Teema on suletud

EdR Kirjutas:Kus on müüa 255?
Üles leidsin. Hinda pole sellel märgitud,aga 4 ust??? Kas Ikarus255-l polnud mitte 1 uks ja seegi \"käsiajamiga\"?
Ostaks selle isegi ära...
[/quote]

Tegelt on tal kaks ust. Ees ja taga ning mõlemad on käsijalamiga.
On infot, et seda bussi müüakse Lavassaares. Pidi seisma turbatööstuse garaažis.
Pidi teine punast värvi olema. Lasen ühel kohalikul digikaga sellest paar pilti teha, kui võimalik.

Regardman Kirjutas:Tegelt on tal kaks ust. Ees ja taga ning mõlemad on käsijalamiga.
On infot, et seda bussi müüakse Lavassaares. Pidi seisma turbatööstuse garaažis.
Pidi teine punast värvi olema. Lasen ühel kohalikul digikaga sellest paar pilti teha, kui võimalik.
Minu isa teadis rääkida,et kõige vanematel oli ainult üks uks ja just nendel vanemate \"turistide\" tagasillad pidid ka kõige valjemat häält tegema. Kuid missugune on kõige vanem? Millal esimesed 250-seeria omad valmisid?
Missugune Lavassaares müügis on,lühikese,või pika kerega?

EdR Kirjutas:[quote=Regardman]


Minu isa teadis rääkida,et kõige vanematel oli ainult üks uks ja just nendel vanemate \"turistide\" tagasillad pidid ka kõige valjemat häält tegema. Kuid missugune on kõige vanem? Millal esimesed 250-seeria omad valmisid?
Missugune Lavassaares müügis on,lühikese,või pika kerega?

Panen kirja, mis sellest tean ja mäletan:
Ikarus 250 tootmist alustati 1969. Suure Nõukogude Entsüklopeedia (BSE) 3. väljaande esimeses köites, mis ilmus vist 1968 või 69, on kandiliste esilaternatega Ikarus 250 foto, vist mingi prototüüp. Esimesed 250-d olid tumedama punase värviga kui hilisemad ja neil oli üks käsitsi avatav uks. Ikarus 255 läks tootmisse 1973 ja algul oli ka neil üks uks. Tagauks tekkis mõlemale mudelile kuskil 70-ndate keskel. Iseavanev esiuks ilmus mõni aasta hiljem algul 250-le, selle indeks oli vist 250-56, peagi ka 255-le. 255 asendas mudeli 55 (Ikarus Lux). Samal 1973 aastal läksid tootmisse ka kollased 260 ja 280, mis asendasid punase triibuga valgeid (vastavalt 556 ja 180).

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

mul on kusagi Ikaruse võtmehoidja.

EdR Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Tegelt on tal kaks ust. Ees ja taga ning mõlemad on käsijalamiga.
On infot, et seda bussi müüakse Lavassaares. Pidi seisma turbatööstuse garaažis.
Pidi teine punast värvi olema. Lasen ühel kohalikul digikaga sellest paar pilti teha, kui võimalik.
Minu isa teadis rääkida,et kõige vanematel oli ainult üks uks ja just nendel vanemate \"turistide\" tagasillad pidid ka kõige valjemat häält tegema. Kuid missugune on kõige vanem? Millal esimesed 250-seeria omad valmisid?
Missugune Lavassaares müügis on,lühikese,või pika kerega?

Peaks olema vist lühikese kerega.

Selline küsimus,et kas on kusagil leida Harjumaaliinide IKARUSte pilte? On keegi neid pildistanud nii,et ka number bussi küljepeal välja paistab(või reg.märk ees)?
Ma võin ise praegu kasvõi peast 30 HML-de Ikarus busside numbrid üles lugeda,kuid pilti mul on neist nietu.
Kui pilte neist kellelgi on,siis võiks vist ka kaupa teha...

EdR Kirjutas:Selline küsimus,et kas on kusagil leida Harjumaaliinide IKARUSte pilte? On keegi neid pildistanud nii,et ka number bussi küljepeal välja paistab(või reg.märk ees)?
Ma võin ise praegu kasvõi peast 30 HML-de Ikarus busside numbrid üles lugeda,kuid pilti mul on neist nietu.
Kui pilte neist kellelgi on,siis võiks vist ka kaupa teha...
Vaatasin siis nüüd oma vanadest paberitest ka üle HML-de Ikaruste numbrid ,ning neid tuli kokku 62. Liikumas nägin neist 48. Väga ähmaselt meenuvad nende seas ka mõned üksikud numbrid,mis lõigati maha...

Siin üks eriline Ikarus, neid tehti väga vähe.
[Pilt: bus5_b.jpg]

Regardman Kirjutas:Lasen ühel kohalikul digikaga sellest paar pilti teha, kui võimalik.
Selle Lavassaare Ikaruse pildid võiks tõesti kuhugi üles panna. Kui võimalik,lase pildid ära teha.

Siin siis veel paar pilti:

[Pilt: Ikarus%2066%20%283%29.JPG]
[Pilt: Ikarus%20180%20%283%29.JPG]
[Pilt: Ikarus%20620%20%284%29.JPG]
[Pilt: Ikarus%20620%20%285%29.JPG]

Regardman Kirjutas:Siin siis veel paar pilti:

mis buss seal ikaruse tagant paistab esimesel pildil?

zazik Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Siin siis veel paar pilti:

mis buss seal ikaruse tagant paistab esimesel pildil?
See seal teise bussi taga on ZIL127.

Regardman Kirjutas:Siin siis veel paar pilti:
See keskmine pilt on tehtud Mustamäel, praeguses Trollide lõpppeatuses Akadeemia teel, kuid kus on võiks olla pilditatud need ülalt võetud kaadrid?

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!

Kõige ülemine vist bussijaamas.
Muidu on pildid on tehtud Gonsiori tn.-l.
Aare Olanderi poolt.


Tsitaat:mis buss seal ikaruse tagant paistab esimesel pildil?

See seal teise bussi taga on ZIL127.


Vale!!!!!!!!!!!!!

Tegu on ZIS 127-ga.

Regardman Kirjutas:
Tsitaat:mis buss seal ikaruse tagant paistab esimesel pildil?

See seal teise bussi taga on ZIL127.


Vale!!!!!!!!!!!!!

Tegu on ZIS 127-ga.
Nii vale see nüüd ka pole,et sinna hulga hüüumärke taha laduda. Firma on üks ja sama,kuid millaski muutus nimi ZIS ZIL-ks. Mul on tehnoandmed ja ka pilt venekeelsest 1968aasta raamatust ja seal on vene tähtedega kirjas ZIL127. Aga kui Zis,siis Zis!!! Ei hakka vaidlema...
Mis ajast muutus ZIC ZIL-ks?

Ostas müügiks:

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=127653

Lõpuks tahabki TTTK oma tehnoabist lahti saada.

Regardman Kirjutas:Siin üks eriline Ikarus, neid tehti väga vähe.
[Pilt: bus5_b.jpg]
See on bulgaarlaste Chavdar 11 G5. Kas see oli siis Ikarus 620 põhjal?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Vot seda ei oska öelda, pole kuulnd, pole näindSmile
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne