Küsimused t-25A-1 kohta

Süütelukk korras, sest tõmberelee klõpsutab ju. Viga ehk hoopis tõmberelee kontaktides või plaadis, mida relee vastu kontakte tõmbab. Vahel saab vanast asja mingiks ajaks, kindlasti aitavad uued kontaktid ja plaat. 

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(29-03-2015, 19:34 PM)metsakohin Kirjutas:  Süütelukk korras, sest tõmberelee klõpsutab ju. Viga ehk hoopis tõmberelee kontaktides või plaadis, mida relee vastu kontakte tõmbab. Vahel saab vanast asja mingiks ajaks, kindlasti aitavad uued kontaktid ja plaat. 

Kui kruvikgaga paned siis annad ju ka lihtsalt tõmbereleele voolu peale. Või olen ma sellest kruvikgaga otse panemisest valesti aru saanud?

Seda enam kui varasemalt starter ise peale läks otsiks viga süütelukust.
Vasta

(29-03-2015, 19:48 PM)kylminaator Kirjutas:  
(29-03-2015, 19:34 PM)metsakohin Kirjutas:  Süütelukk korras, sest tõmberelee klõpsutab ju. Viga ehk hoopis tõmberelee kontaktides või plaadis, mida relee vastu kontakte tõmbab. Vahel saab vanast asja mingiks ajaks, kindlasti aitavad uued kontaktid ja plaat. 

Kui kruvikgaga paned siis annad ju ka lihtsalt tõmbereleele voolu peale. Või olen ma sellest kruvikgaga otse panemisest valesti aru saanud?

Seda enam kui varasemalt starter ise peale läks otsiks viga süütelukust.

Pigem viga ikka tõmberelee kontaktides! Ilmselt klemmile lohud sisse põletanud, 

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Tasub üle vaadata starteri tõmberelee pealt "süütelukku" tuleva juhtne king tõmberelee otsal. Kui see on akujuhtme klemmi peal kuuma saanud ja roostekarva, siis laseb parasjagu niipalju voolu läbi, et armatuuri punane tuli põleb tuhmilt. Aga võtme starterile pöörates kustub, klõps ja vaikus. Veaga, oksüdeerunud koha juurde juhatab pikapeale kuumaks minev ühendus.
Vasta

Starter ei saa ise peale joosta, ainus võimalus, et süütelukus on kontaktid nihkunud, katki või kõrvaline ese kontaktide vahele pääsenud. Mujalt ei tohiks see juhe pinget peale saada.

Mittelülitumist kontrolli testriga. Otsad süütelukust tõmberelee külge tuleva juhtme kinnitusklemmile tõmbereel ja teine ots massi. Nüüd starterit andes peab testrile ilmuma akupinge. Klõpsudes ei tohi pinge üle 0,5 v langeda. Ainult siis kui starteri järgi võtab ja hakkab mootorit ringi ajama tohib pinge olenevalt aku seisukorrast langeda kuni 9 voldini. Alla selle on aku viga või mingi massijuhe on oksiidikihiga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Blokeerrelee on vahel? See, mis geneka laadimist nuusib? Üle kuulata!

Ülejäänu on puhas käsitöö multimeetriga - kuhumaani akupinge jõuab. Starterilüliti on esimene kahtlusalune...
Vasta

Blokeerrelee  PC502 on vahel jah ja tundub mulle isegi, et see sunnik on õhtal.
Panin sealt otsad otse kokku ja nüüd tundub kõik fuksivat. Küsimus nüüd, et kas seda releed sinna vahele üldse vaja on? Originaalsuse huvides võiks see olla aga praktilist väärtust tal vist suurt pole, kui oskad võtme õigel ajal lahti lasta.
Vasta

Asja mõte nr.1 - ei luba ühelgi tohmanil nimelt ja tavainimesel kogemata starterit lülitada mootori töötamise ajal.
Asja mõte nr.2 - süütab laadimise kontroll-lambi generaatori rikke või rihma purunemise korral. See viimane on vast isegi kõige tähtsam ülesanne. Kui rihma pole, pole ka jahutust ja ülekuumenemine/mootori surm ei ole kuigi kaugel.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

ootoot, aga kui rihm on katki, siis saab tohman ikkagi starterit lülitada, ja ege tohman punasest tulest pea...
Enivei, tellisin selle relee ära ja viskan vahele.
Vasta

Kõik zaporoožetsid sisaldasid sama releed, äkki saad prügimäelt või naabrimehe küüni tagant.
Ja mõte, et tohman saab starterit lülitada pärast rihma katkemist, on õige. Selle peale ma ei ole tulnudki. Nii, et pärislollikindlaks ei suutnud konstruktorid seda siiski teha.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Ja oligi blokeerrelee viga. Peale vahetust kõik toimib.
Vasta

Eile oksi hakkides põkaga hakkas ootamatult jvv lülittushoob ülaatavalt pikalt liikuma kuni lõpuks läks alla aisani ja enam üldse ei lõlitanud,õigupoolest on see hoova kõik kogu aeg megapikk olnud.Kiskusin siis tagusmendi laiali,too kolakas oli ikka sitaks tugevalt kinni paraniit tihendi tõttu.Suure kuvaldaga andis udjada,et üldse liikuma hakkaks.Kui juba käes oli siis poldi pea oli karteri põhja kukkunud.Ilmselt keegi usin luksepp oli selle kahvlit hoidva poldi toore jõuga üle keeranud ja keeramisel juba naksakas ära käinud.Puurisin võllist poldi jäänuse välja ja uus polt sisse.Tagasi panekul keerasin üles keskmisesse auku pika tikkpoldi sisse,kolakas poldi otsa ja siis lükkasin lups asjanduse paika ja õhtuks sain taas masina kokku ja mahlad sisse tagasi.Täna jätkasin hakkimist ja hoob liigub nüüd ilusti ja õieti nagu ennemuiste.Ainus häda see,et kipub omavoliliselt sisse lülituma.Remondi käigus avastasin,et tuliuued jvv zimmerid taas kergelt lekkima hakanud.
Vasta

Kas keegi oskav öelda kust viga hakata otsima. Nimelt sai hulk juppe talvise remondiga mootoris ära vahetatud ning nüüd probleem selline, et õlipump nagu õli üles on tõmmanud, reduktsiooniklapini õli jõuab, aga manomeetri august ei tule tilkagi. Ei julge pikalt käiata ka kuna kui miskit kuival, siis hakka otsast peale masinat jälle pooleks tirima.

Ette tänades
Vasta

(25-04-2015, 19:45 PM)Provoker23 Kirjutas:  Kas keegi oskav öelda kust viga hakata otsima. Nimelt sai hulk juppe talvise remondiga mootoris ära vahetatud ning nüüd probleem selline, et õlipump nagu õli üles on tõmmanud, reduktsiooniklapini õli jõuab, aga manomeetri august ei tule tilkagi. Ei julge pikalt käiata ka kuna kui miskit kuival, siis hakka otsast peale masinat jälle pooleks tirima.

Ette tänades

Kas remondi käigus puhastasid kõik õliavad ka ära. Nii väntvõllil, kui torustikus??

Kui ma uut mootorit käivitasin, siis läks ka õli manomeetrisse jõudmiseks oma paar minutit aega. Loogiline ka, kuna seal on ju vaid ühesuunaline liiklus ja nn vaakumiga ka veel (ühest otsast surutakse, teises on mõõdik. Ega siis pime ees voolik õli tühjaks lase, Samas uue õli sisse võtmine võtab aega veidi.

Kui julgust on siis võta mootori küljest toru lahti ja käia starterit (dekomp.maas ´, nii et käima ei lase) Ühel hetkel peaks purksama välja.

NB lindimeestel on ütlus, enne suurt mootorit ei käivitata, kui õlirõhk on üleval. - ja see võib aega võtta....

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Masin on kokku umbes 5 minutit töötanud hetkel millest 2 minutit ei ole manomeetri voolik ühendatud olnud. Ei tule tilkagi. Masinal sai sisse uus nukkvõll ja uus väntvõll. Hetkeseisuga ei ole ka tsentrifuugi tilkagi jõudnud. Ega kellelgi juhslikult pilti pole õlitusskeemist 25 mootori kohta?
Vasta

система смазки т-25а
Pane koogisse ja vajuta pildid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Tänud vastuste eest. Saime pusimise peale täna ikka õlid voolama. Huvitaval kombel tsentrifuugi all olevast august kompressoriga õhku andes ei tormanud suurt midagi sealt kanalist välja. Samas nagu õlist plöga oli, kuid suht minimaalselt. Panime reduktsiooniklapi peale tagasi ja starterit. Mõned sekundid ja õli voolas. Peale seda sai veel tsentrifuug ise ka üle vaadatud. Sealt leidsime ikkagi ühe vanemast ajast ujuma jäänud silikooni tükikese mis sai eemaldatud. Igatahes sai tsentrifuug ka tagasi paigaldatud ning suts veel starterit ja oli õli manomeetri august väljas. Seegi tagasi ja hakkas ka klapinookurite juurde õli jõudma. Seega jääb suht mõistmatuks miks see õli eile ei voolanud ja täna nüüd nagu voolas peale ühe kanali õhuga läbipuhumist mille käigus miskit august välja ei roninud. Kuna ma ise pole seda masinat varem lammutanud ja vanamees ka mulle asjadest rääkinud ei ole, siis nüüd lõpuks saab ka üks tehasepoolne veaparandus ette võetud. Nimelt vanamehe jutu järgi pole sellel masinal algusest saati olnud karteris õlifiltrit mis jooniselt ilusti vastu vaatab. Ei teagi kui palju sõelast kasu on, aga halvemaks ta ikka midagi ei tee kui sinna ta ükskord paika saab.
Vasta

Küsin siit ka praktikute arvamust.

On kellegi kogemust Poolas tehtava KSP remondi kohta?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Kas selle töö kvaliteet on sama kõikuv, kui uute pumpade oma?
Veidi juurde pannes saab juba Oisust sama töö.

No ei raatsi osta uut reaspumpa 400 € eest... Sad
Vasta

(02-05-2015, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:  Küsin siit ka praktikute arvamust.

On kellegi kogemust Poolas tehtava KSP remondi kohta?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Kas selle töö kvaliteet on sama kõikuv, kui uute pumpade oma?
Veidi juurde pannes saab juba Oisust sama töö.

No ei raatsi osta uut reaspumpa 400 € eest... Sad


Keegi ei käse 400eurist pumpa osta. Ostad 10 kasutatud pöörispeapumpa ja maksad 2000euri. Kas tõesti loodetakse, et vana räpms tehakse mingi stendimisega uueks?? Kas tõesti vene aja inimene ei tea mis tähendas masinale kapremont ja mis konditsioonis sealt masinad välja tulid.?

Olen aastatega kümneid pumpasid lasknud teha ja siiani võib julmalt öelda, et mahavisatud raha. Olgu tegija kes tahes. Ainuke võimalus korraliku pumpa trehvata on osta uus pump.
Uusi pumpasid on ka paljudel veneajast riiulil seismas. Kuna ise enam pöörispea pumpasid ei poolda, pole endale ka neid varunud. (aastas kuigi eksib mõni uus mu garaazi ära. Stendist läbi ja turgu. Isegi remontijad raputavad päid, et mis rämps jälle hoovile veeti)  Töötavad need kasutatud pumbad ka mingi aeg, kuid kui vähegi muretumat elu tahetakse elada, siis ei soovita neid soetada.


Kui 400euriga ei taha osta, siis sebi mõni venemaa kodanik ja osta venemaalt see pump. Teine variant on kuulutades pool kuni aasta ja leiab ka poole hinnaga reaspumba (uue).
Enda masinatele olen kõigile (kel võimalik) pannud reaspumbad peale ja no pumba probleemid on kadunud olnud (kui õigesti ühendada Big Grin ).
http://nzta.ru/catalog.php?cat=4



Ise unistan vaid, et keegi teeks ridapumbale viisaka välimusega terastorud valmis. Kurat need kummivoolikud on nagu hiina kond..id. Armeeritud 14mm otsasilmusega voolikutest veel ei unista. Nende hankimine juba keerukus kuubis.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(02-05-2015, 10:41 AM)unimüts Kirjutas:  
(02-05-2015, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:  Küsin siit ka praktikute arvamust.
...


Keegi ei käse 400eurist pumpa osta. Ostad 10 kasutatud pöörispeapumpa ja maksad 2000euri. Kas tõesti loodetakse, et vana räpms tehakse mingi stendimisega uueks?? Kas tõesti vene aja inimene ei tea mis tähendas masinale kapremont ja mis konditsioonis sealt masinad välja tulid.?
...

Mis toimub? Ma nagu ei küsinud kasutatud pumpa kommiraha eest ega vingunud ka uue hinna üle. Ma küsisin kogemusi Poolas tehtava kapremondi kohta, mida Põllumehe Kaubamaja vahendab. Et kas on kaks korda sitem, kui meil siin tehtav töö.
Mille eest see solgipang nüüd kaela tuli?

EDIT: Oisu ei tee võõrale küsijale enam pööriseid. Võibollat kohale minnes ja kaubeldes teeb ka, ei tea. Suunas edasi Türi-Allikule, kes tegevat. Valeinfo, ei tee temagi enam. Vähemalt mitte telefoni teel küsijale. Varuosade olematu kvaliteet ei kannatavat nende peale aja raiskamist. Muidu oli asjalik ja rahulik vanaWink Iga kolmas ridapump olevat hea... Toungue

Olen minagi ridapumba usku. Paraku tuleb ka ridapump kirillitsat pruukivast riigist ja mul puuduvad illusioonid, et need nüüd äkiste Uus Ja Parem Kvaliteet on... Sama loterii. Sad Ametlikult müüjalt ostes on vähemalt garantiikorras võimalik saast järgmise vastu vahetada. 19 204 rubla (Vene rubla siis) on sihuke raha, mida lihtsalt proovimiseks ei tahaks välja anda... Ikkagi 320 siinkehtivat uut.

Meeldetuletuseks endale (ja ehk abiks teistelegi): ridapumba paigaldamisel jaoturi asemele tuleb pritsehetk tuua 6 kraadi varasemaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 30 külali(st)ne