Gaz-53 tühikäik - külmalt ilus, soojalt puterdab...
#21

Tsitaat: Ise ma seda töötava mootori korral juhtmeid maha kakkudes ei teeks, lihtsalt ei talu kõrgepinget. ###
   Oehh... miks te kõik piipusi tahate eemaldada, kui "särtsu" kardate???     Juhtmed eemaldatakse jagaja kaanelt ükshaaval ja juhtmes siis enam sähmakat ei ole ju    Big Grin   Vajadusel lastakse "pikka sädet"  ja see võtab tihti silindri elule. Tolmulutid visake kaugele kaugele sest parim isolaator on kuiv õhk.
Nõukaajal oli mul üks õpekas, mis tahtis iga hommiku esimese käivitamisega "pikka sädet" ja siis terve päev jälle hooleta

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#22

Kodanik eno1 andis mulle soovituse ZILi puhul, kui sama probleemiga jagelesin ja vaata Sinagi - kommutaator hakkab otsa saama. Kui oleks kontaktidega pill, vaheta kondekaid.
Vasta
#23

(09-02-2015, 23:23 PM)h2rra Kirjutas:    Oehh... miks te kõik piipusi tahate eemaldada, kui "särtsu" kardate???     Juhtmed eemaldatakse jagaja kaanelt

  Selle kohta ütleks et "delo tehniki " või liidetavate järjekord ei muuda vastust. Pealegi vanad veneaegsed kõrgepingejuhtmed annavad ka isolatsioonist päris hästi särtsu läbi. Ja pealegi silindri järgi tehes  ei eksi . Pärast muidu mõistata milline silinder see nüüd oli.
 
  Selle kohta meenub lugu, kui töökaaslane tubli ja väga asjalik noor poiss maadles volkari diisliga. Võttis küttepumba maha ja vahetades pumbas plunsri. Ja vot pärast pumba tagasipanekut enam mootorit käima ei saa. Peale tunnist maadlemist probleemiga küsisin, kas torud on ikka tööjärjekorras? Loomulikult ei olnud...
   
  Mis puutub süüte olemusse 53-l, siis seda ma ei tunne, aga ZIL-i puhul oli transistorsüüde küll suht töökindel asi. Mul vanamees oli oma paarkümmend aastat zilimees ja minu mäletamist mööda kabiini transistori ploki juurde küll asja ei olnud. Autosid pidas ära neli ja roolis oli iga päev nii järelhaagisega kui ilma ning benssu kõrvetas meeletustes kogustes Toungue .

  Transistorsüüte korral minu meelest kondekat jagajas ei olnud, sädelemisenergiat kasutati süüte transistorploki kondeka laadimiseks. Kuna aga kontakte läbib tavasüütega võrreldes väga nõrk vool, siis kontaktid peavad olema väga puhtad.
Vasta
#24

Kasuta küünlaid BP7HS .Võrdled küünlaid omavahel ja saad aru milles asi.
Vasta
#25

Kui õieti mäletan, siis bensu tasapind ujukikambris pidi tavaliselt õige pisut üle poole akna olema.. Mootori soojenemine võib mõjuda ka kütuse etteandele - teinekord on bensupump hõre ja soojenedes muutub veel hõredamaks. Siis päästis mõneks ajaks märg külm lapp pumbale peale. Aga praegu, talvel... 
 Mul oli ühe neljasilindrise mootoriga jamamist - ämbliku jahutus ei töötanud - läks tuliseks, bensiin auras,  nii-öölda,  ära lihtsalt... 
 Mehed räägivad õiget juttu, alusta küünaldest, 53-me mootor on sääne..pipar Smile .


Vasta
#26

Võimaluse korral alustaksin ma karpa vahetusest, seda juhul kui selline võimalus olemas on. Töötava moto pealt sinna. Selline teguviis elimineeriks pooled umbkaudsed katsetused eos. Sealt edasi jääks süüde, millest ma aru saan, et on juba ok. Ja sealt järgneb mootori sisu. See milline silinder momendi maha jääb, ei pruugi olla hetkel tuvastatav, kuna need võivad olla erinevad läbi töötsükli. Seega, mina alustaksin karpast ja selle vahetuse variandist. Soe-külm mootor just sealt peale hakkab oma kapriisidega.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#27

(09-02-2015, 23:23 PM)h2rra Kirjutas:  Tsitaat: Ise ma seda töötava mootori korral juhtmeid maha kakkudes ei teeks, lihtsalt ei talu kõrgepinget. ###
   Oehh... miks te kõik piipusi tahate eemaldada, kui "särtsu" kardate???     Juhtmed eemaldatakse jagaja kaanelt ükshaaval ja juhtmes siis enam sähmakat ei ole ju    Big Grin   Vajadusel lastakse "pikka sädet"  ja see võtab tihti silindri elule. Tolmulutid visake kaugele kaugele sest parim isolaator on kuiv õhk.
Nõukaajal oli mul üks õpekas, mis tahtis iga hommiku esimese käivitamisega "pikka sädet" ja siis terve päev jälle hooleta

Isa rääkis,et vanasti pani ta Fordsoni traktori küünlajuhtmele nööbi vahele.... ehk siis tekitas küünlajuhtmele vahe sisse...üks juhtme ots keerati ühte nööbiauku ja teine teise.... olenevalt nööbi suurusest tekkis siis vahe sisse ja säde koguaeg kärises seal.... sellega tekitati tugevam säde. Otsige aga vanad mantlid välja.......sealt saab suuri nööpe... Wink
Vasta
#28

Oled masina käima saanud? Kerge uudishimu et millest siis uba? Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#29

Masin käib ja töötab iga päev  Big Grin Mu meelest uba seisneb pigem selles, et tegemist on vene masinaga. Selle maailma kapriissema mootori ideaalselt käimasaamiseks on vaja vähemalt doktori kraadi. 

Tõsiselt rääkides, siis sai just eile käidud seinasuuruses BOSCHi stendis. See siis tegi ja näitas sada imet, lülitas ükshaaval silindreid välja ja muud. 

Lõppkokkuvõttes ega väga targemaks ei saanud. Vist ikka rohkem lahja segu kui elektri teema.

   
Vasta
#30

(24-02-2015, 12:36 PM)Romka Kirjutas:  Masin käib ja töötab iga päev  Big Grin Mu meelest uba seisneb pigem selles, et tegemist on vene masinaga. Selle maailma kapriissema mootori ideaalselt käimasaamiseks on vaja vähemalt doktori kraadi. 

Tõsiselt rääkides, siis sai just eile käidud seinasuuruses BOSCHi stendis. See siis tegi ja näitas sada imet, lülitas ükshaaval silindreid välja ja muud. 

Lõppkokkuvõttes ega väga targemaks ei saanud. Vist ikka rohkem lahja segu kui elektri teema.

Silindrid 6 ja 7 on teistest tugevama mõjuga elik need teevab enim tööd. 8. mõju on kõige väiksem, seal on mingi probleem. Ülejäänud on harju keskmised.

Kas silindrite surved on sama jaotusega?

Küünlad on nüüdseks üksjagu töötanud. Mis karva need on?
Kas 8. silindri küünal on ülejäänutest heledam ja 6.-7. tumedam?
Vasta
#31

Kas sellel 53 on vaakumiga pidurivõimendi? Vb võib laseb läbi ja segu lahja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne