Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(16-01-2015, 17:55 PM)maisalup Kirjutas: Tavaliselt jah kojamehe mootoritel 5-7,5 kaitse nii palju kui kohanud olen. Kuidagi sai neid ampreid ka wattide järgi arvestada, 100w esituledel pidi olema 10a kaitse samas 2kw starteril on 80A kaitse sõltub kas pidevalt järgi või lühikest aega pinge all
Samas, sõidukatel tavaliselt küll pole kaitset starteri ja aku vahel. 24V*80A=1920W Väga piiripealne oleks see, lisaks kaod kaitsme kontaktpindadel jne.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kas 8A kaitse ka kõlbaks.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Tehke puust ja punaseks kuidas klappe regullida russil.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
01-02-2015, 07:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2015, 07:12 AM ja muutjaks oli
maisalup.)
Mina olen regullinud bellarussil nii- klapikambri kaan maha, kütusetorud pumba pealt maha.
Gaasipedaal põhja, et paremini näha oleks ja siis mootorit keerama õigetpidi. Sealt mitmendast stutsist pumba pealt küte üles tuleb seda kolbi regullid. Kui küte pumbast tuleb, siis on õige kolb õiges asendis. alustuseks kaliiber vahele, kui vahe paigas siis ei puutu, kui pole, siis lukustusmutter lahti ja vahe õigeks, ning mutter uuesti kinni. Kui kõik selle kolvi klapid timmis siis uuesti mootorit ringi ajama kuni tuleb järgmisest stutsist küte ja siis järgmised klapid paika
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Kas tal väntvõllil siis mingit üss-märki ei ole, et peaks alternatiivmeetodeid kasutama? Pihustitorusid mina ei näpiks ilma asjata, väikseimgi mustus teeb kohemaid halba.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Märke kui selliseid ei ole tõesti.
Pritsemomendi määramiseks on õli sissevalamise punni taga selline tiftiga polt mis keeratakse välja ja peab teist pidi hooratta auku minema.
Seda on aga tülikas kasutada ja seega aetakse enamasti niisama läbi.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kas vastava kangi ujuasendisse lükkamisel ka pole võimalik ühendada?
Kui ei siis on õlifilter kinni või filtri klapp kinni sest ujuasendis on mõlemad liited ühendatud tagasivooluga.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
See on siis kang täiesti ette? Aga lukku ta nii ei jää. Eks peaks filtri ka kindlasti üle vaatama.
Kris
Rohkem kapotti all
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Selles pole midagi imelikku, kontuuri jääb jääksurve sisse ja ongi kõik. Mõnedel masinatel on sisse ehitatud vastav jääksurve väljalaskmise võimalus. eriti uuematel mittevene masinatel.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
türklasel see tähendab et hatatt htt110 on ka koguaeg mingi surve sees, samas ohutus juhend käseb ka masina seisata kui lähed agregaate ühendama...
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Mida tuleb teha, et käivitusmootori siduri osa koos pendiksiga mootori küljest lahti saada? Ühe poldi leidsin üles, aga kas mootor tuleb otsast ära tõsta et teistele ligi pääseks? Pendiksi kaane sain ka kätte. Pendiksit ennast mitte kuna too lülitatud asendis ja ei taha ka suure logistamise peale eralduda
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(20-02-2015, 14:35 PM)huvi5 Kirjutas: Mida tuleb teha, et käivitusmootori siduri osa koos pendiksiga mootori küljest lahti saada? Ühe poldi leidsin üles, aga kas mootor tuleb otsast ära tõsta et teistele ligi pääseks? Pendiksi kaane sain ka kätte. Pendiksit ennast mitte kuna too lülitatud asendis ja ei taha ka suure logistamise peale eralduda
Kas sa tahad ainult sidurit koos pendiksiga kätte saada või koos käivitusmootori sidurikojaga?
Kui soovid kätte saada ainult sidurit koos pendiksiga siis keera eest kaane neli polti lahti, seejärel vabasta pendiks. See, nagu ma aru saan on tööasendis. Aita kruvikaga need "küüned" lukustussoonest välja, pendiks liigub tahapoole, habumisest välja ja hakka vaikselt loksutama. Võid torniga tasakesi ka koputada pendiksi tagant näha oleva puksi pihta. Peale seda kui võll on pesast välja kukkunud, keera kogu kupatus nurga alla ja pendiks tuleb hoorattast mööda ning ongi sidur käes.
Kui aga on soov koos korpusega maha asi saada siis see on pikem muusika. Korpuse poldid on hooratta taga peidus.
Aquila captas non muscas.