18-11-2014, 18:49 PM
Ei ole kohanud siiani sellist uuemat mootorit millel vasktihend üleval pea ja hülsi vahel. On küll 50- ndate DVSš-16 mootoril millel malmist plokikaan aga seal kolvimõõt 95 mm. ja plekirõngad väiksema läbimõõduga.
(18-11-2014, 19:07 PM)tcumen Kirjutas:(18-11-2014, 17:57 PM)Daff Kirjutas: aga on veel teine plokikaane tihendmis kujutab endast vaskrõngast ja markeeringu järgi peab kuuluma mootorile D-37M.
Linki?
(18-11-2014, 20:04 PM)Daff Kirjutas:(18-11-2014, 19:07 PM)tcumen Kirjutas:(18-11-2014, 17:57 PM)Daff Kirjutas: aga on veel teine plokikaane tihendmis kujutab endast vaskrõngast ja markeeringu järgi peab kuuluma mootorile D-37M.
Linki?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
(14-02-2015, 18:25 PM)tiit1990 Kirjutas: millegi pärast t-40am rooli keerates tekivad nagu tühjad kohad või siis nagu võimendi ei tööta. millest see võib tulla?
(18-02-2015, 20:38 PM)SilverA Kirjutas: ...
Asi selles, et madalatel pööretel ei taha käia masin ning turtsub, korraks lööb kütte silindrisse ja nii vahetumisi ning kui keerata pöörded rooli juures põhja siis turtsub natuke aega ja siis viskab järsku pöörded põhja.
...
(18-02-2015, 22:44 PM)v6sa Kirjutas:Hetkel küll pole stendis käinud, kuid enne seisma jäämist masin töötas laitmatult. Lõhna osas jään vastuse võlgu kuid valget suitsu ajas.(18-02-2015, 20:38 PM)SilverA Kirjutas: ...
Asi selles, et madalatel pööretel ei taha käia masin ning turtsub, korraks lööb kütte silindrisse ja nii vahetumisi ning kui keerata pöörded rooli juures põhja siis turtsub natuke aega ja siis viskab järsku pöörded põhja.
...
Kas pihustid ja KSP on stenditud ja tõdetud korras olevaks? Kas pudistamise ajal ajab hapuka lõhnaga sinist/halli suitsu ka?
(18-02-2015, 23:20 PM)phyl Kirjutas: Kontrolli, et kütusesüsteemis pole õhku, ja ka töötamise ajal ei tõmbaks õhku kütusetrassi sisse. Kütusefilter on puhas?Käima ta läheb aga välja surra no üldse ei taha
Kuigi, ega t-40 vabatahtlikult käima ei lähe, kui õhumull pumbas sees...