Postitused: 58
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Tere.Pikki aastaid lugeja olnud,nüüd pidin ennast vägisi kasutajaks tegema.
Mure siis selline, et uus jagaja kangi liigutamisel ei tõsta kohe vaid laseb alguses silindrit alla,kuigi peaks kohe tõstma hakkama,alla laseb nii kaua kui silinder minna saab.Mis oleks lahendus?Vanemad töö kaaslased pole sellise probleemiga kokku puutund.Ehk siin mõni on sellist probleemi lahendanud.
Postitused: 10,722
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Mihandne jagur? Mille peal? Kui uus?
Palju pump survet annab?
Rõhuklapp sulgub tihedalt?
Postitused: 58
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Jagaja mark on P80 ja meil käib ta aunataja peale,pumba survega on asjad korras.
Jagaja on tutikas.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Jagaja sees miskit sassis ja kolb liigub koheselt ujuvasse asendisse.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 58
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Ujuvat asendit ei ole Thunder sai õieti aru,jagaja on uus seega sassis ei saa ka midagi olla.
Kõik 3 sektsiooni teevad samat moodi.
Pumba viga see ei ole
Postitused: 10,722
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
18-05-2015, 15:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2015, 15:10 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Jagur vigane, ega seal muud olla saa. Uus vene varuosa ei tähenda muud, kui varasema kasutamise puudumist.
Vaadake, kas surveklapp ikka on kaane all...
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Täiesti tavaline asi tänapäeval tehtud varuosa puhul.
Belarusil sai neid 3 tk vahetatud ja ükski normaalselt ei toiminud.
Ühel oli pidevalt pumba surve 140 bar üleval vahet polnud kas kang neutraalis või ujuvas.
Teine lasi rippriista alla vajuda kui kangi millimeetri pealt neutraalis tõstmise poole kergelt pinges ei hoidnud
ja kolmas ei lasknud rippriista alla muidu kui ainult ujuvasendis.
Miks ta aga laseb masina alla vajuda ja ei tõsta on kinni kõige ülemises puuritud avas, mis läheb läbi kõigi siibriavade.
Nimelt see kanal tuleb möödavooluklapi pealt ja läheb teisele poole tagasivoolu läbi siibrite ringsoonte.
Kui kanal on lahti pole survet mis möödavooluklappi kinni hoiab ja õli voolab vabalt tagasivoolu.
Kui nüüd ükskõik millise siibri liigutamisega see kanal sulgeda tekib möödavooluklapi mõlemale poolele võrdne rõhk ja õli surve tõuseb kaitseklapi rõhuni.
Kui nüüd aga see ava on valel kõrgusel avatakse kõigepealt ava, mille kaudu peaks õli silindrisse minema aga kuna survet pole voolab silindrist õli jagajasse hoopis ja möödavooluklapi kaudu tagasivoolu.
Välismaa jagajatel on selle vältimiseks lisaklapp, mis ei lase õli survekanalisse tagasi voolata ja see võimaldab sujuva allavajumiseta tõstmise, kuna nüüd me ei pea enne tõstmise alustamist ajama rõhku üles vaid me saame avada esmalt survekanali ühenduse silindriga ja möödavooluklapi vastusurve tekitamisega alustada tõstmist säästes pumpa ja õli ning kütust.
Vene jagaja juurde tagasi tulles siis need pingid kus neid toodetakse järjest kuluvad, seadepindu ei freesita täpselt, mis teeb võimatuks avasid täpselt töödelda ja igaks juhuks võetakse jämedam puur selle ülemise kanali puurimiseks et üldse pihta saada ja nii see asi läheb...
Postitused: 58
Teemad: 1
Liitus: May 2015
Maine:
0
Oi jahh,reede pärastlõunaga sai see saaga siis läbi ,õnneks.Lahenduseks oli järjekorras kolmas jagaja mis oli vanaga itentne.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Taga aisad ei tule alla ei surumise ega ujuv asendis.Tõstab normaalselt.Traktoriks t25.Sai niiduki jaoks kasutada silindri sääre peale kinnituvat piirajat mis ei lase lõpuni alla vajuda.Silindri klapi pulk tuleb ilusti ülesse.
Postitused: 4,677
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kõigepealt kruviks sisenevad voolikud pisut lahti ja veenduks,et õli ikka tuleb peale ja kui ikka ei toimi siis silinder molekulideks,ilmselt kuskil umbes,puru.Selline minu arvamus
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Sai silindri küljest voolikud lahti keeratud,alla ei vaju ja õli ka välja ei pressi.