Nissan Laurel ´87.

(20-03-2015, 03:00 AM)eliisa25 Kirjutas:  ...
  Siin hetkel aga püütakse mulle selgeks teha üleolevalt targutades, et naine laevas, laev põhjas. 
...

Vat, millise kivi all on vähid peidus. Big Grin  Palun viidet, muidu läheb soolise diskrimineerimise alla Toungue Toungue Toungue Kuigi mul isiklikult pole midagi selle vastu, kui kenastikäituvad naisinimesed mind veidi diskrimineerivad...

Kordan küsimust: palju Laureli tagarattalaagrite vahetuse eest oleks paslik küsida? Või on siiski küsimus vaid selles, KUIDAS küsiti elik suhtlusprobleem?

Mina ei kraaksu siin mitte seepärast, et mul midagi konkreetse Laureli või selle perenaise vastu oleks. Ei, auto ilus ja tüdrik hakkaja, nagu näha. Cool

Aga ma ei mõista seda, miks vana auto puhul automaatselt peaks ka remont odavam olema? Tükid ja töö maksavad samavõrra nii viie kui viieteistaastase auto puhul, aega läheb vana auto puhul aga pahatihti enam. Ning vanade autode remondiks vajalikke teadmisi ei ole mitte igas töökojas enam.

Kui viitad töökoja ahnusele ja tahtmisele rumala autoomaniku pealt teenida, siis palun too välja asjata tehtud tööd. Mis puudutab induktiivsoojendi otsa eest kasseeritud kümnekat, siis ma ei näinud arvel rida Tarvikud, mille enamus töökodasid lisab kõige remondi käigus ärakuluva (roosteehmatid, terasharjad, rauasaelehed, kindad, relakakettad jms) ning mis kipub ka olema 10+€ kolmenumbrilise arve puhul.

Hea on kuulda, et oled endale leidnud pasliku remondikoha. Kirjelduse järgi oskavad loovalt läheneda. Loodetavasti mitte turvalisuse arvelt, kuid hoia silmad lahti.

Muretuid kilomeetreid!
Vasta

Hea kui keegi midagi aru saab mina enam ei saa milles oli viga. Küsiti liiga palju raha aga see on ju arve maksaja seisukohast alati nii Toungue 
Vasta

Minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt võiks selle lappama lastud remonditeema nüüd ära lõpetada ja Laurelit puudutavaga jätkataSmile
Vasta

(20-03-2015, 08:26 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Pidurisilindritest ja torudest on ju mustvalgel kirjutatud, et need võeti kuumaga lahti. Tasub vast enne lugeda ka postitusi. Ja mis puudutab seda, et remonditöökoja omanik olla tegelikult siinse foorumi asjadega kangesti sinapeal olnud enne Laureliteemat, siis on seegi kenasti tuvastatav, et kodanik registreeris end siia kasutajaks alles pärast nutulaulu ilmumist.

    Nii alustame siis puust ja punaseks värvimist. Kas ma ikka tõesti ei loe postitusi?  Väga hea, et registreeris ja seletama kukkus remonditöökoja omanik, järelikult kriitikal edasiviiv jõud ja ka oma hinnakirjas vatavad korrektuurid teinud.
    Külastasin alustuseks soovitatud töökoja internetis asuvat lehekülge. Seal ei olnud mitte mingit viidet SIIS, et tunnihind vaja korrutada töömeeste arvuga. Tarbija eksitamine? Helistasin ja presenteerisin oma muret, konkreetselt öeldes, et laagrite komplekt on endal hangitud ja kaasas. Selge. Auto 28 aastat vana, tõenäoliselt roostes, selge. Minupoolset väidet, et mul kõik vajaminev poldi, mutri täpsusega olemas, pole minu suust kunagi välja tulnud. Tulge kohale, vaatame. Küsisin mingitki hinnaprognoosi, seda anda ei saa, vaatame kohapeal. Esmakordne. Isegi kõik tagasi saatnud, keeldunud töökojad, omasid mingit nägemust rahanumbritest. Kohale läksin mõned päevad hiljem töökotta, aga vist ikka liiga ootamatult. Autotöökoja omanik ütles, et vaatas, otsis infot internetist Laureli kohta. Tagaratte laagrite vahetusele kulus kokku 3, 5 tundi, millest ma loen välja ka parandaja kommentaari vahepealses postituses: 

  "Loomulikult oleks võinud üks inimene teha seda tööd, vahepeal telefoni teel otsida puudujäävaid osi, (Eestis hetkel osad puuduvad), käia järgi kaks korda, tuhnida hulgiladude riiulites, tulla tagasi ning jätkata (proovige ise teha kaks sõitu, siis näete palju aega kulub). Oma varuosadega tulles peaks tellija ise otsima ja tooma kõik varuosad. Ma tulin kõigest vastu ja aitasin hädalist."

  Proovitud 2 sõitu kestsid kokku 35 mintsi, lukksepp kasutas seda aega, et istuda nutiseadmes ja lõõgastuda, mitte tööd edasi tehes nagu omanik arvab ja välja toob, et töö käis samal ajal edasi. Mina lihtne inimene, sain temast täiesti aru ja seda pahaks ei pane. Kassid läinud, hiirtel ikka pidu. Ja leidis poest vajaliku. Kohati loed siit nagu oleks Eestis asjad ja kohati mitte. Töömehe ees selles töökojas võtan mütsi maha, tõeliselt rahulik, korralik ja väärikas noormees. Kui autotöökoja omanik siunas kõiki teisi parandajaid soss-seppadeks siis kutsus omanikku rahumeelsusele. Mina ei näe inimesi soss-seppadena. Kõigil meil erinev võimekuse tase ja teisi maha teha? Milleks?
  See kahandab reaalse vahetuse aja alla kolme tunni. Induktsioonkuumuti tegi imesid järelikult? Raudselt. Lasnamäel tehakse samasuguseid imesid gaasipitsiga.
  Kui arvestadagi töötegemist inimtundides siis ehk 5 tundi tuligi. Seda, et töökoja omanik laob lukksepa kõrval tulelampe viksilt ritta, korrastab tööriistu, kütab pliita. Las teeb aga kas mina pean selle kinni maksma? Ja pärast siit lugema, et ma sain selle kingituseks? Konkreetne vastus, leian, et ei pea.
  Jah mind häirib, KUIDAS see asi välja kukkus. Arve makstud, arvamus avaldatud. Infovahetuse viga? Kindlalt. Loomulikult ei taheta, et Sa töökojas passid kõrvalt sest kas Te saate siin öelda, et Teil ei ole miskit varjata? Big Grin Et naistele ei aeta kärbseid rohkem pähe, kui võimalus? Haaaa-haaaa-haaaa....Raudselt mitte! Sain õppetunni? Sain.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Pole selle remondiga mitte kuidagi seotud aga elementaarne loogika lonkab siin kõvasti ja hinnakirjast täpsustusi otsides näitab sinu enda ebapädevust....

See et iga töömees tahab palka on ilmselt loogiline, nagu ka see olukord kus  auto kallal tegutseb 10 töömeest ja remondivad selle 1 tunniga on kogukuluks siiski 10 töötundi mitte üks....

Iga minut, mis töömees on töökojast väljas , kas katsesõidul või juppe otsimas on kulu ja see tuleb arveks vormistada ja kliendil korvata.

Minu siiras soovitus, remondi oma pilli ise või lase see teistel remontida aga ära soiu foorumis, see jätab sinu hädapätaka mulje.
Vasta

ma ei tea, mis mulje ma jätan. hädapätakas olen nagunii. aga antud juhul kipub ikka nii olema, et ei ole see kivi sugugi täiega eliisa kapsaaias. igaühel oma arvamus ja enamus tegijaid ksf-e ei saa üldse aru, et mis krdi jahumine siin käib mingi datsunirappe ja mõne kopika teemal.

samas foorumis oma õiguse taga ajamine pole kokkuvõttes ju eriti jumekas tegevus ja tõepoolest võiks nüüd jätkata siin teemas ikka auto enda käekäigu kajastamist.
raha saab alati uue teenida ja hingehaavad parandab aeg ja sellest juhtumist tasub igal osalisel ja kõrvalt kiibitsejal lihtsalt õppust võtta. ei muud. las elu läeb edasi.
Vasta

Tsitaat:  Proovitud 2 sõitu kestsid kokku 35 mintsi, lukksepp kasutas seda aega, et istuda nutiseadmes ja lõõgastuda, mitte tööd edasi tehes nagu omanik arvab ja välja toob, et töö käis samal ajal edasi. Mina lihtne inimene, sain temast täiesti aru ja seda pahaks ei pane. Kassid läinud, hiirtel ikka pidu.

