Postitused: 4,749
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
Mul kaks zaz pada vedelemas jalus.
Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
No ziguljonok pole ka mingi meeletu väändega jõu juurikas-vast ongi paras-ei pea seda huilgavat tuuleveskit vägistama.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 55
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Täna sai siis garaazis natuke luazi mootorit näpitud. vaatasin klapi vahed üle. enne seda töötas. zazi foorumi info järgi siis sisse lase 0.08mm ja välja 0.10 mm. peale seda enam mootor tööle ei läinud, ainult küünlad läksid niiskeks.
Kellelgil kogemusi vaz 2105 karpa paigaldamisel zaz-i mootorile. töötab paremini, on ökom?
Postitused: 104
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Ehk prooviks mõne päris karburaatoriga, mitte vene saastaga.
Näiteks Opel Ascona C 1,6 mootoril oli Solex 1B1 karburaator,
mille ühest peenest lõõrist mahtus hobujõude rohkem läbi kui 412 mosu kahest jämedast...
Samas pildiotsingul tundus sarnasem olevat Pierburg-Solex 35 PDSI karburaator, ei suuda enam mäletada millega täpselt tegemist oli.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
vanemate Volvode karpad istusid väga vähese modimisega külge.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Sigullidele pandi fordide webereid peale, 2lõõriga sirje oma istus praktiliselt 1-ühele otsa
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
31-07-2015, 09:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2015, 10:33 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Pean jällegi soovitama 4x4 foorumit, kus meestel need asjad kümneid kordi läbi lahatud, edaspidi ja tagaspidi.
Panen paar otseselt asjasse puutuvat linki ka:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=45&t=13627
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=45&t=17693
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=45&t=1022
Üldse tasub vähemalt sellest teemast:
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=45
kõik Luazi puudutav läbi lugeda.
Soovin edu ja elan kaasa!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 55
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
palju need õiged klapivahed peaks olema külm mootoriga?
Postitused: 2,173
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
31-07-2015, 23:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2015, 07:49 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
Vanasti kasutati regumiseks vene ziletiterasi "Neva" millel kiri peal 0,08 mm sest kaliibrid olid defitsiit, nagu kõik kaup
Ps. Kas seda ikka tead, kuidas sapikal silindreid loetakse?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
01-08-2015, 07:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2015, 07:39 AM ja muutjaks oli
Basilio.)
Lisan veel paar linki igaks juhuks
http://luaz.forum.co.ee/
kus mootori teemas juttu ka mootori asendusest.
http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?mo...e=kataloog
See teine link käib küll muhu kohta, aga hea pildimaterjal ei jookse mööda külgi maha. Näituseks ksf! h2rra küsimusele vastates saab sealt spikerdada.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
01-08-2015, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2015, 09:35 AM ja muutjaks oli
maisalup.)
Kui on mul õigesti meeles, siis üldiselt on enamusel mootoritel külma mootoriga 0.25 sisselaskel ja 0,35 väljalaskel ? mingi hoiatussildi plekk oli täpselt 0.3 see sobis ka kui kaliibert polnud =)
Postitused: 2,173
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tuletaks meelde, et sapik on põhimõtteliselt 4 rattaga mootorratas st. õhkjahutusega ja mootori detailid teisest materjalist, kui tavaliselt. Järelikult on ka soojuspaisumine teine, kui tava mootoritel...järelikult on ka paisumis pilud-vahed teistes mõõtudes...
Kot Basilio on palju linke välja toonud, kus on need vastused olemas. Vene keele mitte oskamise taha ei ole mõtet pugeda sest joonised ja numbrid on samad mis meil eestis. Kui on väidetavalt klappe reguleeritud kunagi, siis piltidelt peaks sarnaseid detaile - sõlmesi võrreldes leidma ja sealt ka numbreid-
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 55
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
kas 0.08 sisse ja 0,1 välja on siis õiged?
Postitused: 2,173
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30

Tubli..istu hindeks 5...võta kapist kooki kaaaa

nii ta on jah... aga silindrite lugemine?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA