Seoses Uunikute talveralliga sai nädalavahetusel läbitud üle 700km ja suuremaid tõrkeid ei esinenud, kohe esimesel katsel oli üks lisa tankimine kuna õigel treilamehel ju kütusenäidikut pole ja sõidetakse tunde järgi, antud hetkel oli karvane tunne et keegi kurat oli vahepeal paagist mammonat ammutamas käinud sest tankisin paagi täis ning siis seisis masin kõrvalisel platsil, eestise naasin reede pealelõunat ning õhtul surusin tahma korstnasse ja sõitsin treilaga paar kilomeetrit... ning laupäeval otse tallinasse ning kohe talveralli alguses tuligi tegemist teha tühjeneva paagiga, see kuramus ca 130liitirit... Õnneks üks kohalik kodanik oli abivalmis ja käisime kiirelt tanklas ning sõit jätkus, ralli ise oli viimase peal ning rada ikka väga mõnus... ning seda legendi oli lausa lust jälgida, eriti neid kohti kus kamp masinaid mööda võsa olematut teed otsivad.
Rikkeid ei esinenud, ainult täna hommikul dzingli eest startides tuletas starteri pendiks end meelde kui kippus peale jääma, see lahenes aga iseseisvalt peale uuesti käivitamist ja sellega loen selleks korraks asja lõpetatuks... Vana nali juba, kunagi ehk peal siiski starteri maha võtma ja vaatama mis teha annab, hetkel käib nagu antsu viiul.
Täna enne kojujõudmist sai põrgatud korra ühele kõrvalisele kohale ja proovitud tippkiirust, tagantuulega ja kergelt allamäge jooksis GPS-i järgi 126km/h mis on ka selle mazda absoluutne kiirusrekord hetkel, mine või suvel lõppkiirusvõistlusele. Aga muidu oli täna sõit vähe nukram, tallinnast tartu suunal oli tuul vastu ja lagedal platsil üle 85km/h minna ei jõudnud...
metsavahel jooksis vähe lõbusamalt, sai isegi pedaali vähe järgi lasta.
Sõit ise väga viis, kuna veokal ju lubatud suvekad siis otse loomulikult olid ka mazdal suverehvid all (vähemalt tagasilla) ja ei ütleks et väga vilets sõita oleks olnud, rajalt väljas ei käinud, korra esiratas jäi lumahange kinni ning siin suured tänud abikätele
Kütet põletasime 700km peale 70-90liitrit (sellele lisandub 1-2 liitrit mootoriõli mis samuti läbi põlemise käis
)
Mõned pildid siis kaasrallitajate albumitest
Nüüd peab mõtlema kas selle masina veel kunagi puhtaks ka saab....
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB