Mõistusevastased manöövrid liikluses

Neli aastat tagasi kobistasin ühele analoogsele tegelasele tagant sisse ära

https://www.youtube.com/watch?v=JjmMKMNWbSE
Vasta

(17-01-2015, 12:57 PM)siim83 Kirjutas:  Neli aastat tagasi kobistasin ühele analoogsele tegelasele tagant sisse ära

https://www.youtube.com/watch?v=JjmMKMNWbSE

Siin vist loodeti veokajuhi väsimusele-tähelepanu puudumisele. Piduritulesi polnud ju?
Vasta

Suretas välja äkki?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

99% tõenäosusega saatis sõnumit, või meili.
Vasta

Esimese hooga arvasin ka, et tegeleb mõne kõrvalise asjaga ning silmanurgast nägi sektsioonis olevat punast ja seetõttu aeglustaski. Aga pahema õla peal istub mul kahtluseuss, kes sisistab midagi sihilikust pahatahtlikusest, sest tõepoolest- pidurituled ei süttinud. Seega minu jaoks jääb õhku variant, et üks tegelane valge Nissaniga tahaks enda auto tagumisele stangele kellegi teise kulul uut värvi peale saada. 

Tartus muidu sellist käitumist ma ei ole väga täheldanud, kuigi tuttav taksojuht eelmainitud videot vaadates tõi näite, kuidas "ühele meie omale tehti samamoodi ja kõksas sisse kah". Tallinnas peab rohkem valvel olema. Seal on näiteks bussirajad, kustkaudu saab palju kiiremini sõita: https://www.youtube.com/watch?v=WH4c6h_60rM

Üks huvitav natuur sattus maanteel number kaks kaamerasilma ette- kiirust küll ületas, aga ette ei lõiganud. Mõnes mõttes natuke lausa sümpaatne: https://www.youtube.com/watch?v=3QvKdcGmPnc
Vasta

Just nimelt selliste kindlustuspettuste pärast ongi nn.registraator venemaal pop.Ju tuub seda täis.
Vasta

Tere.
Mitte popp vaid isegi kohustuslik kaskol.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Teema uuendust. Tõrvandi poisid ehmatasid- olin peaaegu veendunud, et nad ei sõida ringi peale. Omaarust nad ei sõitnudki, vaid sujuvalt imbusid kõnnitee peale. Aga mul oli haagise sisemine sild üleval ja seepärast venitasin suurema kaarega seda ringikest

https://www.youtube.com/watch?v=mC0dfUKsOyA
Vasta

http://www.postimees.ee/3083333/parnumaa...a-tema-ema
Aru ma ei saa, hukkusid täiesti süütud tegelased, kes lihtsalt olid valel ajal vales kohas. Suurem süü sellel möödasõitjal ja kas ikka peab ühe laupkokkupõrke vältimiseks valima teise. Mis sundis seda veokit vastassuunavööndisse? Või lõi pidurid põhja ja libises? Ega vist saagi teada.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Õnnetus juhtus minu kandis ja siin räägitakse, et veokijuhil oli puudunud ka vastava kategooria juhiluba....
Vasta

(07-02-2015, 17:43 PM)maitus Kirjutas:  Õnnetus juhtus minu kandis ja siin räägitakse, et veokijuhil oli puudunud ka vastava kategooria juhiluba....

Ei tahtnud seda teemat puudutada. Üldjuhul peaks ikka paremale hoidma sellisel juhul.
Vasta

Tänapäeval võib juhtimisõigus puududa ka tervisetõendi aegumise tõttu. Vabalt võib juhil küll kuupäevaliselt kehtiv juhiluba olla, kuid tegelikult ikkagi ei kehti ja millest juht midagi ei tea. Suht ajuvaba olukord on nende juhilubadega, kuid eks ametnikud peavad ka oma eksistentsi õigusama ja midagi tegema. Niimoodi sellised olukorrad võivadki tekkida.
Vasta

Minul isiklikult on udukameestest nii villand, et kui aega saan tuleb autole suured lisakauged ette keerata. Siis sellise udukamehega kohtudes kustutan lisakauged ära ja jätan põhituledes kauged sisse (aus äri, tal 4x55w, mul samamoodi) kuniks vastusõitja udukad ära kustutab.  Ja kui kaugtuledega plinkima ja tõmblema kukub, eks siis panen lisad tagasi, et vähem pimestaks.

Kui teil see ninaesine laik nii tähtis on, pange siis ohukad ka põlema - ikkagi täiendavad 5w vahelduvvalgust juures.
Vasta

(08-02-2015, 12:08 PM)Mahno Kirjutas:  Minul isiklikult on udukameestest nii villand, et kui aega saan tuleb autole suured lisakauged ette keerata. Siis sellise udukamehega kohtudes kustutan lisakauged ära ja jätan põhituledes kauged sisse (aus äri, tal 4x55w, mul samamoodi) kuniks vastusõitja udukad ära kustutab.  Ja kui kaugtuledega plinkima ja tõmblema kukub, eks siis panen lisad tagasi, et vähem pimestaks.
... ja siis võib juhtuda et vastutulija lülitab sisse katusel asuvad sinised lisatuled, mis põlevad perioodiliselt... 

