05-04-2015, 18:56 PM
olen ka natuke optimist ja loodan, et saab veel asja masinast. Kohe Kuusakoski vedama ei hakka. Igal asjal peab olema ju mõistlik seletus, nii ka sellel kuhu kaob õli jne..
(05-04-2015, 18:56 PM)klaave Kirjutas: olen ka natuke optimist ja loodan, et saab veel asja masinast. Kohe Kuusakoski vedama ei hakka. Igal asjal peab olema ju mõistlik seletus, nii ka sellel kuhu kaob õli jne..
(05-04-2015, 19:28 PM)muska71 Kirjutas:(05-04-2015, 16:37 PM)autojuht Kirjutas: Arvamusi on erinevaid ja kui need kõik kokku liita siis VAG autod on kõik õnnetuse hunnikud. .
Äkki seletate mis see VAG on lollile?Saaks ka aru millest jutt käib
(05-04-2015, 15:38 PM)klaave Kirjutas: Kui märja mõõtmisega lähevad kompressioonid alla 5 bar-i üless, siis on rõngad otsas.
Kui mõõdad juba nii sama väga kõrged kompressioonid, siis on mootor õlitihe ja jällegi rõngad on otsas.
Ühesõnaga rõngad igatpidi otsas . Natuke segadusse ajav. Uuel, vähesõitnud mootoril on kompressioon korras. Kui rõngad kuluvad siis kompressioon väheneb kuna osa kompressioonist pääseb silindri ja rõnga vahelt kuhu? Pakun et ainuke tee on (tinglikult korralike klappidega) karterisse ja tekib karteris ka surve. Uute rõngastega saab teoorias natuke päästa aga kuna ka silinder on kulunud siis uued rõngad palju juurde ei anna kuna algul on ka rõngaste ja silindri omavaheline kulumine erinev, ja tihedus ei ole korralik vajades sisse töötamist.
(05-04-2015, 11:47 AM)klaave Kirjutas: Niisiis murelapseks Golf 4 - 1,4 bensiin.
...
Paluks oletusi millest alustada otsimist. Ette tänades.
(05-04-2015, 17:17 PM)autojuht Kirjutas:(05-04-2015, 17:09 PM)hundu615 Kirjutas: samas sõidan ise ka golf 4-jaga aga kapoti all on õige pada.
Mis on õige pada?
Tsitaat:üks variant on veel - kui valida kas auto romulasse, mootori vahetusse või remonti s.t. sein ees kuhu taganeda tee Xado mootorigeeli kuur läbi, hullemaks see asja enam ei tee aga võib juhtuda, et teeb paremaks. Proovimiseks igal juhul hea variant ja just õige seisuga mootor.