  See kahandab reaalse vahetuse aja alla kolme tunni. Induktsioonkuumuti tegi imesid järelikult? Raudselt. Lasnamäel tehakse samasuguseid imesid gaasipitsiga. 
 Selles olukorras pole lukksepp süüdi kes peab vasta pükse saama (alati üritatakse ikka lukksepale "kotti" pähe tõmmata) kui juppe pole ja neid tuleb tuua kuskil (hea kui üldse kuskilt saada on). Kui ei soovi sellist olukorda, siis oleks passlik osta endale tänapäeva rahvaauto mille varuosi on igas remondiasutuses lademetes.
 Väga tublid kui iga polti kuumutavad gaasipitsiga - sellepärast meil ongi palju autoremondiasutuste põlenguid kuna ei tagata elementaarset tuleohutust. Iga targem inimene teab, et kergestisüttivate torude/paakide/anumate/materjalide lähedale on väga ohtlik ronida pitsiga. Induktsioonkuumutiga on aga nende läheduses kuumutada kordades ohutum.

Nendest mõnest reast võiks teha omad järeldused.

Seda teksti ei kirjutanud ma teemas oleva autoomaniku halvustamiseks, vaid teadmiseks ka teistele, kes ei tea töökodade siseelu. 

Päikest!
Vasta

Just ega lukksepp pole süüdi et autoomanikul vajalikke juppe kaasas ei olnud ja töökoja peremees neid linnas otsimas käis. Palka peab talle sellegi poolest maksma ja see kajastub ka arvel. nii et tööd tegi sellel ajal kui lukksepp nutikat näppis kaks inimest.  Kui töökoja süül poleks saanud tööd teha siis teine tera. 
Vasta

Paistab et asja tuum siiski veel veidi arusaamatuks jäänud. Probleem pole selles, et kes kui kaua kuskil induktiivsoojendit kasutas või linnas vajalikku varuosa otsis või "vana auto" lisakulu koefitsienti ei arvestanud. Murekoht on töö tunnihinde lahtimõistestamine, kliendi arvates oli töö tunnihinne auto kallal tehtud töö tundide hulk, ettevõtja jaoks iga meistrimehe töötunnid kokkuliidetuna, sellest ka lahkheli. Isikliklikult olen siiani sattunud ettevõtete otsa, kus arvutatakse auto kallal tehtud töö tundides tunnihinde põhiselt olenemata konkreetse auto kallal töötajate arvust. Samas on ka arusaadav et kui kogu töökoja potentsiaal pannakse 1 masina alla kui samas saaks muid autosid remontida siis on tunnihinnete summeerimine iseenesestmõistetav. Kokkuvõttes on tegu halva suhtluse või valestimõistmisega osapoolte vahel, millest annaks õppida seda, et enne remonti veenduda, kas hinne on auto remondi töötunni või meistri töötunni kohta.

Aga auto ise on silmarõõmustav vahepala muule igapäeva hallile massile ja omanikule edu ning kindlat meelt masina säilitamisel!
Vasta

(20-03-2015, 19:41 PM)eliisa25 Kirjutas:  Et naistele ei aeta kärbseid rohkem pähe, kui võimalus? Haaaa-haaaa-haaaa....
(20-03-2015, 21:37 PM)Dexter Kirjutas:  /---/ (alati üritatakse ikka lukksepale "kotti" pähe tõmmata) /---/
Ja täpselt nii ongi: oled naine - lastakse igal pool naisi üle; oled lukksepp - vaene tubli töömees, keda nülivad nii klient kui töökoja pidaja; oled väikese remondikoha omanik - kõik töömehed on loodrid ja vargad ning kliendid ei taha objektiivseid kulusid kinni maksta, muudkui käi ja vaidle. Siis on veel lisaks veokamehed, kellele käiakse alatasa põhjuseta trahvi tegemas ja põhikoolitunnistusega kipsimehed, kelle iga järjekordne tööandja on s*tt, kes maksab palka vähe ja äkki ikka saaks siis Soome soojakusse elama minna ja siis on veel... (Igaüks jätkab loetelu vähemalt viie asjapulgaga, kes on sündinud siia ilma ainult kannatama, samal ajal on aga kõigil teistel elu ainult üks meelakkumine. Aga teeb seda mõttes, mitte kellegi Datsuni teemas).

