Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Sain aru senjoor Tift , need nimetatud rõngad on korralikud.
Täna tõin kaubandusvõrgust uued vedrud, laagrid ja tihendid. mis puutub raud vastu rauda käimisse siis seda ei olnud, kuna põhjas oli laager olemas ja selle peal veel omakorda suurem seib mille peale sisemine hülss toetus.
Tänan kõikki kaasmõtlejaid!
Postitused: 48
Teemad: 0
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Milline element on?
Sõidan homme hommikul sinu kandist läbi,võin riiulist uue kaasa võtta.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Postitused: 852
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
no johhaidii, kõrrepõllul näeb ju kivi alles siis, kui üle sõidad või kõrval on
Postitused: 57
Teemad: 4
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
31-03-2015, 19:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2015, 19:53 PM ja muutjaks oli
vellemees.)
Küsimus selline, et kas see on normaalne kui russi (82) mootor tühikäigul õli võtab? Nimelt laupäeval sai päev otsa kivekoristatud ja enne põllule minekut nagu ikka kontrollisin mahlade näidud üle. Mootoris oli ülemine norm. Pühapäeval sai vaadatud ja siis oli mootoris alumine norm. Traktor ei suitse ja õli leemendab natukene vaid hüdropumba vahelt. Või on veel variante kuhu võis õli kaduda?
Ette tänades Robin
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
vana risu mootor võtabki õli metsikult, vanematel bmw del olevat olnud näiteks tehase poolt ette nähtud 1liiter mootoriõli süüa 1000km läbimise kohta.
Samas osad mootorid käivad aga õlivahetusest õlivahetuseni õli lisamatta. Kõik olenab paljudest asjadest ja ühest vastust pole
Postitused: 92
Teemad: 0
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Aasta jagu põlemata kütusega peaks siis ikka suht kxsi karterist välja jooksma? Rumal või mitte, aga enne sama koormusega kollektor leemetas õlist ja karteris tase alanes. Pihustid ja pump on koos stenditud ja reguleeritud, ei aja ei sinist ega musta.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Keegi eespool ütles: "Paljude asjade kokkulangemisel..." ja nii ongi. Mõni russ võtab mõni ei võta õli. Sama kehtib ka lääne mootorite kohta, kuigi seal pole diferents enam nii suur, kuna tehas üritab juba tootmise käigus paljud asjad panna kokku langema.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
Üldine diagnostika diislile - kui õlivahetuses on ülemine norm ja langeb ruttu poole normini ja järgmise õlivahetuseni püsib poole normi peal ilma juurde lisamata, vat siis on diisel täiesti korras ja muretsema ei pea.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Tuttaval sama mure, et puulõhkuja kasutamisega tappis mootori. Kahe suve jooksul kaks korda mootor lahti võtta pole sugugi odavam kui elektrimootoriga puulõhkujat ringi ajada. Tühikäik üle 15minuti ongi diiselmootori surm, eriti kui seda pikalt harrastada.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Ehk on asi õlituses, isegi ziguliil pidavat olema nii, et kui külmalt käima paned siis tuleb mootorile pöördeid anda 3000-4000, et väntvõll korralikku õlitust saaks??? Väiksena ikka mõtlesin, et miks vanaisa poodi minnes ziguliiga algul baarutas ja siis jättis soojenema minutiks
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Selle kohapeal käimise ja mittevõimise kohta on siin välja kujunenud arvamus, et eks masin karistab hooletut omanikku.
Kui mingite käepäraste asjadega mootorile remonti teha tekib ikka mingi jama.
Kes paneb ovaalsetesse silindritesse uued rõngad, kes ostab seda kõige viletsama kvaliteediga varuosa ja tulemus käes.
Kui tahta teha Belarusi mootorile korralikku remonti läheb vaja vähemalt 2 komplekti rõngaid millest valida paremad.
Näiteks eelmine aasta sai viimane mootor tehtud ja panen siis rõngad uude hülssi ja valgus paistab pea terve ring vahelt läbi.
Helistan siis omanikule, et nende rõngastega ma seda mootorit kokku ei pane.
Too ei saa jälle aru, et milles asi on sest on ju uued rõngad ja mine vaata kas saad ümber vahetada.
Suure tüliga vahetati ringi ja surverõngad olid paremad kuid õlirõngad kõverad, pilude kohalt kokku tõmmanud ja üks serv silindrit ei puutu.
Sai siis see eelmine komplekt tagasi küsitud ja sealt sai õlirõngad võetud mis olid pisut paremad.
Siis kolbe uurides olid rõngasoone õliaugud puuritud nõnda, et puur oli riivanud rõngasoone külgi ja jälle jooksuga poodi uute kolbide järele.
Uued kolvid muidugi 20g kaaluvahega ja ei lähe hülsist vabalt läbigi, kuid õnneks olid põlemiskambritel keskel püramiidid.
Siis sai pealt 5 sajandikku maha treitud ning seest 20g maha freesitud.
Siis klapisääretihendid on ka puhas huumor sest pool päeva soojas õlis ja tihend vedel.
Õnneks olid olemas Poolast toodud tihendid, mis on maailmatase, nagu ka kaanetihend.
Mootor sai igatahes väga hea olles jõulisem kui vilets turbomootor ning õli ei kulu vahetuste vahel varda järgi millimeetritki.
Kui nüüd oleks selle mootori esimeste ettejuhtunud asjadega kokku visanud võib igaüks tulemust ette kujutada...
Üldse on poola omatoodangu osad meeldiv üllatus, kuna kvaliteet maailmataseme lähedal.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(03-04-2015, 08:43 AM)vellemees Kirjutas: Pihustid paigas ja õhupuhasti elemendid sai ka üks 50 töötundi tagasi ära vahetatud. Ei saa ka sellest aru miks ei või mootor üle 15 minuti tühikäigul tiksuda? Keegi kes seda võidab võiks mulle lollile ära ka selgitada ISe ei leia selgitust kusagilt kirjandusest (Traktoristi ABC, Tehnilisi juhendmaterjale, Kolmanda liigi traktoristi õpik ja Mehhanisaatori käsiraamat) Kohaliku kaliibriga traktoristige väites see belarussi tüüpviga. Läänepillidel ei tohiks küll sellist viga olla
Võta nüüd loogiliselt:
a) veneaegne kolhoosi masin, mida vähe remonditud ja palju kasutatud võetakse puulõhkuja ette, mis töötab 8h min päevas ja 21p kuus. See rus oleks väikepõllumehel veel aastaid vastu pidanud, kuid tema ressurss kulutatakse ära paari aastaga, kui igapäevaselt kasutatakse. (need 6000 tt tulevad kergelt kokku, kui arvestada, et pool sellest juba majandi ajast pärit)
b) oled sa näinud mis õlisid vene masinatele sisse valatakse. Mul talvel oli siin kiirkursus, mis juhtub, kui jätta uus õli külmakätte. - Klimbid tulevad sisse. ja määrdeomadused muutuvad nullilähedaseks (need on juba algusest peale vene masinal) Oled sa näinud millised tahmakotid vene masinate mootorid seest välja näevad. (võrreldes läänekatega mida ise seest näinud olen on öö ja päev) Rääkimata sellest, et vanasid õlisid kasutatakse hüdros ja käigukastid peavad vahepeal üldse ilma õlita läbi saama.
c) Avalikult ei räägita ju ka varuosadest, mida sisse laotakse remontides masinasse. Selle kvaliteet ei kannata enamjaolt kriitikat. Originaal varuosad on kallimad kui India/Hiina b (õigem oleks z klass) varuosad. Teisalt kes on koostanud masina. (vene ajal oli nö kolhoosi jaoks ja exporti mineval masinal vahe väga suur. Näiteks kolhoosi sinist 80ndate masinat ei anna võrrelda soomest toodud 80ndate export mtziga.
d) Puulõhkuja operaator, kellel kahene bock söögiks ei huvitu masinast vaid kõige tähtsam on järgmise joogi jaoks raha teenimine.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.