Postitused: 36
Teemad: 13
Liitus: Dec 2015
Maine:
2
30-01-2016, 21:11 PM
Tere! Kuna lumi peaaegu, et sulanud, tuli tuju kerge tiir oma ratsuga teha. Lükkasin välja, tegin vajalikud protseduurid, et ta käima panna jne. Aga ei läinud käima. Isegi ei lubanud. Säde oli olemas, otsustasin karpa kah puhtaks teha. Aga ei kõssugi.
Oskab ehk keegi aidata, endal pea enam ei taha võtta.
Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Käivitamise ajal las paneb keegi käe karpa õhuvõtu ava ette. Teine vähetõenäolisem pakkumine võiks olla see, et küte vananenud ja võiks asendada värskega..see jäta viimaseks tegevuseks muidugi.
Puksiir, veo- ja tõsteteenus Tartumaal ja üle Eesti!
https://puksiirkraana.ee/ +372 5573117
Postitused: 1,282
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Kas seda, milles teemaalgataja amüsantse signatuuri kohaselt jõud peitub, üleüldse oli?
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(31-01-2016, 02:35 AM)stretch Kirjutas: Kas seda, milles teemaalgataja amüsantse signatuuri kohaselt jõud peitub, üleüldse oli?
Jaapanimaal müüakse kliendile selline tsikkel, mille ta külili asendist jõuab üksinda sõiduasendisse tõsta. (Seal vist käimavändatavaid enam ei toodeta)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,997
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
56
Olles mõnikümmend aastat kasutanud IZ planeta laadseid tooteid võin öelda, et viga on süütes ja/või bensiini puudumises.
Kui küünal on märg - pole sädet.
Kui küünal on kuiv, pole bensiini.
Päriselt ka. See mootor on niivõrd algeline, et sädeme olemasolu korral pole karpat käivitamiseks vajagi, bensiin voolikuga sisselaskekollektorisse ja töötab (vähemalt külmast peast).
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Vast küünal survet ei kannata.
Postitused: 4,651
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Hetkel ei meenu kas iz-il toore klapp oli,vähemalt emmil olemas ja kui see lahti ei läinud kah külmaga
Postitused: 4,423
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
31-01-2016, 23:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2016, 23:22 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(31-01-2016, 23:07 PM)izplaneta Kirjutas: (31-01-2016, 20:09 PM)MadDriver Kirjutas: Tsitaat:Muidu proovisin teist kondekat, süütepooli - aga tundub, et küünla elektroodide vahel sädet ei ole, aga muidu säde on olemas.
Kas tohib küsida, kus see säde muidu olemas on, kui mitte küünla elektroodide vahel?
Tohid küll küsida. Sädet põhimõtteliselt peksis küünla keerme osast välja.
Siis elektroodid lühises, vaata uus küünal või pane sädevahe õigeks kui külgelektrood ära ei murdu.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 36
Teemad: 13
Liitus: Dec 2015
Maine:
2
Uue küünla toomisega läks ilusti käima. Huvitaval kombel läksid kõik 3 vana vene küünalt laksust läbi.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Ma tean,et siin on kõvad IZ mootorratta kasutajad koos aga minu viimase aja tähelepanek on see,et kui sul on eesti kütus ja sa proovid vene küünlaga tööle saada. Siis edu, enamasti tambid jalanõud ribadeks kui saad selle korralikult käima. See on minu kogemustes ehk 4-5 korda ette tulnud. Tasub kohe lääne küünal võtta ja asi muutub paremaks.
Minu järeldus: vene küünlad ei kannata tänapäeva bensiini.
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Mul jällegi K-750M peale pandud uued küünlad kestsid vaid mõnedsajad kilomeetrit - panin garaažist leitud ürgsed "suvalised venelased" ning toimisid laitmatult mitu aastat(kuni vändalaagrite lõppemiseni).
Postitused: 210
Teemad: 10
Liitus: May 2006
Maine:
1
1 asi veel, mida kontrollida: mootori parempoolne simmer. See, mis asub geneka taga. Kui see ei ole tihe, siis imeb sealtkaudu lisaõhku.
Postitused: 2,997
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
56
(19-02-2016, 12:25 PM)rulli Kirjutas: Küsiks vahepeal targematelt, kas selline süütepool oleks 12V Planetale OK?
Praegu on peal selline tundmatu looma nahk
Mul hakkab enda Planetsiga juba mõistus ja hea tuju otsa saama.
Sai vahetatud: värske kütus, aku, kontaktid (olid krobelised), kondekas (oli läbi), süütelukk (oli rohelist oksiidilöga täis ja pärast puhastamist endiselt keeldus koostööst), piip, kraan (lekkis pärast pikka seismist), küünal (NGK), puhastatud karpa ja õhupuhasti. Süüde on õigeks pandud, aga tundub, et kas säde on nõrk või on ilm lihtsalt liiga külm. proovisin mingit stardiabi spray'd ka, aga ei paukugi. Bens peale tuleb, aga pika tagumise peale tuleb üksik pauk. Variandid on, kas soojapuhuriga püüda soojendada või panna külka nööriga autole sappa.
Kordan veelkord - kütus ja säde vaja kokku viia. Lase 10 ml bensiini rahulikult mootorisse. Küünal peale ja vänta. Mida külmem, seda paremini peaks käivituma. Kui mitte plõksugi ei tee, siis paranda elektrisüsteem ära (n. asenda kontaktivaba süsteemiga) - säde ei ole piisav või on väga, väga valel ajal.
Kui läheb natukeseks käima, võta ette karpa reguleerimine ja-või simmerite vahetus - kütusesegu ei jõua kohale.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Kui on eetrit, siis õhupuhastaja otsast, üks lööb vänta ja teine sussutab parasjagu õhuavasse, kui ei käivitu, siis otsi sädet, sest säde, mida näed mahavõetud küünlas olema ei pruugi silindris rõhu all olemas olla. Jõudu tööle!
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: May 2014
Maine:
0
Kas nüüd on Planeta korras? nagu lugedes aru sain siis aitas küünla vahetus?