12-06-2015, 13:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2015, 13:27 PM ja muutjaks oli maisalup.)
lisan niisama siia, et lisaks kolvile oli silinder ka Veel lisa 200g mis oleks lennuki alla kukutanud ja ei saanud saata
Ja peale remonti oli vaja uuesti remonti tagasi minna, sest selle 2kuu jooksul olid karbussi tihendid saba andnud. Ja nagu aru sain, siis peale kokkuladumist keegi käivitada ei proovinudki lihtsalt visati üle leti, et ah võta oma risu. Sain sellega uhkelt metsa sõita ja siis sealt tagasi tulla ja kasutades kõiki teadaolevaid vandesõnu selle tagasi viljandi stokkeri viia ja kõrgekaarega see nende lauale visata ja sõimata nii kuis oskasin ja siis oodata veel lisa nädal kuni see viga üles leiti
Aga see üldiselt minu isiklik viga, minuga juhtub koguaeg, nagu kellegilt miskit laenan, siis see saba annab, traktoritel on alailma kütuse liinid umbes jne. Minuga ligtsalt juhtub ja ma hakkan seda võtma kui elu loomulikku osa =D
Ja peale remonti oli vaja uuesti remonti tagasi minna, sest selle 2kuu jooksul olid karbussi tihendid saba andnud. Ja nagu aru sain, siis peale kokkuladumist keegi käivitada ei proovinudki lihtsalt visati üle leti, et ah võta oma risu. Sain sellega uhkelt metsa sõita ja siis sealt tagasi tulla ja kasutades kõiki teadaolevaid vandesõnu selle tagasi viljandi stokkeri viia ja kõrgekaarega see nende lauale visata ja sõimata nii kuis oskasin ja siis oodata veel lisa nädal kuni see viga üles leiti
Aga see üldiselt minu isiklik viga, minuga juhtub koguaeg, nagu kellegilt miskit laenan, siis see saba annab, traktoritel on alailma kütuse liinid umbes jne. Minuga ligtsalt juhtub ja ma hakkan seda võtma kui elu loomulikku osa =D