12-06-2015, 22:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2015, 22:28 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Eks tehnilised probleemid ongi selleks, et neid lahendada nagu ütleb vanasõna.
Lappasin omal telefoni läbi ja leidsin paar pilti ka MF70 ristamisest EX21-ga .
Konkreetne MF oli täiesti komplektne aga seisnud 15-20a kuuri all.
Kogu materjali kulu: 1X EX21 mootor , 1X vahetüki komplekt Lätlaste käest ja hunnik polte/seibe. Abimaterjalina võiks välja tuua, et ühele juhtkangile(JVV äkki?) oli tarvis teha hoidja. Orginaalis oli see üldse mootori küljes.
-----------
Nagu sa pildi pealt näed siis on metallplaadid aukudega selleks kaasas, et juhtsangade kinnitust laiemaks ja kõrgemale tõmmata. Orginaal mootor on püstise silindriga ja kitsam.
Peale plaadi kasutamist jäi summutaja välimise pleki ja sanga vahele 3-4 cmi . EX17 on väntvõlli tsentrist kuni summuti otsani 1cm veel kitsam.
Olen näinud ka lahendust kust siis sang lõigatakse lahti ja keevitatakse ümber.
Ja kuna juhtsang asukoht muutub veidi siis käiguvahetuse hoob ei hakka enam päris hästi jooksma. Kui painutamise&proovimise ei viitsi mässata siis uus valmis meisterdada.
Muu osa sobis ilusti. Vahemuhv , mis läheb mootori väntvõlli peale tuleb sidurikorviga kinni keevitada ja siis lihtsalt otsa lükata. Kiil on samas mõõdus. Vahetükk ise on ainult poltide kinnikeeramine.
Hea oleks mootorile alla mingi põhjakaitse plaat panna, muidu võib käest kukkudes viga saada.
Gaasitrossina kasutasin orginaali, ainult otsa vist tegin ümber.
Kündmist päris ei proovinud aga tundus, et 7HP käis igast asendist jõuga rataste haardumisest üle. Usun, et 6HP mootor on ka täitsa piisav.
Kaalujaotus jäi ka tühjalt umbes 50:50 .
------------------
Mul on arvutis 3D(Solid Edge) kujul tehtud joonised vahetükist ja muhvist kui ei taha Lätlastele raha viia.
Kohapeal meil on EX17 olemas terve ports ning EX21 valdkonnas jõudis keegi ette juba. Saame nädalaga tellida.
Hinna poliitika on selline, et foorumlastele -10% leti hinnast. Eks sa pead rehkendama kas see jääb sinul terve mõistuse piiridesse või mitte
Letihinnad:
Õlianduritega mudelid
EX17 (6HP) 419+KM
EX21 (7HP) 472+KM
Lappasin omal telefoni läbi ja leidsin paar pilti ka MF70 ristamisest EX21-ga .
Konkreetne MF oli täiesti komplektne aga seisnud 15-20a kuuri all.
Kogu materjali kulu: 1X EX21 mootor , 1X vahetüki komplekt Lätlaste käest ja hunnik polte/seibe. Abimaterjalina võiks välja tuua, et ühele juhtkangile(JVV äkki?) oli tarvis teha hoidja. Orginaalis oli see üldse mootori küljes.
-----------
Nagu sa pildi pealt näed siis on metallplaadid aukudega selleks kaasas, et juhtsangade kinnitust laiemaks ja kõrgemale tõmmata. Orginaal mootor on püstise silindriga ja kitsam.
Peale plaadi kasutamist jäi summutaja välimise pleki ja sanga vahele 3-4 cmi . EX17 on väntvõlli tsentrist kuni summuti otsani 1cm veel kitsam.
Olen näinud ka lahendust kust siis sang lõigatakse lahti ja keevitatakse ümber.
Ja kuna juhtsang asukoht muutub veidi siis käiguvahetuse hoob ei hakka enam päris hästi jooksma. Kui painutamise&proovimise ei viitsi mässata siis uus valmis meisterdada.
Muu osa sobis ilusti. Vahemuhv , mis läheb mootori väntvõlli peale tuleb sidurikorviga kinni keevitada ja siis lihtsalt otsa lükata. Kiil on samas mõõdus. Vahetükk ise on ainult poltide kinnikeeramine.
Hea oleks mootorile alla mingi põhjakaitse plaat panna, muidu võib käest kukkudes viga saada.
Gaasitrossina kasutasin orginaali, ainult otsa vist tegin ümber.
Kündmist päris ei proovinud aga tundus, et 7HP käis igast asendist jõuga rataste haardumisest üle. Usun, et 6HP mootor on ka täitsa piisav.
Kaalujaotus jäi ka tühjalt umbes 50:50 .
------------------
Mul on arvutis 3D(Solid Edge) kujul tehtud joonised vahetükist ja muhvist kui ei taha Lätlastele raha viia.
Kohapeal meil on EX17 olemas terve ports ning EX21 valdkonnas jõudis keegi ette juba. Saame nädalaga tellida.
Hinna poliitika on selline, et foorumlastele -10% leti hinnast. Eks sa pead rehkendama kas see jääb sinul terve mõistuse piiridesse või mitte
Letihinnad:
Õlianduritega mudelid
EX17 (6HP) 419+KM
EX21 (7HP) 472+KM
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed