07-07-2014, 18:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2014, 19:02 PM ja muutjaks oli Kirsa.)
Panen enda Jawa ka kirja.
Ratas minu käes olnud 20a ja sõidan kui aega leian. Sel kevadel võtsin garaazist välja ja hakkasin jälle sõitma.
Ostsin uue aku, uued rehvid, piduriklotsid jne. Kohe teine asi on sõita. Imelik lausa, et varem ei taibanud varuosi osta - hinnad on mõistlikud.
Tegemist on siis 1967a jawa 350-ga, mis oli tehasest külgkorviga, aga külgkorv võeti sealt kohe küljest. Läbisõit on vähene, ses esimene omanik lahkus siit ilmast juba 70-ndatel ja 80-ndatel eriti keegi temaga ei sõitnud.
Paberid ja ülevaatused on olemas, käin temaga Tartus kesklinna tööle, sest mootorrattaga on parkimine tasuta. Suur pluss võrreldes autosõiduga.
Seisukord on hea ja enam-vähem originaalilähedane. Olen ise likvideerinud mõned ebakõlad, mis 80-ndatel suudeti tekitada.
Nõu võib anda, mida teha valgustusega. Hetkel on esipirniks 6v 45/40w Osram, mis on aga originaalsele 45w laadimisreleele palju. Kas panna ledid, 35w halogeen või ehitada üldse 12v peale nagu paljud soovitavad?
Panen mõned eelmine aasta tehtud pildid. Värskeid pilte pestud ja kasitud masinast pole veel jõudnud, aga lähiajal teen.
Remondipostitus.
Usinalt ringisõites selgus, et sidur libiseb ja teine käik annab üle.
Sidurikettad ja õli panin uued, aga teine käik tegi ikka muret.
Võtsin siis mootori maha ja viisin spetsialisti kätte tegemisele.
Nüüd oleks vaja järgmisi juppe:
Käigukasti hammasrattad 16 ja 20 ja pikk võll:
Nagu pildilt näha siis teise käigu hammaka nuudid ongi kulunud ja esimese käigu hammasratas ka natuke. Ülejäänud käigukast oli ok.
Väntvõlli tihendid parem ja vasak
Silindritihendid
Silindripea tihendid
Sidurduspulga tihendikomplekt
Sidurikorvi distantspuks
Kasutatud või katkist laadimisreleed, et sealt üks vedru võtta.
Kett
Gaasitross
Silindrite ja kolbidega ei tee hetkel midagi, need on enamvähem ja nende vahetamine järgmise etapina on väga lihtne töö - ei pea mootorit pooleks võtma nagu käigukasti remondiks.
Olen avatud nõuandmistele, et kust need jupid oleks mõistlik muretseda.
Ratas minu käes olnud 20a ja sõidan kui aega leian. Sel kevadel võtsin garaazist välja ja hakkasin jälle sõitma.
Ostsin uue aku, uued rehvid, piduriklotsid jne. Kohe teine asi on sõita. Imelik lausa, et varem ei taibanud varuosi osta - hinnad on mõistlikud.
Tegemist on siis 1967a jawa 350-ga, mis oli tehasest külgkorviga, aga külgkorv võeti sealt kohe küljest. Läbisõit on vähene, ses esimene omanik lahkus siit ilmast juba 70-ndatel ja 80-ndatel eriti keegi temaga ei sõitnud.
Paberid ja ülevaatused on olemas, käin temaga Tartus kesklinna tööle, sest mootorrattaga on parkimine tasuta. Suur pluss võrreldes autosõiduga.
Seisukord on hea ja enam-vähem originaalilähedane. Olen ise likvideerinud mõned ebakõlad, mis 80-ndatel suudeti tekitada.
Nõu võib anda, mida teha valgustusega. Hetkel on esipirniks 6v 45/40w Osram, mis on aga originaalsele 45w laadimisreleele palju. Kas panna ledid, 35w halogeen või ehitada üldse 12v peale nagu paljud soovitavad?
Panen mõned eelmine aasta tehtud pildid. Värskeid pilte pestud ja kasitud masinast pole veel jõudnud, aga lähiajal teen.
Remondipostitus.
Usinalt ringisõites selgus, et sidur libiseb ja teine käik annab üle.
Sidurikettad ja õli panin uued, aga teine käik tegi ikka muret.
Võtsin siis mootori maha ja viisin spetsialisti kätte tegemisele.
Nüüd oleks vaja järgmisi juppe:
Käigukasti hammasrattad 16 ja 20 ja pikk võll:
Nagu pildilt näha siis teise käigu hammaka nuudid ongi kulunud ja esimese käigu hammasratas ka natuke. Ülejäänud käigukast oli ok.
Väntvõlli tihendid parem ja vasak
Silindritihendid
Silindripea tihendid
Sidurduspulga tihendikomplekt
Sidurikorvi distantspuks
Kasutatud või katkist laadimisreleed, et sealt üks vedru võtta.
Kett
Gaasitross
Silindrite ja kolbidega ei tee hetkel midagi, need on enamvähem ja nende vahetamine järgmise etapina on väga lihtne töö - ei pea mootorit pooleks võtma nagu käigukasti remondiks.
Olen avatud nõuandmistele, et kust need jupid oleks mõistlik muretseda.