Vahetasin vanal D8 mootoril laagrid ära (oli 15 aastat seisnud, muidu töötas), nüüd kokku pannes kui karteripooled poltidega kinni keeran, siis käib väntvõll raskelt ringi, ringi ajamiseks tuleb jõudu kasutada. Kui poldid veidi lahti keerata, hakkab ka väntvõll kergemini ringi käima. Väntvõll kõver ei tohiks olla, lahti võtmisel olin ettevaatlik. Kas võib kokku panna ja vaadata, ehk läheb töötamisel kuidagi paremaks (kui näiteks kütuse-õlisegu liikuvaid osi määrib)?
Üks võimalus oleks veel, et laagrid veidi suuremad originaalist siis ei lähe ka karteripooled hästi kokku ja võllid hakkavad pooma. Ainult silikooniga pole soovitav karteripooli kokku tihendada, pigem kasutaks õiget tihendipappi, või ise teha mõnest tordikarbi papist tihend. Ma oma Tuula mootoril paningi ainult tordikarbi papist tehtud tihendi, lasin kergelt aerosool värviga üle, siis jäi kuivades tugeva, veidi immutasin õliga ja kokku. Siiamaani pole kusagilt õli välja ajanud.
Tänapäevased tordikarbid on puhta läbipaistvast plastikust ja ainult kaas ümberpööratuna sobib kassile "pesaks".Ehk pigem pizza karbid.Pizza endale ja karbist tihend karteripooltele
Vahele tegin papist tihendi, umbes sama paksusega nagu vana. Kummihaamriga mõlemast otsast veidi koputasin, märgatavat muutust see endaga kaasa ei toonud.
Väntvõlli ringi ajades on koguaeg raske või ainult üks kindel koht? Viimasel juhul oled võlli kõveraks ajanud. Esimesel juhul kontrolli üle, et laagrid oleks korralikult oma pesas ja vali õige paksusega tihendimaterjal.
Laagrite kohalolemist on raske kontrollida. Aja pliidil nii kuumaks, et vaevu käes kannatab hoida ja siis paar tõsist kopsu haamrivarrega otse mõlemale poole korpusele. Peaaegu alati aidanud, kui lahtivõtmise pöördtehe enne õieti tehtud.