Kui asi tundub kahtlane siis esimesena soovitaks tiiki loopida... Kui aga julgem oled,topi rotiauku. Kui rotid ära närivad ju siis on söödav....Ahjupeale kuivama ära igaks juhuks pane,sest võib paha haisu tekitada,on seda jama siis vaja. Vaat ma väga hästi seda asja ei näe aga järsku on Jõuluküünal?
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2015, 20:28 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Kunagi võtsin Võhma radari juurest kaks hääletavat sõdurpoissi Viljandini peale. Sõidu eest sain paar "vzrõvpaketti" ehk neidsamu. Peale "zalupa`ga" tikutopsil tõmbamist pidi 15 sek pärast jõmakas käima. Proovisin jões sügavamasse kohta visates. Vee võttis korra kergesse lainesse aga ühtki kala üles ei toonud. Sõrmed võib ta vahvalt eemale loopida kui kauaks kätte jätad...
Nõuka aegne lõhkepakett- õppegranaat. 90-de alguses oli neid meil kodus paarkümmend tükki ja igal vanaaasta õhtul sai neid teismelisena loobitud - tegid suht hea käraka. Vene julgemad sõjaväelased lasid neid ka käest, lihtsalt peos hoides, ainult pöialt ei tasunud otsa ette jätta - seda muidugi ei soovitaks kodus proovida. Üks kohalik sõjakomisarjaadi töötaja oli vist sellega mängides kunagi ka paarist sõrmest ilma jäänud.
Mis selline võib restaureerimata seisukorras väärt olla?
Miks mul on tunne, et tegu on sama autoga, mida pildistasin kusagil tee ääres karupees veel eelmisel sajandil??? Nagu paberfotode albumis kirjas, siis tegu on 1938 aasta Fiat 1500'ga, mida müüdi sel ajal Škoda nime all... Kui isegi pole sama, siis tegu ON Fiat 1500'ga!
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2015, 19:59 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Niiske lauda tüüpi asutuses ja õues seisnud klaasideta kerest pole just paljut loota...
Heal juhul roostes pleki kilohind vastuvõtus. Restaureerimine läheb kallimaks, kui masin väärt: kere nullist, olematu sisu, klaasid puudu.
Kui ma Saksa kataloogist õieti mäletan, siis oli normaalse eksemplari väärtus 10 ja 20 kilorubla vahel. Uut Mersut või maja müües ei saa.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Mis mootoriga võiks tegu olla? Pilt küll kehvapoolne, aga ehk mõni asjatundja oskab öelda ja mis võiks sellise asja väärtus praegusel ajal olla... väljas niiskes seisnud ja ringi ilmselt hetkel ei käi.
(20-12-2015, 15:04 PM)aqu77 Kirjutas: Mis mootoriga võiks tegu olla? Pilt küll kehvapoolne, aga ehk mõni asjatundja oskab öelda ja mis võiks sellise asja väärtus praegusel ajal olla... väljas niiskes seisnud ja ringi ilmselt hetkel ei käi.
Vaata,kui selle mootori alumine ots on poolestsaati või osaliselt maasees,siis ongi tegu maamootoriga.
Maasees olles selle väärtus ei vähene....vaid hoopis tõuseb...
(20-12-2015, 15:04 PM)aqu77 Kirjutas: Mis mootoriga võiks tegu olla? Pilt küll kehvapoolne, aga ehk mõni asjatundja oskab öelda ja mis võiks sellise asja väärtus praegusel ajal olla... väljas niiskes seisnud ja ringi ilmselt hetkel ei käi.
Vaata,kui selle mootori alumine ots on poolestsaati või osaliselt maasees,siis ongi tegu maamootoriga.
Maasees olles selle väärtus ei vähene....vaid hoopis tõuseb...
Selge kui oleks poolestsaati veesees, siis oleks tegu ilmselt veemootoriga... Meil on ta aastaid vedelenud, algselt oli ilusti maapeal, aga maapinnal on komme kõik raskemad asjad peale põllukivide, naelte ja terava otsaga kruvide, aegamööda enda sisse imeda pole teda raatsinud vanarauda viia, kunagi sai pilt tehtud ja nüüd mõtlesin et küsin teadjamate käest
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2015, 01:36 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
Vanaisalt pööningule jäänud sellised saarepakud. Pikkus 10" e 25 cm, morsekoonuse moodi auk 30 mm, teisest otsast 45 mm. 6 tk kapsanuia toorikuid ta nüüd küll ei varunud. Aga milleks?
Hobuvankri rattapöiad jah. Vähemalt mägieestis nimetatakse neid niimoodi. Sinna koonuselisse avasse käib malmist vankripusi sisse mis omakorda on algeline liuglaager ning pöörleb vankri telje peal tavoti abiga.
(ääremärkusena olgu öeldud, et eelpoolmainit´ vankripusi oli väga hea materjal võrrile ja mopile kolvirõngaste treimiseks)
(27-12-2015, 10:56 AM)Daff Kirjutas: (ääremärkusena olgu öeldud, et eelpoolmainit´ vankripusi oli väga hea materjal võrrile ja mopile kolvirõngaste treimiseks)
No ääremärkusena mainin,et läbi katsetatud värk,ärge viitke oma aega,see ei toimi! Sai neid rõngaid siin tehtud aga asja ei saa,kuna see vankripussi materjal ei kõlba.
Ma ka neid rõngaid treinud ja õigel ajal ja märgisega pusist tuleb teha,mulle üks vanakoolimees näitas umbes 40 aastat tagasi millne märgis peab peal olema ja siis said päris häid ja kestsid ka .