Postitused: 2,063
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Minulgi üks hüdropumba probleem vaja lahendada. Hea meelega võtaks sellesamuse NZ pumba, aga mul nimelt vaja ta kardaani otsa panna. Kas mõne vene masina peal kasutati ka pumpa kardaani otsas? Ehk võiks siis kohe sobiva nuudiga kardaani leida kusagilt. Ja kuidas ta üldse vastu peaks või oleks vaja eraldi laagripukk vahele teha. Kardaan iseenesest läheks üsna järsu nurga alla.
Postitused: 87
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Hammasratas pumpadele ei panda otse kardaani külge, need vajavad vahevõlli koos pumba kinnitusega. Kolbpumpadele võib, nende sisendvõll on laagritel. Kolbpumpade jaoks on olemas spets kinnitusflansid ja kardaanid veoautode hüdraulikaga kauplevais firmades.
Postitused: 87
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
27-03-2015, 20:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2015, 20:45 PM ja muutjaks oli
tamburiin.)
Vene kolbpumpade saadavust ei oska komenteerida, kardaani kasutamisel peab arvestama, et selliselt kasutada tsükliliselt- mitte pikaajaliselt. Suur nurk ei ole kardaanile hea, tekitab pumba võllile lisakoormust. Kardaani puhul peab meeles pidama, et liigendid oleks õiges tasapinnas, muidu hakkab pumpa jõnksutama- see nii igaks juhuks.
Kui aga vähegi võimalik, siis kolbpumbale ka vahepukk- kergendab pumba olu ja annab juurde pikaealisust.
Postitused: 4,693
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
oskab keegi öelda 53 pump on vasak või parempoolse pöörlemisega?avad silmaga vaadates ühesuurused ja pumbal mingi birka,aga kulunud ja nooled ja muud kirjed puuduvad.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui avad ühesuurused siis vaata kas näed ehk kusagil pumba peal kas U tähte või selle venekeelset vastet. Need olid universaalpumbad mida võis mõlemat pidi pööritada.
Tulid tavaliselt kapitaalist ja suuremasse ehk imiavasse oli puks sisse pressitud,et avad ühesuurused oleks.
Aquila captas non muscas.