Varajane K-175
#1

[Pilt: 00764703a9de9a.jpg]

Eritunnuseks kumer paak. Kolm käiku ja patareisüüde.

Pilt on tehtud 50-ndate lõpus Moskvas.

Asp
Vasta
#2

väga jawaliku välimusega masin
Vasta
#3

Nad võtsid eeskuju Jawa-175 ja MZ-175-lt. Pole ka siis ime, et masinad nii sarnased on.

Hiljem tuli K-175 juba selle \"jänkupaagiga\". Kumer paak on meenutus K-58st.

Asp
Vasta
#4

Ja kogu stiil on selgelt veel DKW RT 125 oma, mis oli 1941 ilmudes suure osa motomaailma teenäitaja (muide, esimene Yamaha oli RT 125 koopia nagu Moskvagi). Palju osi kahh veel samad/vahetatavad.

RT 125 järgi hakati tegema ju Moskvat ja sellega paralleelselt K-125, millest arenes edasi K-55, sealt K-58 ja selle järglane oligi on kolmekäiguline K-175.


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Võib-olla õnnestub sarnast masinat lähima paari aasta jooksul ka elusast peast näha.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

iz350 Kirjutas:4)K-58 1957 1960 Esimesed olid tilgapaagiga,järgmised 175 paagiga

Kui tõesti need andmed vett peavad, siis ZIDi lehel on pilt K-58 ja alla on kirjutatud 1951. Ehk on siis kuidagi julmalt puuse pandud või mis?

http://www.zidmoto.narod.ru/history/K58.htm
Vasta
#7

Erik Kirjutas:Kui tõesti need andmed vett peavad, siis ZIDi lehel on pilt K-58 ja alla on kirjutatud 1951. Ehk on siis kuidagi julmalt puuse pandud või mis?
http://www.zidmoto.narod.ru/history/K58.htm

Loomulikult on seal viga - ega kaasaja tehase omanikud ja vanatehnika-mittehuvilistest veebimeistrid ei tunne ju asja. Aga miks peakski - selle lehe eesmärk on tutvustada tehase UUT toodangut ja \"vana kola\" on kõrvalballast. Lähev viltu ja mis siis - uute \"zittide\" läbimüük ei kannata...

Ehk siis pildil on loomulikult kujutet K-58 ja 1951. aastast on asi kaugel - sellest arvust on ikka nii mõnegi aasta jagu vette merre voolanud enne nimetet isendi valmistamist.

Mina soovitan kasutada autentseid allikaid - venekeelseid teatmeteoseid ja fanaatikute/huviliste veebilehti. ZIDi toodangu korral nt http://overclock.eclub.lv/K175.html (teksti osas vaja küll läti keele oskajat).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#8

huvitav oleks teada, et mis aasta K-58 see siis tegelikult on. Nii palju kui ma oma teadmistega tean, siis K-58 toodeti aastatel 1957 - 1960. Ja kuna aastatega muutus sellel isendil paak ja sellel pildil on uue paagiga, siis peaks olema tegemist kas 1959 või 1960 aasta mudeliga? Kas panen väga mööda?

Aastaid ajan selle pärast väga taga, et enda jäänused peaksid olema K-58 omad ja aastast 19x9. Ehk siis arvatavasti 1959.
Vasta
#9

mis tüüpi kovrovetsil selline jalg on?
http://www.pilt.ee/photo/209052/4003142/
sama masinaga oli selline uvitav metallist korgiga paak kaasas
http://www.pilt.ee/photo/209052/4085852/
Vasta
#10

tõnn, ega sa paaki müüa ei taha?
Vasta
#11

Pärnus oli veel eelmine nädal selline paak müügis 125 eeku küsiti kas ta veel alles on ei tea
Sry OT
Vasta
#12

eriti ei taha, kui sa just kavrossi koos selle paagiga ära ei osta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne