(02-05-2015, 10:41 AM)unimüts Kirjutas: (02-05-2015, 10:18 AM)v6sa Kirjutas: Küsin siit ka praktikute arvamust.
...
Keegi ei käse 400eurist pumpa osta. Ostad 10 kasutatud pöörispeapumpa ja maksad 2000euri. Kas tõesti loodetakse, et vana räpms tehakse mingi stendimisega uueks?? Kas tõesti vene aja inimene ei tea mis tähendas masinale kapremont ja mis konditsioonis sealt masinad välja tulid.?
...
Mis toimub? Ma nagu ei küsinud kasutatud pumpa kommiraha eest ega vingunud ka uue hinna üle. Ma küsisin kogemusi Poolas tehtava kapremondi kohta, mida Põllumehe Kaubamaja vahendab. Et kas on kaks korda sitem, kui meil siin tehtav töö.
Mille eest see solgipang nüüd kaela tuli?
EDIT: Oisu ei tee võõrale küsijale enam pööriseid. Võibollat kohale minnes ja kaubeldes teeb ka, ei tea. Suunas edasi Türi-Allikule, kes tegevat. Valeinfo, ei tee temagi enam. Vähemalt mitte telefoni teel küsijale. Varuosade olematu kvaliteet ei kannatavat nende peale aja raiskamist. Muidu oli asjalik ja rahulik vana
Iga kolmas ridapump olevat hea...
Olen minagi ridapumba usku. Paraku tuleb ka ridapump kirillitsat pruukivast riigist ja mul puuduvad illusioonid, et need nüüd äkiste Uus Ja Parem Kvaliteet on... Sama loterii.
Ametlikult müüjalt ostes on vähemalt garantiikorras võimalik saast järgmise vastu vahetada. 19 204 rubla (Vene rubla siis) on sihuke raha, mida lihtsalt proovimiseks ei tahaks välja anda... Ikkagi 320 siinkehtivat uut.
Meeldetuletuseks endale (ja ehk abiks teistelegi): ridapumba paigaldamisel jaoturi asemele tuleb pritsehetk tuua 6 kraadi varasemaks.