21-06-2015, 07:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2015, 08:00 AM ja muutjaks oli maisalup.)
Lasin pinnad puhtaks ja isegi faasid käiasin sisse, kuna aga suht paks ja raskesti eemalduv värv siis ülearu palju ei hakanud puhtaks laskma. Pealt on üks tükk puudu, selle pärast pole sealt veel ka värvi maha käiatud, läks kiireks lihtsalt, tuli teine asi vahele.
Aga see elga on ikka üks imelik elektrood. Alguses on jube raske jooksma saada, kleepub koguaeg kinni, kui juba hoo sisse saab siis väga hea elektrood. Mul pole 450mm pikka joogitermost et neid soojas hoida.
Aga nagu piltidelt vist näha oli siis esisild hakkab külge käima poltidega ja tagasild ka, et oleks tulevikus lihtsam tagasilda laiali võtta.
Vana keevituse laiali võtmisele kulus pea 2 tundi, keegi oli kuradi hästi kinni keevitanud lisaks oli ruumiga kitsas kuna laiskus ei lubanud tagarattaid alt võtta
Lisaks üllatas mind eile tamo lõikeketas, oli kuidagi ilmunud minu kätte ja vedeles kapis pikemat aega. Sädemeid oli vähe ja päris palju sai 4mm rauast esisilda tükeldada ennem kui otsa sai
Aga see elga on ikka üks imelik elektrood. Alguses on jube raske jooksma saada, kleepub koguaeg kinni, kui juba hoo sisse saab siis väga hea elektrood. Mul pole 450mm pikka joogitermost et neid soojas hoida.
Aga nagu piltidelt vist näha oli siis esisild hakkab külge käima poltidega ja tagasild ka, et oleks tulevikus lihtsam tagasilda laiali võtta.
Vana keevituse laiali võtmisele kulus pea 2 tundi, keegi oli kuradi hästi kinni keevitanud lisaks oli ruumiga kitsas kuna laiskus ei lubanud tagarattaid alt võtta
Lisaks üllatas mind eile tamo lõikeketas, oli kuidagi ilmunud minu kätte ja vedeles kapis pikemat aega. Sädemeid oli vähe ja päris palju sai 4mm rauast esisilda tükeldada ennem kui otsa sai

Aga eks igaüks peab ise Fordi ära proovima, ega enne ei usu. Peaasi, et soetatav pada omaks mingitki kompressiooni. Need olid juba tehasest kehvakesed. Ning ega aasta(-kümne)d neid paremaks teinud ole. Teisipidi on need jälle väga pikaealised...

... ! Aga Talupojal oli õigus, et kõige suurem töö algab siis kui masin praktiliselt valmis on 