Liikluskindlustuse maffia!!!

(30-09-2015, 22:27 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(30-09-2015, 22:20 PM)Marko Kirjutas:  Arvad, et soomes on parem? Sealne semu viis uunikumid kuusakoskisse kuna naaber kaebas, et krunt risu täis...
Siin on mitu korda täna KORISTAMIST mainitud, sinna me jõuame. Aega anti vähe, trahv oli ulmeline, nii ta läks. Nüüd tuleb töölt, teeb pudeli lahti ja trimpab...

No meie rahvas on kindlasti kärmem kaebama.....  No  elame-näeme. Kuna meie naaberrahvast arvati 20 aastat meist ette jõudnud olevat siis vast saame oma elu ära elada..... Big Grin ja rohkemgi veel. See on ka meie endi teha natike,et haiged inimesed meid juhtima ei jõuaks. Jälgige mängu siis edaspidi! Wink

Minu meelest juba haiged inimesed juhivad meid ammu.
Olen seisukohal, et mõttetu seadus ja küsimus mis siiani kehtival seadusel viga oli =?
Kas maksti liiga vähe kindlustust ?
Äkki on tegemist kartelli kokkuleppega ?
Vasta

oeh. Mõni ei saa ikka aru, et ilmselgelt ei ole nn sundkindlustuse taga tehnilised võimalused. Selle taga on andmekvaliteet ja hoovad, et ostu-müügi puhul registrimuudatuste puhul "a mne pohh'" ütlevad kodanikud kenasti reeglite järgi toimetama hakkaks. Ju siis on neid pohhuiste liiga palju ja ega nad enne liiguta, kui näpud sahtli vahele jäävad.
vastutulekuna on isegi osade sõidukite kohustustest vabastamine ära tehtud - need on nn automaatselt kustutatud sõidukid. Ehk siis ca 2a tagasi on paika pandud, et edaspidi hakatakse registrimuudatuste teostamise kohustuse osas käsi väänama. Vanad asjad jäetakse kõrvale. Üliviisakas, kultuurne ja mõistlik lähenemine.

nagu siin mitmed tõdenud on - kui omanik on ise asjad korras hoidnud, ei ole mingit aja- ega rahakulu. Kes ei ole hoidnud - no püüab nüüd ehk. Ning kes hakkama saanud pole või ei saa ja hakkagi saama - no kes selle inimese saamatuses süüdi on? Smile

siin foorumis on palju mämmutatud, et ka probleemsed teemad (nt dokumentide puudumised, ostu-müügilapingute ahela katkemised jms) saab avaldust kirjutades ning oma jutu eest vastutust võttes kenasti klaaritud. Ma ei saa tõesti aru, milles on osade kodanike probleem - kas on vaja pseudoprobleeme tekitada, konspiratsiooniteooriaid haududa või muidu kõike kiruda. Prooviks nad midagi asjalikumat teha - äkki isegi õnnestuks ning oleks kõigil parem...

Teet,
registris 7 sõidukiga, millest 4 on ÜV ja kindlustusega, lisaks 1 järgmisel suvel üle ca 15 aasta liikvel ning 2 seisavad ilmselt lähiaastail (kuigi mõlemad saab ilmselt "aku peale ja tuld"-meetodil TÜVst läbi sõidutada): no ei ole ühtki probleemi Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(30-09-2015, 22:50 PM)13piisab Kirjutas:  oeh. Mõni ei saa ikka aru, et ilmselgelt ei ole nn sundkindlustuse taga tehnilised võimalused. Selle taga on andmekvaliteet ja hoovad, et ostu-müügi puhul registrimuudatuste puhul "a mne pohh'" ütlevad kodanikud kenasti reeglite järgi toimetama hakkaks. Ju siis on neid pohhuiste liiga palju ja ega nad enne liiguta, kui näpud sahtli vahele jäävad.

nagu siin mitmed tõdenud on - kui omanik on ise asjad korras hoidnud, ei ole mingit aja- ega rahakulu. Kes ei ole hoidnud - no püüab nüüd ehk. Ning kes hakkama saanud pole või ei saa ja hakkagi saama - no kes selle inimese saamatuses süüdi on? Smile

siin foorumis on palju mämmutatud, et ka probleemsed teemad (nt dokumentide puudumised, ostu-müügilapingute ahela katkemised jms) saab avaldust kirjutades ning oma jutu eest vastutust võttes kenasti klaaritud. Ma ei saa tõesti aru, milles on osade kodanike probleem - kas on vaja pseudoprobleeme tekitada, konspiratsiooniteooriaid haududa või muidu kõike kiruda. Prooviks nad midagi asjalikumat teha - äkki isegi õnnestuks ning oleks kõigil parem...

Oeh oled vist liiga noor veel, et aru saada, et kunagi kehtis seadus kui kindlustasid siis võisid sõita ja kui ei kindlustanud siis ei võinud mootorsõidukit liigutada.
Kui ARK ja kindlustus seltsid ei suuda tehniliselt teenindada antud valdkonda millega nad hakkama ei saa siis võiksid nad selle vähe pädevamale seltskonnale hallata anda !!!!
Kui sõiduk on minu nimel siis on ka minu otsustada kas kindlustan ja sõidan temaga võin silitan teda veel garaazis 5 aastat ja siis sõidan !!!
Vasta

jah Qunts - hoiad garaazhis ja võtad ta ajutiselt arvelt maha. Nii lihtne see ongi. Ning kui Sulle universaalsed mängureeglid ei sobi (mis arvestavad ka teiste võimaluste, kui Su enda konkreetse mätta oma - seletasin selle oma postituses kenasti lahti, aga Sa ei saanud vist aru), võtad ta täiesti registrist maha. Hiljem võid mõõdukat lõivu makstes taas registrisse kanda.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(30-09-2015, 17:14 PM)Marko Kirjutas:  Lammarimehed juba oma veskile hoogu juurde andmas:
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/kui...d=72582617

Oma 93. aastal väljaantud reg tunnistusega autot ma paberivabas ei näinud, muidu käis kustutamine tõrgeteta.

Kui ma õigesti mäletan, oli november 1993 selleks piiriks, millest varem registreeritud masinaid enam otse registrisse taastada ei saa, sest arhiivis andmed puuduvad(???). Mõni aasta tagasi tahtsin osta ühte 1992. või 1993. aasta dokumentidega masinat, selle kohta öeldi igatahes, et arvele saab, kuid n.ö. nullist, s.t. tuleb maksta esmase arvelevõtu riigilõiv. 
Minust jäi ta ostmata, kuna riigilõivud kokku moodustasid 70% auto hinnast. Ja veskisse see masin läkski, täiesti taastatavana. 
Vasta

(30-09-2015, 23:10 PM)13piisab Kirjutas:  jah Qunts - hoiad garaazhis ja võtad ta ajutiselt arvelt maha. Nii lihtne see ongi. Ning kui Sulle universaalsed mängureeglid ei sobi (mis arvestavad ka teiste võimaluste, kui Su enda konkreetse mätta oma - seletasin selle oma postituses kenasti lahti, aga Sa ei saanud vist aru), võtad ta täiesti registrist maha. Hiljem võid mõõdukat lõivu makstes taas registrisse kanda.

Miks pean ta ajutiselt arvelt kustutama ??? (auto oli ju ennem arvele võetud kui vastav seadus jõustus ) Lihtne see on jah aga ikka miks ?
Mis asjad arvestavad teiste võimalustega ? Kas elu on universaalne mäng millega mängitakse ?
Miks pean maksma lõivu kui seistes ja mitte kindlustades ta kedagi reaalselt ei ohusta ja ei sega ?
Siit sinule küsimus kas ja millisel autoromulal on ohtlike jäätmete käitluse litsents ?
Sooviksin näha seadmeid millega nad kokku koguvad gaasi R134 mida kasutatakse auto kliima seadmetes. Maksab see seade alates 1500+ € lisaks veel jahutusvedelike kogumis anumad ja kus asub vastuvõttu punk ? ning samas kõiksugu õlide käitlemine.
Kõikide nende ainete käitlemiseks peab olema oma litsents ja mis saab siis kui tuleb mõni vanem auto millel oli kliimaseade aga gaasiga R 22 ??? 
Vasta

(30-09-2015, 23:29 PM)zazik Kirjutas:  Kui ma õigesti mäletan, oli november 1993 selleks piiriks, millest varem registreeritud masinaid enam otse registrisse taastada ei saa, sest arhiivis andmed puuduvad(???). 

