Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
EdR Kirjutas:[quote=Regardman]
Minu isa teadis rääkida,et kõige vanematel oli ainult üks uks ja just nendel vanemate \"turistide\" tagasillad pidid ka kõige valjemat häält tegema. Kuid missugune on kõige vanem? Millal esimesed 250-seeria omad valmisid?
Missugune Lavassaares müügis on,lühikese,või pika kerega?
Panen kirja, mis sellest tean ja mäletan:
Ikarus 250 tootmist alustati 1969. Suure Nõukogude Entsüklopeedia (BSE) 3. väljaande esimeses köites, mis ilmus vist 1968 või 69, on kandiliste esilaternatega Ikarus 250 foto, vist mingi prototüüp. Esimesed 250-d olid tumedama punase värviga kui hilisemad ja neil oli üks käsitsi avatav uks. Ikarus 255 läks tootmisse 1973 ja algul oli ka neil üks uks. Tagauks tekkis mõlemale mudelile kuskil 70-ndate keskel. Iseavanev esiuks ilmus mõni aasta hiljem algul 250-le, selle indeks oli vist 250-56, peagi ka 255-le. 255 asendas mudeli 55 (Ikarus Lux). Samal 1973 aastal läksid tootmisse ka kollased 260 ja 280, mis asendasid punase triibuga valgeid (vastavalt 556 ja 180).
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 196
Teemad: 35
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
mul on kusagi Ikaruse võtmehoidja.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Selline küsimus,et kas on kusagil leida Harjumaaliinide IKARUSte pilte? On keegi neid pildistanud nii,et ka number bussi küljepeal välja paistab(või reg.märk ees)?
Ma võin ise praegu kasvõi peast 30 HML-de Ikarus busside numbrid üles lugeda,kuid pilti mul on neist nietu.
Kui pilte neist kellelgi on,siis võiks vist ka kaupa teha...
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
14-03-2004, 17:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2004, 17:16 PM ja muutjaks oli
Regardman.)
Kõige ülemine vist bussijaamas.
Muidu on pildid on tehtud Gonsiori tn.-l.
Aare Olanderi poolt.
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Lõpuks tahabki TTTK oma tehnoabist lahti saada.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Regardman Kirjutas:Siin üks eriline Ikarus, neid tehti väga vähe.
See on bulgaarlaste Chavdar 11 G5. Kas see oli siis Ikarus 620 põhjal?
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.