21-01-2016, 22:37 PM
Olles üks nendest kes kirjeldatud juhtumi järel veel suitsevate vrakkide juurde jõudis, ja näinud neid jälgi mis asfaldile ja teepervedele jäid, siis ühinen mitme eelkõnelejaga. Audi pidurdusjäljed olid pea viimase hetkeni enne kontakti vastaspoolega omas vööndis. Mersul pidurdusjälgi ei märganud, ainult kokkupõrke järel tekkinud lohisemisest jäänud jäljed. Ja audi oli tõesti viimastel meetritel vasakule keeranud. Kahjuks samal ajal mersu tagasi reastumisega ilmselt...
Lgp hr Sirk, mul oleks Teile üks hüpoteetiline küsimus.
Kehastume nüüd mõlemad autojuhtideks ja sõidame rahulikult ja naudime autosõitu. Ja kohtume kuskil trassil vastastikku sõites. Ainult et mind tabab näiteks ootamatu haigushoog ja kaotan teadvuse... Ja lõdvaks läinud jalg vajub paremale pedaalile. Ja vajun tõusva kiirusega Teie vööndisse.
Milline oleks teie käitumine vastutulijana? Mõlemal pool teed sügavad kraavid ja ligidal kasvavad puud, Teil Pere autos.
Mida teete kui Teie poole sööstab kolm(aga miks mitte ka kolmkümmend) tonni rauda teie sõiduvööndis ja Te ei tea, kas ja mida mõtleb vastutuleva auto juht?
Ja palun ausat vastust...
Lgp hr Sirk, mul oleks Teile üks hüpoteetiline küsimus.
Kehastume nüüd mõlemad autojuhtideks ja sõidame rahulikult ja naudime autosõitu. Ja kohtume kuskil trassil vastastikku sõites. Ainult et mind tabab näiteks ootamatu haigushoog ja kaotan teadvuse... Ja lõdvaks läinud jalg vajub paremale pedaalile. Ja vajun tõusva kiirusega Teie vööndisse.
Milline oleks teie käitumine vastutulijana? Mõlemal pool teed sügavad kraavid ja ligidal kasvavad puud, Teil Pere autos.
Mida teete kui Teie poole sööstab kolm(aga miks mitte ka kolmkümmend) tonni rauda teie sõiduvööndis ja Te ei tea, kas ja mida mõtleb vastutuleva auto juht?
Ja palun ausat vastust...

Kusjuures ma annan täitsa aru, et mingitel hetkedel võib see erinevus vägaga vajalikuks osutuda ka mulle endale. Sestap ma palun austet kaasfoorumlastel natuke tagasi tõmmata Indreku ründamisega. Pealegi on ta praegu äärmiselt sitas positsioonis haamri ja alasi vahel.
.
Mida rohkem aga kolme tähega abilisi autosse seda puudujääki kompenseerima topitakse, seda rohkem inimesed juhtimisest võõrduvad, sest ei tunnetata enam piire. Andku siis juhtimine juba täiega ära masinate kätte!