Mõistusevastased manöövrid liikluses

Netist üks tsiklile ettekeeramine "õnnetus 20.3.2015"
Vasta

(08-04-2015, 19:49 PM)siim83 Kirjutas:  Väiksed autod teevad järgnevas videos olevat manöövrit seal üsna tihti, aga et ka kolleeg niimoodi... Soovin tervet mõistust, mis seal ikka. Kui video HD peale panna ja ekraanisuuruselt vaadata, siis on näha, et vasakpoolsed topeltrattad käivad korra lukku ära.

https://www.youtube.com/watch?v=ljQQ51FgIkg&feature=youtu.be

Pidurdas ju ka ainult vasaku (külg)piduriga. Smile
Parempoolne pidurituli ju kustus... Big Grin
Vasta

  Mulle tundub , et paljud mootorsõiduki juhid ei tea muffigi nn. parema käe reeglist , eriti hull on sõita õuealal , kus osad teede ristumised on tähistatud LM anna teed , osad mitte , näiteks Mustamäe polikliiniku ümbrus Tallinnas Ehitajate teel. 
Vasta

(08-04-2015, 20:05 PM)Sten Kirjutas:  Netist üks tsiklile ettekeeramine "õnnetus 20.3.2015"

Kuidagi tundub et see tsiklimees küll linnakiirusega ei sõitnud ja masinaga väga kodus ka ei olnud. Teel laiust oli et mööda mahtuda ja lohisev tsikkel liikus ka päris kiiresti. Aga kohe külg maha...

Saan aru et kevad käes ja veri vemmeldab aga püüdke ennast taltsutada. Eile sõitis kolm bikerit minust asulas ülesõidurajal ja pimedas paremkurvis mööda nagu kusevast kutsust. Ainult et minul oli ca 50. nendel oli 90 vähemalt. Vaat selline hullupanemine mulle ei meeldi.
Vasta

Ikka ja jälle leidub idioote, kes arvavad enda kuulikindla ülijuhi olevat:

Järjest rohkem tundub mulle, et ainus lahendus on 100% isesõitvatele autodele üleminek.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Olen ka aeg-ajalt neid venemaa vidosi youtubist vaadanud. Imelisi asju sünnib seal. Mina isiklikult ei oska seda muuga seletada kui et omal ajal sõideti seal ahjudega. Need ei olnud eriti võimsad, nii paarkümmend kw ja kaal ehk 4-5t. Suurt kiirust ega kurvisuutlikust polnud. Nüüdseks on autod arenenud ahjudest võimsamaks ja pakuvad kaitset ka ilmastikuolude eest ja nüüd vajutatakse niipalju kui tuleb. Linnas on seal vist nii 150km/h täitsa talutav kiirus ja aeglasemalt sõitjad loetakse evolutsiooniliselt väljasurevaks liigiks. Tegelikult on kahju kui korralikult liiklevad inimesed aidatakse selliste idiootide poolt siit elust minema.
 Venest tuleb samas häid asju ka, noored on hakanud ossluse vastu võitlema, toksige youtube stopham sisse ja imetlege veel idioote.
Vasta

Mida uhkem ja uuem käula ...edasi ei söenda välja öelda Smile
Vasta

Küsimus ei ole käulas. Küsimus on juhi aju seades.

See konkreetne video esindas nõelujate maailma. 99% avariidest oli tingitud sellest, et piloodid ei suutnud tajuda, mis eespool toimub ja lendasid takistustele otsa või kaotasid järsu manöövri tagajärjel juhitavuse.

Tavapärased videoregistraatorite kokkuvõtted sisaldavad ka paljut muud, näiteks lihtlabaseid juhtimisvigu. Ma isiklikult vaatan neid aju treenimiseks ja teiste vigadest õppimise eesmärgil. Ma paneks sellise kraami autokoolide õppekavasse, koos nende videotega, kus on selgelt näha, et ka inimesed on pihta saanud.

Üks parimaid avariikanaleid on see allpool olev.


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Venemaal on kindlasti probleemiks kiirus. Edasi liiklusvahendite teh. seisund, pidurid, rehvid, tuled jne. Ja muidugi juhi mõistus Big Grin

Ukrainas sain ehmatuse osaliseks. Pimedas möödasõidul tuli tuledeta külgkorviga mootorratas vastu Sad Mahtusime kuidagi ära.
Vasta

(09-04-2015, 13:09 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Venemaal on kindlasti probleemiks kiirus. Edasi liiklusvahendite teh. seisund, pidurid, rehvid, tuled jne. Ja muidugi juhi mõistus Big Grin

Ukrainas sain ehmatuse osaliseks. Pimedas möödasõidul tuli tuledeta külgkorviga mootorratas vastu Sad Mahtusime kuidagi ära.

Nende vene klippide juures torkab väga silma see, et peale (kergemat) laksu ei vajuta keegi pidurit. Tihti uitab masin edasi peale pauku ja põhjustab mõne uue... 


Minu kogemus ütleb, et terve inimese refleks on viimase teadvuseraasuni piduri peal istuda. 
Vasta

(09-04-2015, 22:04 PM)zazik Kirjutas:  Nende vene klippide juures torkab väga silma see, et peale (kergemat) laksu ei vajuta keegi pidurit. Tihti uitab masin edasi peale pauku ja põhjustab mõne uue... 
Minu kogemus ütleb, et terve inimese refleks on viimase teadvuseraasuni piduri peal istuda. 
Minu kogemus õkva minu maja ees Nissan Micraga puu otsa sõitnud tädikese kohta ütleb vastupidist. Üks taat keeras talle oma Passatiga tagasipööret üritades ette. Tädi sõitis tal esipamperi küljest ja edasi laskis oma autol lihtsalt minna... Või pagan teab, võib olla vajutas ehmatusega hoopis gaasi. Päris kaugele jõudis üle pehme rohumaa. Oleks ka naabri aia segamini sõitnud ja võib olla maja seina otsa, kui puukönt poleks ette jäänud. Naaber kunagi istutas selle oma maja ette.
Mul on sellest õnnetusejärgsed pildid ka tehtud, aga nii kiiresti ei leia üles.
Olen veel ühte laksu pealt näinud, kus samuti astuti peale esimest matsu ehmatusega gaasilapats põrandasse. Mootor möirgas ja Golf tegi kohapeal ringe, roolis jällegi paanikas tädirahvas. Hea et keegi ette ei jäänud...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(09-04-2015, 11:12 AM)Veskioja Kirjutas:  Mida uhkem ja uuem käula ...edasi ei söenda välja öelda Smile
Pagan seda teab, nii ja naa. Venemaa videodes ei jää Lada omanikud teistest suurt maha midagi. Sama uljalt kihutavad. Tihendi küss ikkagi, puhtalt.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(10-04-2015, 13:33 PM)Basilio Kirjutas:  
(09-04-2015, 11:12 AM)Veskioja Kirjutas:  Mida uhkem ja uuem käula ...edasi ei söenda välja öelda Smile
Pagan seda teab, nii ja naa. Venemaa videodes ei jää Lada omanikud teistest suurt maha midagi. Sama uljalt kihutavad. Tihendi küss ikkagi, puhtalt.
 Jep, mingi video oli youtube'is isegi millele venelased olid nimetanud "Diagnoos BA3"iks kus kokku pandud Ladaga liiklejate uljustükid. Samas jääb mulje nondest DPS videotest, et kallimate autodega (Mersud ja dziibid) mürgeldavad seadustest kõrgemad nö elu peremehed ja nonde tublid võsukesed, Ladadega aga pohhuistid kel nagunii midagi pole.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(11-04-2015, 13:47 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Samas jääb mulje nondest DPS videotest, et kallimate autodega (Mersud ja dziibid) mürgeldavad seadustest kõrgemad nö elu peremehed ja nonde tublid võsukesed, Ladadega aga pohhuistid kel nagunii midagi pole.
Lada-raiderid kipuvad muu hulgas sopsus olema ja siis vaja hakata mersuga liiklejatele kohta kätte näitama.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Ahh ärgem pange kõiki ühe pulga peale.Mina ole oma sohvrielu olnud ainult 4x4 baranka taga(OK .Esimene oli ikka2140 mosse)ARK-i leht 00000-s.Kes ikka üle võlli tahab keerata,teeb seda millega tahes.
Vasta

