07-03-2016, 18:00 PM
kunagi ammu ja hästi kaugelt olen ka näinud
(12-03-2016, 13:43 PM)mlsluik Kirjutas: Kuna russi poolraam on nö kuluvosa siis sealne number ei oma erilist tähtsust... seda mõtlemisvõimet omava ülevaataja juures.
Ühel metsakas märgiti mul passi et vin number hävinud, teisele pandi märge et vin number andmesildil ja kleepiti uus silt peale.
(12-03-2016, 14:44 PM)KopliKrahv Kirjutas: Võimalus on numbri koha peale ava raamile teha, aga kas seal tagasilla korpusel olev number ei peaks ka sama olema, vasakul aiste võlli läbimineku all on number. Mul need küll ei kattu, aga mu traktor on miljonist kokku pandud ka juba
(12-03-2016, 16:11 PM)unimüts Kirjutas: Juhul kui poolraam tõesti pekkis, siis sellisel juhul võtad katkise raami kaasa lähed arki sellega. Samas uus raam ka näpus ja arki onu silmi all kas lööd uuele raamile numbrid peale või lohutad end kleepsuga (selle kleepsu vastupidavus kuigi suht fekaal, poolraami vahetusega arkis jällegi saab raamivahetuse märke ka dokumentidele).
(12-03-2016, 20:09 PM)muska71 Kirjutas:(12-03-2016, 16:11 PM)unimüts Kirjutas: Juhul kui poolraam tõesti pekkis, siis sellisel juhul võtad katkise raami kaasa lähed arki sellega. Samas uus raam ka näpus ja arki onu silmi all kas lööd uuele raamile numbrid peale või lohutad end kleepsuga (selle kleepsu vastupidavus kuigi suht fekaal, poolraami vahetusega arkis jällegi saab raamivahetuse märke ka dokumentidele).
Huvitav kas numbrite toksimine tasuta vi küsitakse klotsi numbrite uuesti löömise eest?
(23-03-2016, 14:31 PM)MTZ Kirjutas: Kas keegi saaks postitada manuaali (koopia kirjandusest, või enda kogemustest), kuidas reguleerida MTZ- i esisilla kokkujooksu. Esisild on vedav ja dosaator roolivõimendiga. Rooli paralleelvarras on üks pikk (roolivõimendiga variandil on kaks varrast, selle reguleerimine peaks olema teistsugune, kuna mõlemat ratast saab reguleerida eraldi).
Terv