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(08-02-2015, 12:08 PM)Mahno Kirjutas:  Minul isiklikult on udukameestest nii villand, et kui aega saan tuleb autole suured lisakauged ette keerata. Siis sellise udukamehega kohtudes kustutan lisakauged ära ja jätan põhituledes kauged sisse (aus äri, tal 4x55w, mul samamoodi) kuniks vastusõitja udukad ära kustutab.  Ja kui kaugtuledega plinkima ja tõmblema kukub, eks siis panen lisad tagasi, et vähem pimestaks.

Kui teil see ninaesine laik nii tähtis on, pange siis ohukad ka põlema - ikkagi täiendavad 5w vahelduvvalgust juures.

Siis paigalda autokaamera ka. Muidu võib juhtuda nii, nagu minul aastaid tagasi, et vastutuleva jõulupuu udukatele ja kaugetele, mida maha ei tahetud võtta, vastuaktsioonina täispaketi kaugtulede lülitamine tõi trahvi tulede kasutamise nõuete rikkumise eest. Vastu tuli nimelt politseiauto, nemad kahekesi, mina üksi. Võid ju kohtusse minna, aga kahe mundrikandja sõna tavakodaniku(eeldatava kurjategija) sõna vastu...

Basilio jõudis sama teemaga ette
Vasta

See veoka vastassuunda sattumise teema- kui täpseid asjaolusid ei tea, ei tasu kohut mõistma hakata.
Tean siin mehi suurte roolis, kes ütlevad küll, et tema kõrvale ei keera, kui loll tuleb. 
 Aga paljudel reaalselt muud instinktid tööle ei hakka? Ikka püüad mööda tüürida või hoogu maha saada.
 Palju on libedal vaja et koormatta kerge tagaosaga veok juhitavuse kaotaks? Ei ole üldse palju vaja. Kui liig järsk liigutus rooli ja pedaalidega ja ruumi korrigeerimiseks pole, ongi õnnetus käes.
See lubade teema on viimasel ajal lausa hitiks läinud. Järjest tuttavate seas juhtumid kus aegunud tervisetõendiga või lihtsalt paberkandjal tõendiga, mis e-maailmas registreerimatta hakatakse süüdistama lubadetta juhtimises.
Vasta

Olen täheldanud seda,et kui sõidan libedaga väikse autoga ja tunnen,et üle 75 ei ole enam turvaline sõita siis peeglist vaadates üritavad suurte veokate mehed ikka pea-aegu selga sõita ehk pikivahe õite väike... ja  tahavad mööda minna. Olen seda ka võimaldanud aga kui minu ees ka keegi sõidab,ei ole see väga lihtne,sest pean siis möödasõitjale augu tekitama. Tegelt oleks targem,kui rekkamees ka mõistaks,et tee libe ja pole mõtet mööda pressida. Nojah,ilge liikluse takistaja tunne tekib...  Samas kui tõesti tunnen,et pedaali vajutades ratas juba ringi hakkab käima,mõtlen ikka ohutuse peale ka. Ja möödasõite teen ka ainult siis,kui tee pikalt ette tühi. Lõpuks pole ju tähtis mingit rallyässa mängida vaid ikka tervena kohale jõuda.
Vasta

Eelnev postitus väga asjajik.Mina just värskelt reedel elasin kriitilise olukorra üle põhja soomes.Tulles mööda 760 teed ,mis nagu numbergi näitab on kolmanda kati tee ja seega talvel enamasti lumekattega .Mõttes sai paika pandud kõik faktorid mis sellel marsuudi valikul plussid ja miinused.Sõita tuleb aeglasemalt ja ettevaatlikumalt kui oleks  mööda teise kati teid ringiga tulla. Aja ja kilomeetrite võit arvestatav.Kuna tulin 39 tonnise raskeveokiga mis enamvähem juhitav lumisel teel võrreldes tühja masinaga.Sai paarkümend kilti sõidetud kui mingi küla vahel märkasin paemalt poolt kõrvalteelt ühtlase kiirusega lähenevat rohelist universaal kerega sõiduoutot mille katus oli kohandatud vist lumeveoks.Lähenesime üksteisele pea võrtselt kuid sisetunne  aimas halba,kas tajärsku ei saa pidama.Nii oligi.Tal polnudki kavatsust seisma jääda sest lumekoorom vajas vist kohale toimetamist.Ma küll võtsin varakult hogu maha ja viimastel hetkedel pidurdasin mis andis kuid isegi lamell rehvid ja kaasaegsed piduri süsteemid ei peata autot koheselt.Nii vaatasin tõtt rohelise universaaiga ja ........tema ei teind minust väljagi kui kadus nina alla.Sekundi murdosad antsid positiivse laksu seekord.Läbi lipsas? Peatusin ja vaatasin nina üle -täiesti terve .Vastu tulnud audi juht jäi seisma ja vaatas klaasistund silmadega rorelisele universaalile järgi mis sama kindlalt edasi liikus.Nagu kiuste andis kaamera  saba hiljuti,oleks salvestuse kogu eluks  saanud.Kunagi ei tea kuidas alanud päev lõppeda võib.Oleks nõrganärvilisena tõmblema hakanud ja näiteks kraavi kasutanud(posti) oleks pärast öedud et nägid viirastusi jne...jne.Kahjuks on elu karmid reelid paikka pannud,enam najalt kõrvale ei keera.Tagajärjed võivad kordades hullemad olla.Seegord sedasi.
Vasta

Hea näide 80 km/h "turvaliselt" sõitjatest endal reedesest päevast võtta. Sõitsin ca. kl 14-15 Tln->Rapla trassil ning 90 alas oli mul ees üks tumesinine E-klass ning selle ees 80 km/h sõitev hallikas Matiz v. Yaris vms. väikeauto. Endal ka kiiret polnud kuhugi ja mõtlesin et venin kolmandana nende taga ka 80ga - hea rahulik. Kõik "normaalsed" inimesed kütsid muidugi meist mööda tekitades isegi paar liiklusohtlikku olukorda - suht. kurviline tee ja nähtavus piiratud. Ca. 10 km kulgenud juba ja siis äkitselt pidurdas see hall väikeauto keset trassi enne kerge lumega kurvi 80->30 km/h nii et mersul oli tükk tegu pidama saamisega, sihtis juba kraavipoole igaks juhuks. Endal oli mersuga ca. 150-200 m vahet kuid pidin ka ikka piduri põhja suruma et kiirus alla saada olenemata suurest pikivahest. Oleks mul taga ka keegi olnud ,eriti möödasõidu ootel või C/D-kat, siis oleks suht. kindlalt "sees" olnud. Sõitsin neist suht. kohe mööda ning väikeauto roolis oli prillidega naisterahvas, säh sulle stereotüüpi Big Grin . Edasi lasin nagu tavaliselt 100-110 km/h, tehes ka mõned möödasõidud, sest see tundus palju ohutum kui mõne 80-90 km/h taha kolonni jääda.
Vasta

Üks pisiasi, mulle meeldib sõita eesliikujast nii kaugel, et tema tõstetud vesi, liiv ja muu sodi on enne mind maha vajunud. Seisab auto puhtam, esiklaas läbipaistvam ja esitulede "klaase" ei pea iga paari kuu tagant lihvimisse viima nagu see uuemal aal kombeks olla. Enamuse kivitäketest kapotil hoiab ka ära kuigi vastutulijailt neid ikka saab.
Seoses eelnevaga ei meeldi autod, kes möödasõidul järsult mulle nina ette keeravad. Saan aru kui vastutulija on ligidal aga see minu auto vasaku esisuunatule rihtimine oma tagumikuga ka siis kui tee eespool km-te viisi puhas, no kas see on miski eriti täpsete manöövrite harjutamine või minu närvi ajamiseks. Ei, ma närvi ei lähe juba ammu, need ajad jäid vanusesse enne 25-ndat sünnipäeva. Praegu vaid sunnib kiirust vähendama, sest mine tea, kes talle teele ette jookseb (siil, varblane) või mis tal koormast pudeneb. Meeldivad need juhid, kes vaba tee olemasolul ikka telefonipostivahe või poolgi sellest mulle ka reageerimisruumi jätavad. No asulakiirusel ikka omad kombed, neist täna ei pajata.
Möödasõidu ootamine teise auto pepus on viimane lollus, seda saab teha piisava kogemuse korral ka eemal, et mitte piirata oma vaatevälja eesliikuja numbri laiusega. Näed küll vasakul toimuvat aga paremalt eesliikuja ette hüppavat kitse, last või siili mitte. Ta võib ju äkkpidurduse teha. Piisava prakti korral saab möödasõiduks valmistuda õigel kaugusel, mida on kõige parem harjutada LAZ bussiga, millel täislastis (100 passaseri) kiirendus puudub või tundub lausa negatiivne olevat. Ei mahu pealuu sisse need mitmesaja kW-se mootoriga auto omanikud, kes üksi ilma raske pagasita peavad mõne auto stangest meetri-kahe kaugusel oma möödasõidu võimalust passima. Aga see stiil on valdavaks saanud meie teedel ja siis on teedevalitsus, rahvusvaheline imperialism ja savikas süüdi kui miskit juhtub. Ainult autojuht on kristallpuhas.
Sai südamelt.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 29 külali(st)ne