Postitused: 15
Teemad: 2
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
11-05-2015, 22:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2015, 02:04 AM ja muutjaks oli
sander84.)
Tere. Oleks suur soov teada. Mis oleks maksimaalne rehvi mõõt mida jumzile alla panna ilma suuremate modifikatsioonideta. Kas on ok panna velg nn pahupidi(teistpidi) alla? Nägin et poolakas on pannud alla rehvi mõõdus 520/85/r38 oli küll kena... aga kas siis on juba vaja velge laiemaks teha?
Kas 600/65/38 saab alla panna pahupidi veljega....rehv maha ei jookse veljelt?
Loodan et endast lolli muljet ei jätnud.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Pahupidi või mitte, velje laius ei muutu. Minuteada 18 tolli( ehk ca 46cm) lai rehv pannakse sinna veel peale, aga üle selle jääb ikka rõve, nagu bike'i tagaratas ja kontaktpinda on keskel ainult üks väike riba. See kehtib, kui rääkida 15,5'le mõeldud veljest, mis on ka mtz 80/82'l. Jumz'il on veel mingi natuke kitsam (mitte päris sama kitsas nagu t-40 ja mtz 50) vaid vahepealne velg olemas. Sinna jääb isegi 15,5 suht kaardu.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Esimene topelratas peaks sisemisest grammike väiksem olema, siis kannatab rooli ka keerata.. Aga see sisemine sile kilp ei pruugi pikalt kesta. Alati on võimalus teha mõne teise masina veljest uus ratas ette, nagu näiteks eelpool mainitud E rehv sobib nagu valatult mõõtude poolest või russi laiem rehv.... Valikuid on.
Sahaga on vilets ainult lükata kui rehvid sahast väljapoole ulatuvad, sõidad rattaga poolenisti valli peal.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
14-05-2015, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2015, 11:53 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Tagumisele veljele laiem rehv peale tõmmates läheb rehv kaardu ja kulub keskelt kiilakaks. Kui vanad rehvid ja sõitmist vähe, siis suht suva, uut rehvi ei raatsiks niimoodi alla ajada, enne otsiks juba uuema russi veljed kusagilt.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB