Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Autoks on 2004 aasta Honda CRV 2,0
Viga siis järgmine tagumised pidurid jäevad peale.
Käsipidur on eraldi klotsidega ja need jooksevad ilusti maha, kui peale tõmmata ja siis vabastada saab ilusti ringi lükkata käega.
Kui aga piduri pedaali vajutada siis ongi pidur peal ja maha ei tule.
Võtsin kõik lahti puhastasin ära supporti kelgud ja vahetasin kõik mansettid ja juht poldid ja panin uued klotsid . aga viga jäi ikka !!!
Ka ennem puhastust ja juppide vahetus oli võimalik kahe näppuga kolvid sisse lükkata.
Nüüd liiguvad samamoodi kergel, võibolla isegi kergemini aga kui vajutada siis rummu enam käega ringi ei keera ja kui sõita umbes 5 km. võib mune juba praadida.
Samas kui lükkad väikse kruvikaga klotse laiali siis kohe lähevad maha.
Samas vahetasin kogu õli ära ja õhku ka sees ei tohiks olla.
Lihtsalt mõistus on otsas mis järgmiseks ???
Postitused: 77
Teemad: 1
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Sellist jama on põhjustanud seest purunenud pidurivoolik, väljast oli igati ok. Kummi tükk töötas klapina.
Eesti Ladaklubi
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Pidurivoolikud "kasvavad" kinni seest vanadusest, pole esimene seesuguse veaga auto. Kui vajutad ja peale jääb, kas siis öhutusniplit päästes pidur vabaneb? Kui jah, siis vaheta voolikud ära.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Kas sadulal, kelgul klotsi toetus pinnad on sirged? Pole klotsi ranti sisse kulunud, mis hakkab ka ajusid jebima.
Silinder liigub ju vabalt, kelk liigub liugurpindadel vabalt, õlirõhu maha laskmine ei vabasta klotse, siis viimane asi mis on, on klotsid ja nende toetus pinnad, mis poovad kinni mingis asendis.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
Ma olen pea, et alati klotside serva relakaga üle lihvinud ja ikka nii, et klotsid sees kergelt loksuksid.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Siis on kuskil mujal mingi probleem. Soovitan soojalt mõnel teisel mehaanikul lasta oma pilguga üle käia ja oma hinnang anda.
PS: Oma silmas tavaliselt pindu ei näe.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 1,834
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Tagumisi kaitseplekke B-osana ei saa uuena ka VW-Audile, rääkimata Hondast. Tean remontijat kes tegi ise need plekid oma mitsule kuna hind oli selline et tõenäoliselt polnud need enam titaanist vaid kullast!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 6,882
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kuna peale õhutusnipli avamist olukord ei muutu jään põnevusega lõpplahenduse vastust ootama.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Mis määredega uued kolivid sisse panid,kui suvalise tavotiga peavadki peale jääma.Need plekid pole seal eriti vajalikud ja need pole selle jama põhjuseks,vasta küsimusele ja siis saab edasi mõelda.
Postitused: 3,610
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(21-04-2015, 22:59 PM)Qunts Kirjutas: Samas küsin äkki keegi teab kust võiksin saada piduri ketta kaitse plekke uusi B varuosana?
Esindus küsis 117 € tk. minu küsimise peale kas need titaanist vastati vist jah
sellele masinale ei anna ka TecDoc põhine
netikaubamaja.
25a vanale Opelile ja 15a vanale VW-le annab nii ette kui taha ning lausa mitmelt tootjalt...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 4,434
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Kolvi tõmbab tagasi see rõngastihend. Profiil on ristkülik ja piduri rakendumisel peab see deformeeruma nihkega. piduri lahtilaskmisel nihkes tihend tagastab kolvi mingi millimeetri murdosa võrra. Kui see tihend jäi vana, siis võibolla on ta kulunud ja ei deformeeru piduri rakendumisel. See on VAZ 2101 pealt kogemus kui pildiraamat asja nii seletas. Uuematest ei tea ma midagi aga miks peaks tehnoloogia muudetud olema. Vahet pole kas on üks või kaks silindrit-kolbi.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Ega sa kettaid ei treinud? Kettad pidavat originaalis imevähe viskama, et lööks klotsid laiali peale pidurdust..