Belarus traktorid.

Egas see tank pole, et alusvärvi, lakki või komponente kasutati NL ajal. Hea kui traktor pärast  kuumakambrit sai, penta kuivas-kivistus muidu ka.
Vasta

Ma  siin mõned kuud tagasi mainisin,et lükkasin 80 nel,Tagumise aisa kõverasse.Ja lasin selle siis sirgeks painutada.
Kuid nüüd siis tööd tehes.Läks ta jälle kõverasse.Sama ais,kuid üsna olematu pingega.Mul nimelt seal sahk taga ja lükkasin kive.
Kas miskit muutus või lihtsat läks pehmemaks,mainin veel ära,et tagasi painutasime külmalt pressi all.Nii,et see asi minu puhul ei toiminud ja pean ikka uue ostma!
parimat teile kõigile. Sad
Vasta

Kas selle uue aisaga saab õnne rohkem olema, kahtlen. Nimelt ais konstrueeritud töötama tõmbele, a siin tuleb kiva puksida, tihti ühe nurgaga.
Vasta

(05-08-2015, 23:04 PM)Roland Kirjutas:  Ma  siin mõned kuud tagasi mainisin,et lükkasin 80 nel,Tagumise aisa kõverasse.Ja lasin selle siis sirgeks painutada.
Kuid nüüd siis tööd tehes.Läks ta jälle kõverasse.Sama ais,kuid üsna olematu pingega.Mul nimelt seal sahk taga ja lükkasin kive.
...

Nagu mainiti, siis lükata nii õbluke asi eriti ei kannata. Eriti, kui paugutada hooga. Kolm+ tonni kivisse rammides tekitab päris kenasti dünaamilist koormust.

Pressi sirgeks ja lükka edaspidi tera keskosaga. Cool

Head säärane pressimine ei tee - kui tahad oma rippsüsteemile kindel olla, siis hangi uus pikendus. Keegi ei tea, milliseid struktuurseid rikkeid on korduv painutamine selles valandis tekitanud... Rolleyes
Vasta

Juhtus tööl selline asi Mtz 82-ga, et sõidu ajal lõi ühe esimese ratta kinni. Kohe võtsin esisilla nurkülekande kaane maha ehk seal mingi jama ja oh imet õli polnudki sinna lisatud. Ärge nüüd mind süüdistage ,et miks sa siis ei lisanud sest enne remonti oli traktor teise omaniku käes kes esisillale kapitaalremonti tegi. Ju siis ta ei taibanud,et sinna ka õli panna.
Vasta

Tere,Nii ostsin uue,Mis mul ikka üle jääb.Tegelikult poes härrasmees kah mainis,et eks ta nii pehmeks läks selle painutamisega.
Maniks ,et enne mu õnnetut aisa kõverasse väänamast sai ikka päris suuri kive  kangutatud.
Vasta

Head korduv painutamine kindlasti ei tee. Ning tuntud Nõukogude Kvaliteet kindlasti suurendab määramatust. Uus pikendus on mõistlik valik.

Küsime kogenumatelt:
kas esisillaveo lisamisel tagaveduseksloodule saab vajaliku vahehammasratta koos võlliga käigukasti sisse pista ilma traktorit poolitamata?

Minu käes olevas kirjanduses pole ühtegi lõiget ega pilti, kust võiks näha, kui palju ruumi selleks ettevõtmiseks tegelikult on...

Väidetavalt on vajalik võll ja hammasratas paigaldatud vaid neliveduste kastidele. Loogiline ka, milleks defitsiiti raisata... Cool

Silmapiirile on tekkinud üks häästehoitud kaheksakend ja minu väsimahakkava hübriidrussi ainus laitmatult toimiv osa on esivedu... Rolleyes
Vasta

Jah selle painutamine oli ilmselt mõttetu,Kuid muidu poleks ju teadnud.
Peabki külge panema ja käivitama,Kuna nüüd otsustas 16 heimamaale seisma jääda ja tundub,et kõrgsurve pump on umbes=kuna survet ei anna üldse kuid peale küte tuleb.Ja mine tea äkki on ta nüüd mul täitsa kärvand-Vean nööri otsas ära.Kuid see juba teine teema ja põhjus siin üksi ulguda Sad
Vasta

(08-08-2015, 11:14 AM)v6sa Kirjutas:  Head korduv painutamine kindlasti ei tee. Ning tuntud Nõukogude Kvaliteet kindlasti suurendab määramatust. Uus pikendus on mõistlik valik.

Küsime kogenumatelt:
kas esisillaveo lisamisel tagaveduseksloodule saab vajaliku vahehammasratta koos võlliga käigukasti sisse pista ilma traktorit poolitamata?

Minu käes olevas kirjanduses pole ühtegi lõiget ega pilti, kust võiks näha, kui palju ruumi selleks ettevõtmiseks tegelikult on...

Väidetavalt on vajalik võll ja hammasratas paigaldatud vaid neliveduste kastidele. Loogiline ka, milleks defitsiiti raisata... Cool

Silmapiirile on tekkinud üks häästehoitud kaheksakend ja minu väsimahakkava hübriidrussi ainus laitmatult toimiv osa on esivedu... Rolleyes
Originaaldetailidega pole võimalik. Võlli tuleb treida. Võll asetatakse sisse vastupidi, ehk vahetatakse otsad. Koonusrull laagrid asendatakse tavaliste kuullaagritega. Kõik see peab minema oma kohale ilma pingeta näppude abil, seega pingu olla ei saa. Võll fikseeritakse käigukasti korpuse küljele tehtava keermestatud ava ja keermestatud tihvti abil. See tihvt jääb väljavõtte korpuse taha ja see ei lase seda välja kerida. Olen seda teinud kahel oma masinal aastaid tagasi. Kestavad tänaseni. Nüüd, kus masina poolitamine pole olude paranemisel probleemiks, ma seda ratsi ilmselt enam ei teeks.
Vasta

Ma tean seda hammasratta paigutamist silindrilistele rull-laagritele.
Telg tehakse täpselt augu pikkune, puuritakse otsast 8mm auk risti läbi ja sinna auku läheb väljast kaane alt puuritud avast 10mm polt, mille ots on 8mm peale treitud.
Lisaks pidi sinna vahele kummalegi poole seibi tegema, kuna laius jäi väiksem kui koonuslaagritega.
Tehti krooniaja alguses sest õnnestus rublade eest osta uus Belarus ilma esiveota ja venest sai ka silla sinna ning väljavõtte.
Toimib see asi seniajani.
Vasta

Mis on d240 plokikaane pingutusmoment?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

plokikaas 160-180
kepsud 140-160
Vasta

Ida inimene on vahekasti kangi huvitavalt käepäraseks ehitanud 
https://www.youtube.com/watch?v=rEZs6jDSaMA

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Ideaalne kooslus: MTZ pluss "Vene kunn" (ehk PKU 0,8) koos kangutamistöödega ja kuskil juhtus midagi ehk esisillaga. Ühesõnaga, kui tagarattad kaabivad siis kardaanid käivad ringi (välistab vahepuki siduri rikke), aga esirattad ringi ei käi. Kust hakata pihta vea otsimisega, kust mida lahti võtta?
Vasta

(09-08-2015, 23:37 PM)hillar2 Kirjutas:  Ideaalne kooslus: MTZ pluss "Vene kunn" (ehk PKU 0,8) koos kangutamistöödega ja kuskil juhtus midagi ehk esisillaga. Ühesõnaga, kui tagarattad kaabivad siis kardaanid käivad ringi (välistab vahepuki siduri rikke), aga esirattad ringi ei käi. Kust hakata pihta vea otsimisega, kust mida lahti võtta?

Esimese asjana tõsta esirattad maast lahti, võtta esisilla nurkülekannetel kas kaaned maha või püüda õlipunnist selgeks teha kas rattast keerates hammasrattad pöörlevad.
Kui jah, siis on asi esisilla difris.
Tavaliselt lähevad nurkülekande hammasratastel hambad maha ja harvem murduvad võllid hammasratta tagant maha.
See viimane juhtub sageli kui käändtelje hülsi ja toru vahel on lõtk suur.
Vasta

(09-08-2015, 23:37 PM)hillar2 Kirjutas:  Ideaalne kooslus: MTZ pluss "Vene kunn"
...

Ilmselt ka inseneride lollus elik kaitseklapp vahelt võetud? Toungue
Tegelikult vahet ei ole, esisild ei kannata tapmist kuigi kaua.

Kiirmeetodil peaks purunenud ülekande leidma mõlemad ratta kopaga õhku surutuna neid keerutades. Kui üks pöörleb vabalt ja teine raskemalt, üritades kardaani kaasa keerata, siis oled leidnud katkise püstaku. Kui mõlemad keerlevad raskelt ja ühte pöörates püüab teine kaasa pöörleda, üritamata kardaani keerata, olete teinud peaülekandega hambutut nalja.
Vasta

MTZ-82 ja söödajaotur KTP-10U. 
[Pilt: Foto1992.jpg]

[Pilt: Foto1993.jpg]
Vasta

Hei
Oskab keegi midagi kosta selllise asja peale, 2004a. belarus, ampermeetri järgi laadimine põhimõtteliselt puudub, kõigub 10 ja 12V vahel. Multimeetriga mõõtes oleks laadimine nagu olemas ühe aku peal ( 13.6 V) . Lisaks puuduvad hetkel ohutuled( lülitist lülitades ei toimu midagi). Näidikud aeg-ajalt lähevad nulli, armatuur kustub 5 sek. , ja siis hakkavad jälle kõik osutid näitama.
Kaitsmed korras.
Kris

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta

Kui ampermeeter kõigub 10 ja 12 vahel, siis olenevalt sellest kumbal pool nulli ta kõigub, kas laeb või tühjendab akut 10 kuni 12 ampriga. Ampermeeter nimelt näitab ampreid mitte volte. Selle teise riistaga said ju voldid, mis on üldiselt väga head numbrid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Õige. Hetkel sain jaole, paistab, et armatuuri massi ühendus oli kehva. Kuid tahhomeeter näitab ikka kahtlaselt allapoole selles, mis nagu kõrva järgi peaks olema.
Lisaks , mis otstarve on jahutusradiaatori peal oleval muunduril UVR-2-10 ??
Kris

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 31 külali(st)ne