23-05-2015, 11:00 AM
Wiki idee pole paha, nagu Villu-Piison Reiljan ütles
Endalgi peast läbi käinud.
Koonusemõtted tulid pähe mitte seetõttu, et ma teda mingi imeasjana käsitlen, vaid teostuslikel põhjustel. Filtri jalg on selline:
Sinna otsa saab panna 42,4x2 mm toru. Sisse põõn, et originaalset tikkpolti või mõnda muud kasutades torujupp vastu jalga tõmmata, tihend mõistagi vahele. Siis tuleb mängu 38mm toru, mis eelmisele sisse läheb. Torud omavahel kokku keevitada ja otsa selline asi: http://www.intermoto.ee/koonusfiltrid/10...WAu4FJI745
Auto paberelemendiga filter on kindlasti väga hea, aga mulle ei sähvata pähe masinat, mille filtrikorpus oleks plekist, võrdlemisi väike ja meie mail masslevinud. Näiteks VAZklassiku filterelement on Lääne tootjate teostuses alates 2€ kopikatega, aga korpus on kole suur pluss mahukas aretustöö.
Pähe tuli ka muruniiduki filter, kahjuks teostuslikku külge lahata ei saa, andsin koos karbussiga ära. Too ka muidugi svamm. Uuemad on paberelemendiga, aga korpus plastist. Peab arvestama, et kompressori pea läheb üsna kuumaks.

Koonusemõtted tulid pähe mitte seetõttu, et ma teda mingi imeasjana käsitlen, vaid teostuslikel põhjustel. Filtri jalg on selline:
Sinna otsa saab panna 42,4x2 mm toru. Sisse põõn, et originaalset tikkpolti või mõnda muud kasutades torujupp vastu jalga tõmmata, tihend mõistagi vahele. Siis tuleb mängu 38mm toru, mis eelmisele sisse läheb. Torud omavahel kokku keevitada ja otsa selline asi: http://www.intermoto.ee/koonusfiltrid/10...WAu4FJI745
Auto paberelemendiga filter on kindlasti väga hea, aga mulle ei sähvata pähe masinat, mille filtrikorpus oleks plekist, võrdlemisi väike ja meie mail masslevinud. Näiteks VAZklassiku filterelement on Lääne tootjate teostuses alates 2€ kopikatega, aga korpus on kole suur pluss mahukas aretustöö.
Pähe tuli ka muruniiduki filter, kahjuks teostuslikku külge lahata ei saa, andsin koos karbussiga ära. Too ka muidugi svamm. Uuemad on paberelemendiga, aga korpus plastist. Peab arvestama, et kompressori pea läheb üsna kuumaks.