Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mõne aasta eest sulges mu värskelt soetet trabant oma uksed.
tüüpvea ja oma lolluse koosmõjul.
võti ilusti süütelukus.
ja uksel muidugi nuppe pole mida kergitada.
väänasid kõrvalistuja poolse ukse ülalt urvakile ja proovisin pika traadiga juhiust lingist lahti tõmmmata. a see sisteem ei toimi. kui uks lukus, siis link ei tee midagi.
siis sai sama traadi otsa sobivalt modifitseeritud ja uue kujuga riistaga õnnestus vajutada süütelukus oleva võtme peal uste avamise nuppu.
küll see klõps kõlas kõrvale meeldivalt.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
ma kui paras tainapea, ehk pole viitsinud uut varuvõtit teha, olen oma Fordi uksed lahti saanud nii.. Proovi käega alla suruda küljeaknaid, mõni ikka liigub et traat sisse läheb. Tõsi küll viimane kord aitas korralik kivi, mis purustas Mondeol tagumise ukse klaasi. Ei soovita pragegugi tuleb klaaskuubikuid lagedale. VW Golf 3l on asi lihtne keerad luugi luku julmalt puruks ja voilaaa oled pääsenud. Pärast paned katte ette et keegi sama teed ei kasuta.
Veel pole maha löödud
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
lugupeetavad, lugege ikka see teema läbi.
on õpetlik.
esiteks ei ole vaja midagi lõhkuda.
ukse saab ülevalt kerge vaevaga eemale painutada ja sealkaudu abivahenditega uksed lahti.
teiseks võib suvalise kruvikaotsa või muu sarnase asjaga proovida lukke avada.
ka ilma lõhkumata, lihtsalt võtit imiteerides. sageli õnnestub.
lihtsaim ilmselt enim kasutatud lukuga, ehk siis arvatavasti juhiukse oma.
ja kolmandaks, kui ikka ilmtingimata on vaja lõhkuda, siis tasub üheksal juhul kümnest võtta ette esiklaas.
enamasti on ta kõige odavam.
siis üldjuhul igal pool klaasiärides kohapeal saadaval.
ja kildusid ka ei aja kui vähegi tänapäevane asi juhtub olema.
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Esiklaasi lõhkumise teel autosse sisenemine - vaat seda imet tuleks kohe oma silmaga kaema!!! Tuletan siinkohal meelde, et liimitava klaasi paigalduse hinnad algavad ca. viiekümnest eurost. Lisaks klaasi hind+ juuspeene killupuru koristamine salongist ja ventilatsioonikanalitest. Asjal on jumet siis, kui on tihendiga klaasid. Lõikad tihendi puruks ja pärast lammarist võtad 10e eest järgmise. Kui on võtta. Kui midagi tahate hirmsasti lõhkuda, siis on selleks esiukse klaas. Hind ja vahetamise lihtsuse suhe on üldiselt kõige parem. Igasugused kolmnurgad ja kereklaasid unustage ära. Kunagi sai vahetatud e34 tagaukse kolmnurka, mis eeltoodud põhjustel oli ära lõhutud. Lisaks sellele, et oli esiukse klaasist oluliselt kallim, oli vahetamine keberniit kuubis. Loo kokkuvõte on see, et lõhkumine primaatide pärusmaa. Mõtlev inimene saab oma asjad muud moodi aetud!!!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kahele enda kasutuses olnud masinale olen pidanud pättide järelt küljeklaasi soetama.
mõlemal juhul oli see kallim esiklaasist ja teisele pidi suisa väljamaalt tellima ja jupp aega ootama.
võib-olla tasuks siis enne kiviga virutamist teha ehk kõne klaasiärisse?
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Vanad volkswagenid (golf 1, 2 / polo/ passat jne) saab lahti kui esiukse klaasi tihendi vahelt ajada sisse traadist konks ja tõmmata seda uksenupu hooba. Ise tegin oma 83 aasta polo lahti nii paarikümne sekundiga ja kasutada oli keemilise puhastuse traadist riidepuu.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
See traadiga ja joonlauaga (metall) avamine on kõige lihtsam viis, aga kui lukk on pandud lukku (Doublelocking) siis ei tee eelpool mainitutega midagi. Olen pidanud uuemasse transitisse sisse pugema, millel see luku lukk peal. Vot see oli pähkel! Aga hakkama sain ilma millegi lõhkumiseta.
Ahjaa võti (puldiga) oli mul taskus, kuid see ei aidanud sest auto aku oli tühi ja lukk ei keeranud. Nentigem, et puldi unustas ta kah tänu tühjale puldi akule ära ja selleks, et selgeks teha oli vaja seda süütelukus laadida.
Postitused: 6,907
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Sellisel juhul saab lisaelektrit anda starteri plussi peale või teise alternatiivina näiteks pagasiruumi valgustuse kaudu, mõlemat varianti ise ka kunagi kasutanud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(28-04-2015, 11:59 AM)Kadari Kirjutas: (28-04-2015, 10:47 AM)diesel Kirjutas: kahele enda kasutuses olnud masinale olen pidanud pättide järelt küljeklaasi soetama.
mõlemal juhul oli see kallim esiklaasist ja teisele pidi suisa väljamaalt tellima ja jupp aega ootama.
võib-olla tasuks siis enne kiviga virutamist teha ehk kõne klaasiärisse?
Unustasin lisada, et minu postituses on rõhk sõnal "üldiselt". Sirvisin huvipärast hinnakirjasid. Meil levinud rahvaautod (nii uuemad kui vanemad) on ukseklaas üldjuhul siiski ca. 50% soodsam. Lisaks võit paigalduselt. Eksootide ja ameerika rauaga võivad jutud olla muidugi teised.
Soodsus soodsuseks aga vaevalt et autol millele 50 euro kulutamine ohkama paneb on just vahetatud esiklaas. (tuleb tunnistada et enda säästukulguri tuuleklaas "natuke" matistunud) Seega motamees vast pidas silmas ka OTd, et lõhkumisest natukegi kasu.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,836
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Tsitaat.
----------------
VW Golf 3l on asi lihtne keerad luugi luku julmalt puruks ja voilaaa oled pääsenud. Pärast paned katte ette et keegi sama teed ei kasuta.
----------------
Ei ole vaja Golfil midagi puruks keerata, võta numbritulel klaas maha, tuli välja ja tekkinud ava kaudu saab ilusti tagaluugi lukule ligi et see avada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)