(13-04-2015, 00:03 AM)Veskioja Kirjutas:  Vääga nõmedad,need vennad,õed kellest näit.tahad mööda sõita ja siis see hetk,kui olen jõudnud temaga kohakuti,see rsk lisab gaasi.Justkui mingi alaväärsus kompleks,et mingi vana loks,kust see tuli.
Vot sellisest huligaansusest ei saa ka mina aru. Ise aitan vajadusel möödasõitjal manöövrit kiiremini lõpetada, kui näen et tal muidu raskeks kipub minema. Mul ei võta tükki küljest kui keegi mööda sõidab. Olgu või sapikas. Möödasõidu sõge takistamine aga võib tükid lendama panna küll. Õnneks olen selliseid psühhe näinud üliharva.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

manööver ehk seegi mis täna hommikul Tallinnas, Peterburi teel tehti
mõistusevastane igaljuhul
arvati siis hea olema hakata teed "remontima" ja seda siis esmaspäeva hommikul kell 8
s.t. võeti külmhoone juures paarsada meetrit linna sisenevat esimest rada ja pandi see kinni
loomulikult ei olnud sellest ühtegi teavitust eespool ja loomulikult ei toimunud ka ühtegi liigutust seal objektil
ise istusin maksimarketist kuni paala tn. ristmikuni selle väikese lõigu peal 22 minutit

mõistusevastane oli see, et seda tehti hommikul kell 8 linna siseneval trassil
et üks sõidurada oli kinni olenemata sellest et ühtegi meest ringi ei liikunud
ja mingit tegevust ei toimunud s.t. masinad ootasid teeääres alles juhte

ei kujuta ette millega selliseid manöövreid välja mõeldakse aga aju see ei ole ja inimese peas see ei asu.

seakari mitte ....
Vasta

Järelikult puudub sunnimeetod tiksuva taksomeetri näol, mis töö teostajalt suletud tee iga minuti eest pappi tagasi arvestaks. Kui venitab eriti kaua, siis maksab peale ja lõpetab õhtul pankrotiga. Päeval oleks minuti hind eriti rasvane, öösel kolm korda lahjem, varahommikul vahepealne. Praegu paistab kõigil pohh olevat...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(13-04-2015, 11:37 AM)Basilio Kirjutas:  Järelikult puudub sunnimeetod tiksuva taksomeetri näol, mis töö teostajalt suletud tee iga minuti eest pappi tagasi arvestaks. Kui venitab eriti kaua, siis maksab peale ja lõpetab õhtul pankrotiga. Päeval oleks minuti hind eriti rasvane, öösel kolm korda lahjem, varahommikul vahepealne. Praegu paistab kõigil pohh olevat...

  Odavam oleks mõnele kellakümmet ootavale kodanike hulgale oranzid vestid sokutada ning sinna masinate lähedusse ringi tuiama saata  Big Grin
 Muidugi tore oleks vaadata, kui asi käiks nagu F1s-teeääres pannakse tehnika käima ja valmis. Siis õigel hetkel pulgakommi mees, OT tõttu kõnniteelt, sulgeks raja ning möll hakkab pihta. 

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Tere. Kirjutan siia ühest tegelasest jalgrattaga, kes sõidab ilmselt hommikuti tööle Tõdvalt Saku poole. Väga hea, kui inimesed sõidavad jalgrattaga, aga ma ei saa aru, miks peab seda tegema sõiduteel, kui sealsamas kõrval on olemas korralik ja tühi jalgrattatee. Tegemist ei ole kalli kostüümi ja veel kallima rattaga tegelasega, need sõidavad niikuinii sõiduteel, vahest veel kõrvuti ka, vaid tavalise tööinimesega. Ma siis ükskord juhtisin tema tähelepanu sellele, et tervislikum oleks sõita selleks ettenähtud teel, sellest ei tahetud midagi kuulda. Ilmselt on teda veelgi "instrueeritud", sest mingi aeg tekkis tema ratta teepoolse lenksuotsa külge GoPro kaamera suunaga tahapoole, ja lisaks veel tahaotsa silt "videovalve". Milleks ta seda teeb, ma ei kujuta ette, äkki saab järeltulevatele põlvedele õppevideo, kui ta on laiaks sõidetud, sest liiklus on seal hommikuti tihe. Küsimus ka, kas jalgrattatee olemasolul tohib sõita jalgrattaga sõiduteel. Mul ei ole midagi jalgratturite vastu, sõidan ise ka, aga teen seda nii sõiduteeväliselt, kui vähegi võimalik, õnneks tehti meile ka see hea tee, kus saab sõita, ilma, et autodele jalgu jääks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne