29-02-2016, 12:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2016, 13:08 PM ja muutjaks oli M.K.R.1.)
Ai, ai. karistuspunktid akp polegi nagu paha. Isegi läks päris hästi arvestades kõiki vigursõlmesid mida pidime madallennul tegema. Nagu näha siis ei suutnud me olla Priidu tasemel ja Puupead välja mõelda ning ilmselt oli ka kuskil mujal veel mingi käpardlus. Ilmselt suutis isand Tõukejõud lugeda ühele koolimajale kolmteist akend kahetistekümne asemel. Ütleme nii et seekord ei olnud kehvas kohas süüdi see seib mis rooliratta ja istme vahele käib.
KRTTTT. Nagu alati siis ei saa ühetgi liigutust teistele usaldada. Oleks pidanud neid aknaid ikka ise lugema minema....
BTW: Celica puhul ja moodsamate neliveduste puhul tahakski ära märkida selle et lisakatsetel kus saab sõita aja peale võidu tulekski nelivedusele turbokale kohe alguses väänata. Põhjus lihtne: Nelivedu ja veel turbiiniga on selgelt mäekõrguselt üle ja kiirem kui suvaline uazik ja tagavedune või invavedune( loe üherattaga esivedu).Omalgi on 140koma midagi kilotatti subaru olnud ja ma tean milleks see võimeline on.
Suvine Tähesõit oli ilmekas.
Meie tegime selle krossiraja ja ise saime harjutada kordi läbi, abiks LSD diff. Need kes polnud harjutada saanud suutsid kahel ringil välja ajada parimaks ajaks midagi 3,52 ( äkki Vilukas). Sina tulid ja panid kohe 3, 25( võin natuke eksida). Meie kes rada olime näinud ja harjutanud ei suutnud paremat kui minu välja pigistatud 3,44 õhtul peale teie katseid. Selle tulemusena tekkis olukord kus suure eelisega sa võitsid ka ürituse, kõik muu oli rahval vägagi tasavägine. See oli liiga suur eeelis et seda kinkida. Paraku tuli seda teha.
Mina ntx võtaks kõigil radadel kohe alguses sellisele autole ca 25 sek aega plussi juurde. See võrdustaks teiste osalejate jaoks asja ära.
Kordan et neliveduse turbiiniga on LIIGA LIHTNE see kõik.
Arvestades oma tehnilisi probleeme varasemalt siis mulle meeldis et see sõit sujus ilma ühegi tehnilise viperuseta. Õhtul hotellis istudes sai nalja tehtud et selle Rekordiga julgeks täna sõita kasvõi Tallinnast Pekingisse. Peale mõningaid "limonaade" Tekkis huvi isegi võimalikke kulusid välja arvutama hakata. Parim nali on see et rattalaagrid mis taga juba kolm aastat kergelt undavad peavad siiani kõike vastu. Küttepump mis sai kuskil tanklas kolm aastat tagasi kokku liimitud kestab siiani, kuigi pardakas on tutikas pump kaasas on hetkel see bingomängu teema et kaua see vana pump veel vastu peab. Ning sai laisk oldud. Sidurikorvi ei viitsinud ära vahetada. Teine on suht surnud juba ja käiguvahetused venivad 2 sekundi peale, tunne nagu sõidaks mingi vana ziliga.
Ajaga saame suure vaevaga juba enamvähem hakkama. Nüüd tuleks see ristõna jama ka veel kuidagist omale selgeks teha et ei eksiks selliste puupeade ja muude "imelike" lähenemistega. Parim huumor et OAKP kuhu me oma arvates liiga vara sõitsime ei olnudki trahve. Pigem ajast maas, noh eks oli ka takistusi millest ei saanud ei üle ega alt ega paremalt, ikka pidi pressima vasakult. Mis seal ikka.
Vähemasti tore oli ja arusaam jõudis ka kohale et sellise ilmaga on vaja teistsuguseid rehve kui need mis meil olid, küll head aga liiga laiad, Laitse rajale oleks kõige parem olnud 185 laiusega 205 asemel. Vajuks sogast paremini läbi ja haagiks paremini.
Edu.
KRTTTT. Nagu alati siis ei saa ühetgi liigutust teistele usaldada. Oleks pidanud neid aknaid ikka ise lugema minema....
BTW: Celica puhul ja moodsamate neliveduste puhul tahakski ära märkida selle et lisakatsetel kus saab sõita aja peale võidu tulekski nelivedusele turbokale kohe alguses väänata. Põhjus lihtne: Nelivedu ja veel turbiiniga on selgelt mäekõrguselt üle ja kiirem kui suvaline uazik ja tagavedune või invavedune( loe üherattaga esivedu).Omalgi on 140koma midagi kilotatti subaru olnud ja ma tean milleks see võimeline on.
Suvine Tähesõit oli ilmekas.
Meie tegime selle krossiraja ja ise saime harjutada kordi läbi, abiks LSD diff. Need kes polnud harjutada saanud suutsid kahel ringil välja ajada parimaks ajaks midagi 3,52 ( äkki Vilukas). Sina tulid ja panid kohe 3, 25( võin natuke eksida). Meie kes rada olime näinud ja harjutanud ei suutnud paremat kui minu välja pigistatud 3,44 õhtul peale teie katseid. Selle tulemusena tekkis olukord kus suure eelisega sa võitsid ka ürituse, kõik muu oli rahval vägagi tasavägine. See oli liiga suur eeelis et seda kinkida. Paraku tuli seda teha.
Mina ntx võtaks kõigil radadel kohe alguses sellisele autole ca 25 sek aega plussi juurde. See võrdustaks teiste osalejate jaoks asja ära.
Kordan et neliveduse turbiiniga on LIIGA LIHTNE see kõik.
Arvestades oma tehnilisi probleeme varasemalt siis mulle meeldis et see sõit sujus ilma ühegi tehnilise viperuseta. Õhtul hotellis istudes sai nalja tehtud et selle Rekordiga julgeks täna sõita kasvõi Tallinnast Pekingisse. Peale mõningaid "limonaade" Tekkis huvi isegi võimalikke kulusid välja arvutama hakata. Parim nali on see et rattalaagrid mis taga juba kolm aastat kergelt undavad peavad siiani kõike vastu. Küttepump mis sai kuskil tanklas kolm aastat tagasi kokku liimitud kestab siiani, kuigi pardakas on tutikas pump kaasas on hetkel see bingomängu teema et kaua see vana pump veel vastu peab. Ning sai laisk oldud. Sidurikorvi ei viitsinud ära vahetada. Teine on suht surnud juba ja käiguvahetused venivad 2 sekundi peale, tunne nagu sõidaks mingi vana ziliga.
Ajaga saame suure vaevaga juba enamvähem hakkama. Nüüd tuleks see ristõna jama ka veel kuidagist omale selgeks teha et ei eksiks selliste puupeade ja muude "imelike" lähenemistega. Parim huumor et OAKP kuhu me oma arvates liiga vara sõitsime ei olnudki trahve. Pigem ajast maas, noh eks oli ka takistusi millest ei saanud ei üle ega alt ega paremalt, ikka pidi pressima vasakult. Mis seal ikka.
Vähemasti tore oli ja arusaam jõudis ka kohale et sellise ilmaga on vaja teistsuguseid rehve kui need mis meil olid, küll head aga liiga laiad, Laitse rajale oleks kõige parem olnud 185 laiusega 205 asemel. Vajuks sogast paremini läbi ja haagiks paremini.
Edu.