1990 Daihatsu HiJet S86 4WD 1.0 karparaatar
#1

Et säiliks unerahu, siis eilase seisuga kuulub nimekirja ka lülitatava mitmerattaveoga erim, pealegi algselt bussiversioon. Kaasa tuli ka suht tummise olemisega sahk. Nüüd vaja asi veel mingihetk Suomaaliast kodo tirida.

Pilti kah:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

saladuskatte all mainin, et on olemas veest kangemaid asju liitrises pudelis millega ilmselt saab selliseid haigusi ravida

PS samas võib selle ravimi manustamisel esineda tüsistusi, mis mitte ei ravi, aga süvendavad haigust
Vasta
#3

Oled katsetanud? Smile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4

Kas see sahk on sitavikati tehasest tellitud lisa?
Vasta
#5

Põleaimugi, ise kahtlustan pigem mõnd Soome Seppa.

Saabus värsket lisainhvut sahast:

sahk oli muidu doodzrämmile möeldud, a kuna see ei jaksa mitte sittagi lükata siis seoti pädevama liikuri ette

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#6

Lisame veel paar äsjalaekunud päevapilti:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Juttu veel sedapalju, et mägrapoolsel istmel paistev kanister pidada käima webasto jootmiseks ja et kuna elukas on pesitsenud soolavabas piirkonnas, siis pidada kere üllatavalt hää olema, hoolimata kooruvast värvist.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#7

Täna varahommikul puudutasid ohvrõuderi üledimensioneeritud rattad siis suisa Eestimaa pinda. Pilte tiba hiljem.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Tähelepanelik vaatleja tuvastab lisatud päevapiltidelt ka selle episoodi, kus käisime ohvrõuderit Suomaalia automuuseumile Mobiliale pakkumas aga nad pelgasid, et ei suuda sedapalju mammonat elades kokkukraapida, et ostutehinguni jõuda Wink

Ja otseloomalikult on üks pildike espehhjaalselt võimekustmuutva kangi eksponeerimiseks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

Kuhu te käru kaotasite?
Vasta
#9

Sooviga laevapiletite pealt ühe järgmise auto raha kokku hoida, sai seekord mindud vaid veduriga ja soomest käru renditud, ning sadama territooriumil oma käiguga laeva ja sealt maha söidetud.
Seda teguviisi ei saa kahjuks edasi soovitada, oma väikeseks üllatuseks saime eesti poolel seadusesilmalt loengu tegevuse ebaseaduslikkusest. Et kui autol ikka köik paprid viimseni korras pole siis ei vöi ka sadama territooriumil liigelda kui just raha üleliia pole.
Et pole see eraldi territoorium vaid üks osa tänavaliiklusest, endale oli siiani vastupidi tundunud, vaadates ntx uhiuusi ilma mingite numbriteta autosid jne.
A eks elu öpetab

Ahjaa, kohe teekonna alguses esimese maanteekilomeetri peal lendas küljest üks esituleraam ja teine oleks lennanud järgi, kui peatunud poleks, niiet siis transformeerus välimus veidike veel koledamaks Smile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#10

Selline tähenärimine kehtib jah ainult ühelpool lahte,aga kui teha piisavalt kurb nägu pähe on piirdutud noomitusega Big Grin .
Vasta
#11

Eks politsionääridel oli vaja end jälle huvitavaks teha täiesti ebaolulise asjaga. Näitasin suisa pildikesi tegelasele, et näe, soomes kärutasime ja pole siingi plaanis muudmoodi toimetada. Kokkuvõttes muud miskit, kui et 15 minutit lükkus magamaminekuaeg hilisemaks. Enihau, tellisin itlerite jebaist täna ka müügibukleti, saab näha, kas tuleb samakaua kui multika oma, mille varusin samast käitisest.

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#12

Mis järgmiseks, läänepoolt mõni P50 ka plaanis maale tuua?  Toungue Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#13

Ka mina sain üks poolteistkuud tagasi Suomist autot tuues Eestis laevalt maha sõites seaduslikelt nobenäppudelt kohe piki sõrmi. Mul oli Soome registris autole transiitnumbrid peale võetud, sellised kleebitavad numbrid on. Sõitsin sellega otse laevale ja Eestis maha. Tollipolitsei tõmbas nagu plaksti maha ja ütles, et kõik, mis ma teen, on ebaseaduslik! Sõidan mitte registris oleva autoga, mil puudub tehnoülevaatus ja kindlustus! Soome transiitnumber kehtivat vaid sadama territoorumini Soome pool. 
Ütlesid, et nemad hetkel trahvi ei tee aga järgmine politsei, kes näeb, see teeb. Et edasisõit omal vastutusel. Vähemalt ei hoidnud mu autot kinni seal. Tõmbasin metsikusse Läände ära ja keegi mind õnneks kinni ei pidanud. 

Eks politsei/seaduse tõlgenduses ongi võimalik nii, et välismaalt tuuakse massinaid peaasjalikult haagise peal ja lohistatakse siis Maanteeametisse haagise peal olles. Päris eluvõõras lähenemine, tahaks teada seda %, mis reaalselt nii jõuab arvelevõtmisele. 
Vasta
#14

Laevalt mahatulekuga tekib kerge vasturääkivus tegelikult, viimati ponsse metsakat tuues ei hakanud õnneks keegi kobisema kuid on olnud juhtumeid kui seegi ametnikule ei meeldi. Koos treilaga laeva ei mahu ning iseseisvalt maha sõites oled ju kriminaal Wink  

Aga jah, HiJet on lahe, ei tea ainult miks selline nimi bussile pandi, pole ei Hi ega ammugi mitte Jet Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15

Kõrgjuga on kõrgjuga ja sellega on kõik öeldud Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

Omadest kogemustest. Kui lähete Soomest autot tooma, millel on TÜV ja kindlustus olemas, siis sõitke sellega Eestisse. Kodus olles lähete kohalikku ARK-i, kus teete avalduse masina siin arvele võtmiseks. ARK saadab Soome tavanumbrid ise tagasi ja samast päevast peatub ka Soome liikluskindlustus. Kasutamata kindlustusraha kantakse Soome isiklikule pangaarvele, võimalik et saab ka Eesti pangaarvele. Selline asi pidi toimima kogu EU piires, nii öeldi mulle Tartu ARK-is.
Vasta
#17

(26-10-2015, 11:04 AM)tamburiin Kirjutas:  Omadest kogemustest. Kui lähete Soomest autot tooma, millel on TÜV ja kindlustus olemas, siis sõitke sellega Eestisse. Kodus olles lähete kohalikku ARK-i, kus teete avalduse masina siin arvele võtmiseks. ARK saadab Soome tavanumbrid ise tagasi ja samast päevast peatub ka Soome liikluskindlustus. Kasutamata kindlustusraha kantakse Soome isiklikule pangaarvele, võimalik et saab ka Eesti pangaarvele. Selline asi pidi toimima kogu EU piires, nii öeldi mulle Tartu ARK-is.

Jah, see ei tule meile just päris uue uudisena. 

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#18

Probleem sadamates on tekkinud sellest, et mendid on nüüd meil ju ka "piirivalvurid" aga nad pole seda sisuliselt teps mitte!  
Sadam on kinnine territoorium ja ikkagi siini ka PIIRITSOON, erisus, kus kehtivad sadama OMANIKU reeglid. Jah, LS kehtib, nagu ka mujal kinnistel territooriumitel nagu koduõu, ringrada jne, et täis ei tohi olla ja kellegi alla ajamine on ikkagi avarii jne aga millega ja kuidas seal tara taga liigeldakse, määrab siiski territooriumi valdaja! Ja piiritsoonides ning vabatsoonides suisa riiklikult seadustega...
Vanasti oli piirivalvur piiri valvaja, kes kontrollis, et mistahes kaubad, siinkohal siis liiklusvahendid, ei oleks a) varastatud ja oleks b) legaalsete omandust tõendavate paberitega. Mingi registreeritus ja/või vastavus Teeliiklusele polnud nende asi ja sisuliselt pole ka. Kuni piiritsooni "lõpuni" ei ole see ühegi liiklusmiilitsa asi, on sel vahendil ülevaatus, numbrid jms peal, võib sellega tulevikus teepeal sõita jne. Ja Tallinna Vanasadama reisterminaalide territooriumid on siiani ka reaalselt PIIRITSOONID, sest sinna käib sisse väljaspoolt EU'd saabuv laev Piiterist. Aiaga piiratud ja KONTROLLITUD pääslate kaudu ligipääsetaval territooriumil ei saa olla miilitsatel mitte ühte küsimust ka peale kainuse. Kahjuks aga mõistuse puudus on mentlas totaalne...
Jään ootama, millal ajupuudulikud tulevad Laitse Rallyparki, Auto24 Ringile, rallikrossiradadele jne autode registreerimist ja kindlustust kontrollima! Ja teiste SADAMATE kinnistele territooriumitele näiteks paaditreiladele (rannatreilerid) ja ratastel kiilplokkidele trahve tegema. Masendav lauslollus Eesti Politseis, ment on ikka tõesti ka Aafrikas ment!!! 

EDIT: Kehtiv Liiklusseadus: 
Tsitaat:Käesolevas seaduses ei käsitleta liiklusena liikumist ja paiknemist teel, mis on suletud liikluseks võistluste ja massiürituste läbiviimiseks, Politsei- ja Piirivalveameti ning Päästeameti korraldusel või teehoiu või muul sellisel eesmärgil.

Sadam on vastavalt Sadamaseadusele see "muu eesmärk", kus PEAMINE eesmärk on TURVALISUSE  tagamine, mistõttu on sadama territoorium suletud tavainimestele ja ka tavaliiklusele. Ja sealt mõistete alt:  
Tsitaat:sadamarajatis – sadama maa-alal või akvatooriumil (edaspidi mõlemad koos sadamaala) turvanõuete täitmiseks määratud laeva ja sadama vahelise koostöö ja liidese koht, mis hõlmab vajaduse korral ka sadama territooriumi, akvatooriumi ja sissesõiduteed;

Ning vastavaltr sellele Seadusele määrab ka liiklemise korra (turvanõuete täimiseks hädavajalik toiming) Sadamas sadama TURVAÜLEM läbi turvaettevõtja!!! 


Kahjuks on Eestis iga suvaline tont-ment ju turvaülem, seaduslooja, kontrollija ja täideviija ühes isikus... ja kõige targem pealeselle!

Aga taiatsu on äge Wink 
Vasta
#19

Ilmselt eila potsatas kodanik 90Deville postikasti säändne karparaatari remokamplekt:

[Pilt: 1]
Daihatsu
 HI-JET 
S82 S83 S82C S82P 1990/04 - 1992/08
KEYSTER CARB KIT 
Part# K11-962A

Kit Includes
float bowl gasket; float needle and seat; #115 main and #49 slow jet; idle screw and spring and misc packing as shown


IF IT DOESN'T SAY KEYSTER IT'S NOT KEYSTER QUALITY!!


Pärineb tema otse Kanadast, kuna kust mujalt ikka on loogeline jaapani sportluksusohvrõudpikamaaraskeveokitele jupstükke tellida. Otseloomalikult Allak, kes on kõikvõimas, nägi seda ja tegi nii, et karparaatar hakanud niisamagi normaalselt tööle. Tuelnevalt sellest, et meil siin müüakse endiselt bensiini, samalajal, kui Suomaalias on voolikutest lidisemas see etanooliga reostatud emulsioon.

Lihtsalt endale meelespidamiseks ka KYB amortisaatorite koodid, kui ei peaks õnnestuma siinsete käitiste kaudu tellida:

vasak esimene - 633118
parem esimene - 633117
päramine - 443307

Seletamatul kombel on need siinsest kaubandusvõrgust sootuks kadunud. Varem olid kohe kassade juures nagu patareid või ajakirjad- et inimloomad saaks impulssoste sooritada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#20

(04-11-2015, 17:03 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Seletamatul kombel on need siinsest kaubandusvõrgust sootuks kadunud. Varem olid kohe kassade juures nagu patareid või ajakirjad- et inimloomad saaks impulssoste sooritada.
küllap on siinse teema ajel lihtsalt ära ostetud. Kui natuke (talveralli või paari jagu) oodata, siis küllap nad taas harjumuspärases kohas kaasakahmamist ootavad Smile

kas esimesel pildil tuvastatavad semafoorid on juba restaureerimisel? Big Grin

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne