Tehase mudelite hulgas sellist autot üles tähendatud pole, järelikult on tegemist tublide stahhaanovlaste kätetööga. Aeg-ajalt vilksatab sellest autost mõni foto siin-seal, kuid detailsemat infot napib.
(10-04-2014, 22:43 PM)JaakH Kirjutas: Täna leidsin sellise koledalt kandilise kaubariksa, ehk saab ostutehing ka tehtud! Keretöödest ei pääse ilmselt aga ilu nõuab ohvreid. Pilt ka sellest (see on netist laenatud):
muidugi oleks see raha mõistlik kusagile mujale investeerida, otsin aktiivselt veidi teistmoodi liikurit ja see sobiks ideaalselt
Selline Seat saabki mu omaks, kuid tingimusel et taastan ta! no sai uuritud põhja ja muud täitsa nagu oleks ilmselt lööme müüjaga käed
Seda sobiks näidata meie Jerazi renoveerijatele. Saavad ehk mõne kasuliku idee.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(10-04-2014, 22:43 PM)JaakH Kirjutas: Täna leidsin sellise koledalt kandilise kaubariksa, ehk saab ostutehing ka tehtud! Keretöödest ei pääse ilmselt aga ilu nõuab ohvreid. Pilt ka sellest (see on netist laenatud):
muidugi oleks see raha mõistlik kusagile mujale investeerida, otsin aktiivselt veidi teistmoodi liikurit ja see sobiks ideaalselt
Selline Seat saabki mu omaks, kuid tingimusel et taastan ta! no sai uuritud põhja ja muud täitsa nagu oleks ilmselt lööme müüjaga käed
leidsin need puuduvad eurorublad tuttava abiga! Kuid see autoke diiselmootoriga oli vahepeal ajalooks või hiinlaseks saanud.... Olla mingi pärimisasi ka käsil!? Rsk armusin juba sellesse Kole Kandilisse Kuuti!
Eile käisin kodukandis õhtust jalutuskäiku tegemas, kui ootamatult sattus teele Selline Kolekulgur-kiirsuvila. Eks see lõi ilmselgelt pulsi paigast ära ja võttis pisut õhku ahmima, mispeale üks abivalmis möödakäia kostitas mind omaniku telefoninumbriga. Igaks juhuks.
Kui mu viieaastane vennapoeg klotsidest autosid ehitab, kipuvad need ka teinekord kerkima kõrgustesse, s.t. pikkuse-kõrguse suhe on selgelt kõrguse kasuks... aga seda ma küll ei teadnud, et itaalias viieaastastel ka päriselt autosid lastakse kujundada. Aga ju siis lastakse, nimigi (Talento) viitab väga andekale kuid natuke väljaarenemata kujurile.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2015, 12:39 PM ja muutjaks oli DevilDeVille.)
SIATA Minivan 2850/3000 Special 1967 kuni 1973/EBRO Siata 40 (alates 1972) , Siata 50 1974 kuni 1975, Siata 50 S 1976 kuni 1977, Avia Siata 50 ja 500 1977 kuni 1980.
Kökats kvalifitseeruks kenasti ka koledate kääbikute kategooriasse. A mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Nagu ühelt pisikeselt pildikeselt kumab, on junntükk algselt aretatud seatatt 600 baasil. Aastaks 1967 oli tootmisküps ja oma mudelinime sai kaubaruumi mahutavuselt liitrites. Pakuti kome versiooni: esiukseklaasidega baasmudel, esiuste ja nendetaguste klaasidega Combi ja kuueklaasilineMúltiple, istmeridasid 1, 2 või 3. 1969 aastal muudeti sõidukeid puudutavat seadusandlust ja kaotati alates 1,8 meetrisest kõrgusest lisanduv luksusemaks, millest tulenevalt osutus võimalikuks kasvatada asjanduse kõrgust 15 cm jagu ning seeläbi mahtu 3000 liitrini. Nimeks sai SIATA Minivan 3000 Special. Samal aastal hakati pakkuma seatatt 850 mootorit mis väljastas vapustavad 34 eeslijõudu vana seatatt 600 tehnikast väljapigistatud 28 asemele. 1972 aastal läks SIATA pankrotti ja sellest ajast muutus Siata mudelinimeks EBRO sortimendis. EBRO Siata 40 kujunes uueks nimeks. 1973 lõppes seatatt 600 tootmine, millest tingituna kohandati kere 850-ga sobivaks, enim muutusid küljed ja katus. 1974 aastast sai mudelinimeks EBRO Siata 50. 1975 aastal hakati kopsikut kohandama seatatt 133 agregaatidele kõlbuliseks ja 1976 aastal kaubastati kaubakääbikut juba EBRO Siata 50 S nimelisena. 133 judinad leidsid tee ka interjööri, sestap on tuttava kujuga näiteks rool ja kellaplokk. 1977 aastal sai asjandus endale taaskord uue nime, sedapuhku Avia Siata 50 ja seda jagus tootmise lõpuni aastal 1980. Edevam versioon sai uhkustada ka peatugedega istmetega ning kandis numbrikombot 500.
Tehnilised andmed EBRO Siata 50 S:
Mootor: Seatatt 133, neljasilindriline pikiasetusega tagamootor, 15 kraadise nurga all, 843 kuubikut, diameeter korda kolvikäik 65x63,5 surveaste 8:1, väändemoment 55Nm@3200 pööret, võimetus 34hj@4800 pööret.
Jõuetuse ülekanne: tagavedu, neljapügalaga kepikast, ühekettaline kuiv sidur
Esivedrustus: sõltumatu topeltõõtsharkidega, auto pikiteljega ristiasetsev lehtvedru, teleskoopamordid, stabikas Tagavedrustus: sõltumatu, kolmnurksed õõtshoovad spiraalvedrudel, teleskoopamordid
Esipidurid: 227 mm kettad Tagapidurid: 185 mm trumlid
Mõõdud:
Pikkus 3750 mm
Laius 1520 mm
Kõrgus 1800 mm
Teljevahe 2027 mm
Rööbe ees 1151 mm
Rööbe taga 1215 mm
Tühimass 810 kg
Ütleme nii, et selline hoiatus jebai müügikuulutuses peaks panema igal vanatehnikasõbral, kes tahaks ka KKK klubisse kuuluda, suu vett jooksma panna Please note that this vehicle is slow, has no power steering, and is extremely noisey to drive. It is also not for the inexperienced driver as being a panel van and LHD, it takes a lot of care and attention and a good degree of skill to negotiate today’s busy traffic in it – please take this into consideration if you decide to make an offer.
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2015, 19:46 PM ja muutjaks oli Janka.)
Eile sai Nogaros frankide selle aasta driftikunni selgitamise ettevõtmist külastatud ja kõigi muude vahvate tehnikasaavutuste näituse eksponaatide hulgas seisis selline üleslimpsitud iludus.
Peugeot D4(ja siia pistku asjatundajam vastav indeks ise järgi... A, B, AD...).