Nonii.
Lähen arki, nende poolt väljastatud paber näpus (reg tunnistus) ja pean hakkama läbima kadalippu, mis on ette nähtud Saksamaalt varastatud autode identimiseks?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ma saan aru, et viimasele minutile ei tohiks asju jätta, aga seadusega pole see ju keelatud Smile
Sundkindlustuse hoiatus oli LKF lehel selgelt kirjas: seisuga 01.10.2015 hakatakse käsi väänama.

Täna 30.09 õhtul mnt.ee e-teeninduses selline seis, kui proovisin ajutiselt registrist kustutada:
"Sõiduki andmeid ei ole võimalik lõpuni kontrollida. Palun pöörduge liiklusregistri büroosse."


Nüüd on siis valida, kas sõlmida kiiresti-kiiresti liikluskindlustus 1 kuuks a 20€, või riskida sundkindlustusega, "mille tariifid on veelgi ebasoodsamad" (kui palju ebasoodsamad, ega keegi ju ei ütle!) või proovida esitada homme esitatavale sundkindlustusele vaie või minna kohtusse.
Masinat loomulikult ei kasuta, sellepärast ongi kindlustamata ja üle vaatamata 1,5a. Tegemist pealegi mootorrattaga, mida praegusel aastajal enam väga ei tahakski enam kasutusse võtta, eksole.

Kes sellest jamast võidab, tõepoolest? Smile

Kui üks tõsiseltvõetavaid ja keskmisele kodanikule arusaadavaid seadusmuudatuse põhjusi võis olla regulaarsete kindlustusignorantide taltsutamine - keda mingitel andmetel olla lausa 20%, - siis parimal juhul saavutatakse see, et nüüd nad tellivad üheks kuuks kindlustuse ja ülejäänud aasta lasevad endistviisi edasi. Ja teiseltpoolt - kui kindlustuse olemasolu ei suudetud kontrollida ja trahvida, kuidas siis registris olekut suudetakse...
Vasta

Qunts - kas sul on seadusest tulenevalt mingi konkreetse oma sõidukiga mingi konkreetne probleem (ja milles see täpsemalt seisneb), või ajad lihtsalt piltlikult väljendades "rinda kummi ajades ja õigust nõudes" taga mingit õigust mitte midagi teha, sest "enne ju ei pidanud"?

palun konstruktiivsust, faktipõhisust ning teemaspüsimist.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(30-09-2015, 23:57 PM)TeeTL Kirjutas:  Täna 30.09 õhtul mnt.ee e-teeninduses selline seis, kui proovisin ajutiselt registrist kustutada:
"Sõiduki andmeid ei ole võimalik lõpuni kontrollida. Palun pöörduge liiklusregistri büroosse."

Nüüd on siis valida, kas sõlmida kiiresti-kiiresti liikluskindlustus 1 kuuks a 20€, või riskida sundkindlustusega, "mille tariifid on veelgi ebasoodsamad"
kolmas võimalus on samas ju kõige loogilisem - järgida soovitust ja pöörduda büroosse Wink
ehk kirjutad praegu Maanteeametile meili, milles viitad, et on mingi jama. Meilis küsid, mida on vaja teha.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Alates 19.45. 
http://etv.err.ee/v/paevakajasaated/aktu...aamera-ilm
30 päeva armuaega. 
Vasta

(01-10-2015, 00:13 AM)13piisab Kirjutas:  
(30-09-2015, 23:57 PM)TeeTL Kirjutas:  "Sõiduki andmeid ei ole võimalik lõpuni kontrollida. Palun pöörduge liiklusregistri büroosse."
on samas ju kõige loogilisem - järgida soovitust ja pöörduda büroosse Wink
ehk kirjutad praegu Maanteeametile meili, milles viitad, et on mingi jama. 

Õnneks lahenes veelgi lihtsamalt, googleChrome ja mobiilID asemel võtsin IE ja ID-kaardi ning alustasin uuesti ja läks läbi taotlus. Tavaliselt on vastupidi, et IEga asjad ei tööta veebides. 
 Selle vea kohta muidugi saan mnt'sse saata kirja, aga see võis olla ka täiesti juhuslik äpardus.
Vasta

(30-09-2015, 22:58 PM)Qunts Kirjutas:  Kui sõiduk on minu nimel siis on ka minu otsustada kas kindlustan ja sõidan temaga võin silitan teda veel garaazis 5 aastat ja siis sõidan !!!

Aga mis Sul takistab? Liigutad vajadusel ajutiselt arvelt maha (tehtav MNT.ee iseteeninduse kaudu vähem kui minutiga) või liigutad tagasi arvele (tehtav sealsamas sama ajakuluga). Kogu valu ja vaev on umbes kaks minutit. Tee kas või iga päev, kui isu on.

Ma mäletan seda aega ka, kus liikluskindlustust üldse ei olnud ja kus avarii korral pidid ise vaatama, kuidas remondiks rahad kokku said või kes hävinud vara kinni maksis. Ma seda aega tagasi ei taha.

Üldiselt võiks võtta vaevaks ja lugeda liikluskindlustuse seadus ajudega läbi. Siis võib üllatuseks selguda, et tegu pole vaid rahva koorimiseks mõeldud tekstiga, vaid seal on ka terve rida kasulikke nüansse, mis õnnetusse sattumise korral elu lihtsamaks teevad.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(30-09-2015, 23:50 PM)Marko Kirjutas:  
(30-09-2015, 23:29 PM)zazik Kirjutas:  Kui ma õigesti mäletan, oli november 1993 selleks piiriks, millest varem registreeritud masinaid enam otse registrisse taastada ei saa, sest arhiivis andmed puuduvad(???). 

Nonii.
Lähen arki, nende poolt väljastatud paber näpus (reg tunnistus) ja pean hakkama läbima kadalippu, mis on ette nähtud Saksamaalt varastatud autode identimiseks?

Just. Kui tegu on vana tüüpi valge registreerimistunnistusega, siis sellest on abi ainult niipalju, et pidi "protsessi kiirendama".
Ma ei mäleta enam, kas enne novembrit 1992 või 1993 registreeritud masinatega see jama.

Praegu pole aega otsida, mul see muidu kuskil kirjas. Siis kui teema minu jaoks päevakorral oli, sai vast siiasamma foorumissegi värske peaga üles kirjutatud see jutt.
Vasta

(01-10-2015, 09:20 AM)Aspelund Kirjutas:  
(30-09-2015, 22:58 PM)Qunts Kirjutas:  Kui sõiduk on minu nimel siis on ka minu otsustada kas kindlustan ja sõidan temaga võin silitan teda veel garaazis 5 aastat ja siis sõidan !!!

Aga mis Sul takistab? Liigutad vajadusel ajutiselt arvelt maha (tehtav MNT.ee iseteeninduse kaudu vähem kui minutiga) või liigutad tagasi arvele (tehtav sealsamas sama ajakuluga). Kogu valu ja vaev on umbes kaks minutit. Tee kas või iga päev, kui isu on.

Ma mäletan seda aega ka, kus liikluskindlustust üldse ei olnud ja kus avarii korral pidid ise vaatama, kuidas remondiks rahad kokku said või kes hävinud vara kinni maksis. Ma seda aega tagasi ei taha.

Üldiselt võiks võtta vaevaks ja lugeda liikluskindlustuse seadus ajudega läbi. Siis võib üllatuseks selguda, et tegu pole vaid rahva koorimiseks mõeldud tekstiga, vaid seal on ka terve rida kasulikke nüansse, mis õnnetusse sattumise korral elu lihtsamaks teevad.

A.

Sina Asp oled ikka üks tubli perselakkuja küll!!!

Korduvalt on nii siin kui ka DELFI-s välja toodud hetki, kus MNT süsteem on maas ja seda mitte 1 minut või 1 tund vaid mitu PÄEVA!!! Seni kuni tavakodanik saab mööda kotte iga päeva eest, ei ole ametiasutusel ka õigustust välja tuua mitte-töötavaid süsteeme ning nende aluse käsi väänata.

Ja ainuke kasulik nüanss selle kõige juures on, et perselakkujad saavad tublisti klikke ja isanda juures tublid "toakoerad", muus osas on see kindlustussüsteem ainult suure raha koorimine paljude väikeste ja vaste pealt.

Dad
P.S. Mina näiteks mäletan, kuidas oli asju ajada nõuka ajal Suure Isamaasõja veteraniga ... pean seal juures tõdema, et ma ei näe suuremat vahet selle "nussil", mida tänane AS EW mulle pakub!!! Jutt siis avariikahjudest.
Vasta

ahhaa, üllatusega märkan, et siin on võrdsemad kodanikud luuaga toimetanud.
eks ta ole.
ei tohi lollusi kritiseerida.
tuleb kaasa koogutada ja rahul olla.
no olgu siis nii.
Vasta

(01-10-2015, 12:47 PM)diesel Kirjutas:  ahhaa, üllatusega märkan, et siin on võrdsemad kodanikud luuaga toimetanud.
just. Põhjus on aga hoopis Sinu (ja ka mõningate muude kodanike) siinse teema postituste infovaegus. Teemast sõltumata igasse teemasse "passiv" ülddemagoogia on infovaene.
lahmimine, nutt, hala ja põhimõtte pärast tagamaid mõistmata kõige uue kirumine, mingi krooniline õiguste nõudmise vajadus - seda pole tehnikafoorumisse vaja.

Rünno - ka Su jutt on faktivaene ja puhtalt (negatiivsel) emotsioonil põhinev. Kes "vasta kotte saanud" on ning kes ja kui palju "suurt raha koorinud" on? Esmalt faktid, siis üldistused - on ju nii?
(tehnosüsteemi ajutine maasolek on ju pseudoprobleem. Reaalaja-süsteemide olemasolu on suurepärane võimalus ning sellel on ka konventsionaalsed paralleelvõimalused - ole ainult mees ja võta näppu telefon või pastakas või ava meiliklient)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

See registri korrastamine sundkindlustuse põhjusena ei päde. Täpselt samamoodi toimiks automaatne kustumine autodele, mida pole 2 aastat üle vaadatud ega kindlustatud ka ilma käte väänamiseta. Nii lihtne ongi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(01-10-2015, 13:40 PM)Marko Kirjutas:  See registri korrastamine sundkindlustuse põhjusena ei päde. Täpselt samamoodi toimiks automaatne kustumine autodele, mida pole 2 aastat üle vaadatud ega kindlustatud ka ilma käte väänamiseta. Nii lihtne ongi.
...aga need masinad, mis registris on vale inimese nimel, aga ÜV-l käivad ja kindlustust omavad, vuraksid samamoodi edasi, sest inimestele ei läheks (enne liikluskahjusid) ikka korda see, kas ta on registri järgi millegi omanik või mitte? Isiklik rahakott on hea asi, mille abil inimesed liigutama panna Smile

...ja ma olen üpris kndel, et nn automaatse registrikande peatamise puhul oleks mõningad "põhimõtteliselt rahulolematud" kodanikud täpselt sama rahulolematud, kui nn sundkindlustamisegi puhul.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Nujah aga see praegune ei sunni ju mitte kuidagi ümber vormistama neid liiklevaid ülevaadatud ja kindlustatud autosid?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne