadatud,natuke oli ka teisest kahju.Retsimine käis ikka täiega,kui ikka raskemad junnid sattusid olema,siis pidi võtma hoogu kohe,et saaks selle plaadi palgi otsa alla.Õnneks see kaadervärk saeveskina eriti kaua ei eksisteerind.Ma siis kohe ajasin trakale küüned taha.Sai see omale lunastatud mõne tuh.krooniga.Oi seda õnne,nüüd ta mind enmv.truult teenind pea 10 a,läbi raskuste,maaelu teadupärast luksus.Selle ajajooksul on talle tehtud mootri kap.rem.Uus silinder,kolb,vända laagrid,pihusti ots.Tagasillas asetsev malmist flants,mis tõenäoliselt murdus tänu sellele tagurpidi aerutamisele.Taga ripp meh.kaadervärk,kus kinnitub silindri külge,ei tea kuda seda nim.Ü.s. vahetükk,mis tõstab siis plaati,see oli sõnaotsesesmõttes propelleris.Algne käivitusmeetod minukäes käis mingi aeg,eest rihmarattast tõmmates.Ei see oli selle ekspluatatsiooni aja x raskemaid aegu,küll sai kukutud jne.omale viga tehtud.Ei tea ise ka,miks ei otsind või teind starterit korda vms.Nim.oli murdunud ära starteri otsa ja see Al.proovisn ka keevitada,vist isegi õnnestus,aga ikka midagi seal jäi pooma ja lõhkus uuesti.Hiljem ka selgus,et saobib vahetükiga koos mosse 412 oma.vahe tk.sai siis tekitatud vana starteri otsast.Tõenäoliselt võiks nendest memuaaridest kirjutada pika loo,mis igast trikke siin tehtud tolle ime masinaga.Igatahes olen taga rahul,metsas asendamatu,saab sinkavõnka puude vahelt enmv.igaltpoolt läbi