Varsti saab ühtede õnnetute laagrite vahetamisest jauratud juba kolmas lehekülg ehk enam kui kolmandik kogu senisest teemamahust ning vähemalt minu meelest käib juba poolteist lehekülge hoogne paigalmarss: kõik muudkui tõestavad midagi, aga midagi uut justkui ei lisandu. Ühinen ei-tea-mitmendana hüüdega, et olgu, ühes leppisime kokku, et kõik on kõigi peale tigedad, aga katsuks nüüd edasi elada? Ma mõtlen selle all nii vanade trandulettide õnnelikke omanikke, õlinäppusid, väikeettevõtjaid kui ka foorumikohtunikke.

Selliseid Nissaneid on muideks pärast registrikannete peatamisi arvel kogu Maarjamaa peale umbes 19 tk, nii et seda teemat tasub siin elus küll hoida... Ptui, ma ei mõelnud teemat, ennekõike tuleb ikka autot elus hoida Wink
Vasta

   Mina isiklikult tänan südamest selle foorumi administraatoreid, tegijaid, haldajaid, et senimaani püsinud kannatus vaadata, kuhu teema viib.
   Peatuks hetke sellisel mõttel. Tagarattlaagrite, vedava silla lahti võtmine pea kolmekümne aastasel autol. Kogu tegevus kestis kolm ja pool tundi. Kohale jõudmine, üleüldine ülevaatamine, auto paikaajamine. Jääb kolm ja veerand. Veljed maha, piduritrumlid, asjad püsisid siis veel ühes tükkis. Kaks tundi, viiskümmend minutit. Siis komplekt polte, mis osaliselt "surnud" aga mitte kõik. Need mis teise ilma lännu kärsatati vaarikapunaseks ja saadi lahti. Mõni oli võimeline ise lahti tulema. Piduritoru kärssas takkajärgi. See kärsatamine ajas töökoja tossu täis. Uksed lahti õhutama, 2 korda õhutamist. Kaks tundi, kakskümmend minutit. Teljed välja, relakaga vanad minema. Uued laagrid läksid paika ilma pressi abita, paar kolakat suurema toruga takka ja paigas. Tund ja nelikümmend minutit. Pooled poldid "surnud" vaja uusi. Sirviti katalooge, demagoogitseti, pood oli vist kõrvaltänavas, väga kähku sai käidud. Tund ja veerand. Teljed tagasi, trumli tagumine külg, millel piduriklotsid, supportid kinnituvad, ühe poole oma kinnitus, vedru lahkus kahjuks meie seast. Uus poeskäik, sellega läks veidi kauem. Pool tundi. Tagasi. Kinnitused külge, trumlid peale, kinni, rattad tagasi. Tõstukilt alla, ümberparkimine. Tehtud.
  Mis järelduse mina siit teen? Kui Laurel nii paganama roostes on, et hirmust värisedes töökoja ukse vahelt piiludes, kohe väravad riivi lükatakse, kuidas kõik nii ruttu käis? Palju Te loete siit välja, et midagi oli jäädavalt, lõplikult, näppuläbilükkavalt roostes ja hukkas? Mõni polt, üks vedru? Aga muud ma nagu ei kuulegi, et nii vana ja roostes auto on ikka hirmus ja keegi seda puutuda ei taha, mine tea pudiseb põrmuks tõstuki otsas.  Smile Järeldus on, et minul kui selle konkreetse isendi omanikul on ainult põhjust rõõmustada! Ta on siiski elus! Saab vastu vahtimist lund, vett, niiskust, soola, liiva, kruusa, tolmu ja on jätkuvalt olemas, vastu pidamas ja ühes tükis. Kuidas ma saaksin sellist autot mitte väärtustada? Annan oma parima, et ta jääks ka viimase 5 sekka registris. Wink
   Gaasipits ehk ohtlik aga enamus töökodades pole peenema peale kolitud...a teate mis? Minugipoolest soojendage kasvõi Tamasseri raudu saunaahjus, kui see aitab Teid roostes sõlmi lahti teha.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Kena kuulda, et Eliisa pole püssi põõsasse visanud Cool Küsimusele pole Sa aga vastanud: palju siis oleks paslik tüliksoleva töö eest võtta?

Ahjaa - gaasipitsiga tagapidurisilindri kallale minek tähendab silindrivahetust, kuna haruharva õnnestub tegutseda ühe korraga ja nii kiirelt, et mansetid kahjustada ei saaks. Võimalik see loomulikult on, egas muidu seda tehtaks. Iseasi, et mina ei näe mõtet riskida olukorras, kus trummelpidurite silinder maksab alla 15€ levinud autodele. Palju Laureli oma eest küsitakse, täitsa huvitaks.

Kes on induktsioonkuumutit pruukinud, see reeglina gaasi enam kinniroostetanud liidete avamisel pruukida ei taha. On sedavõrd mugav vidin küll. Big Grin

Aga tuleme teemasse ka: palju Laurelile aastas kilomeetreid koguneb?
Vasta

(21-03-2015, 22:23 PM)v6sa Kirjutas:   Palju Laureli oma eest küsitakse, täitsa huvitaks.

Umbes 10 euri ringis.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(20-03-2015, 10:46 AM)v6sa Kirjutas:  
(20-03-2015, 03:00 AM)eliisa25 Kirjutas:  ...
  Siin hetkel aga püütakse mulle selgeks teha üleolevalt targutades, et naine laevas, laev põhjas. 
...

Vat, millise kivi all on vähid peidus. Big Grin  Palun viidet, muidu läheb soolise diskrimineerimise alla Toungue Toungue Toungue Kuigi mul isiklikult pole midagi selle vastu, kui kenastikäituvad naisinimesed mind veidi diskrimineerivad...

Kordan küsimust: palju Laureli tagarattalaagrite vahetuse eest oleks paslik küsida? Või on siiski küsimus vaid selles, KUIDAS küsiti elik suhtlusprobleem?
  Sellel samal lehel siin on vastus Sinu küsimusele, natuke ülevalpool. KUIDAS küsiti.

    Kui jagasin läbisõidu ja spidomeetri algse ja praeguse näidu aastatega, mis Laurel minu käes olnud siis aasta keskmiseks kujuneb 22 tuhat kilomeetrit. Minu käes oleva ajaga olen kokku ajanud 130 tuhat ja tiba peale kilomeetreid. Mootor mis Laureli peal jahvatab aga juba 600 tuhandeid ühikuid.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

(21-03-2015, 22:58 PM)eliisa25 Kirjutas:      Kui jagasin läbisõidu ja spidomeetri algse ja praeguse näidu aastatega, mis Laurel minu käes olnud siis aasta keskmiseks kujuneb 22 tuhat kilomeetrit. Minu käes oleva ajaga olen kokku ajanud 130 tuhat ja tiba peale kilomeetreid. Mootor mis Laureli peal jahvatab aga juba 600 tuhandeid ühikuid.

Muljetavaldav hulk. Cool

Kas Laureli esiistme seljatugi on fikseeritud asenditega või sujuvalt muudetava kaldega?
Vasta

   Sujuvalt muudetav. Istet on võimalik ka vastavalt vajadusele kõrgemale tõsta, alla lasta. Ega seal tagumendi küljes ilmaasjata istu märge SLX. Smile  Täiselekter ka veel, kaasaarvatud katuseluuk. Ja kogu elekter toimib, töötab.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Tean, et kõnnin väga õhukesel jääl aga ikkagi - teema algas käigukasti filtri hinnast, sealt on ka võimalik välja lugeda, et algataja on pigem hinnatundlik Smile Milleks see praegune materdamine siis? Pealegi on seda, et alati maksjale kallis ja saajale odav kah juba mitu korda öeldud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

  Selline õnn potsatas Laureli hullu õuele! Big Grin  Õigemini küll veeres ise neljal veljel...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

 Enda Laurelil sai karbid ja tiivad korda tehtud, nüüd vaja uksed ära elustada ja katus samuti korda teha, üle värvida. 2 ust on ikka väga halvas seisus, taastada pole eriti miskit, kui just pool ust maha lõigata ning teised plekid külge keevitada. Aga õuele potsatanud õnnel on uksi veel küll ja veel mida valgele kangutada. Rolleyes Ai mina olen ikka jätkuvalt väga rahul.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Kas see õnn õuele potsatas Haapsalu kandist?

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne