(03-03-2016, 22:39 PM)lauren Kirjutas: ...
Starter viskab ikka korralikult üle.
Starteri pendiks ei viska üle. Küll on probleem kas akust voolu kättesaamisega, selle magnetväljaks moondamisega starteri mootoris või kahe eelneva muutmisega pöörlemiseks. Kaks viimast on Saku inimesele juba viidatud mänguasjapoetagune teema, kaugemale ei ole mõtet sõita. Nagu mainiti, siis kaks mõõtmist käivitamise ajal:
1) aku klemmidelt. Kui 11+V, siis edasi starteri jõuklemmile. Kui <11V, siis marss akut laadima.
2) kui starteri jõuklemmil 11+ V, siis starter maha. Kui <11V, siis juhtmeid katsuma. seal, kus on soe, on ka kontaktiprobleem. Kui kusagilt käega katsudes soojaks ei lähe, siis teha teine mõõtmine nii, et abivoolukaabli ühed lõuad on aku miinusklemmil ja teised mootori haljal pinnal, soovitavalt ploki valus. Kui nüüd on pinge hea (see peaks ka starteri rõemsast vurinast kuulda olema), on probleemiks kereühendus.
Alati võib starteri ise poegadeks teha ja asja selgeks õppida. Mosse kohta on kirjandust lademes
Kui mootor kenasti pöörleb, siis saab hakata lahkama seda, miks tule torussesaamine nii vaevaline on. Aga mingi kala Sul seal ujub: mosse ei vaja
ühtegi gaasivajutust elluärkamiseks, kui karburaator vähegi oma tööülesannete kõrgusel on. Toores kinni ja starterit.
Kuna just enne puhastasid karburaatorit, siis tõenäoliselt panid midagi valesti kokku. Või pingutasid kaanepoltidega mõne hermeetilise pinna ebatihedaks. Või keerasid segukruvi väga valesti sisse. Või on kütus üles pumpamata.
Väike nipp: vala pitsitäis bensiini
vahetult enne käivitamist karburaatori I lõõri - teeb elu hõlpsamaks. Teeklaasitäis võib kehva süütesüsteemiga masina ära tappa... Kui on abimeest võtta, siis käivtamise ajal karburaatori lõõri lastav suvaline süttiv vurts (Brake Cleaner, WD-40, CRC 5-56 vms) ajab ka asja ära. Aga tasub olla ettevaatliik: liig vara süttinud täide võib kena leegi üles võtta ka kollektoris.