Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Vabandage mind aga mina arvan et kui on lubatud 90km/h tunnis siis ka tohib 90km/h. Matemaatiline ühik on ühik ja kui keegi kasutab mõõtmiseks spidot ja keegi GPS-I siis mõlemad on õiged mehed ainult mõõteriista täpsus on erinev. Kuna kaamerad ja patrullid mõõdavad GPS-ile sarnase(ma) täpsusega siis ei olegi midagi kellelegi ette heita. Kõik (normaalsed juhid) proovivad sõita trahvi vabas piirkonnas ja ongi kogu moos. On muidugi erandeid ja seda üle- kui ka alakiiruse poolest. Oli juhus kus lendasin patrulli mõõtevälja sisse 124km/h ja need isegi ei liigutanud, kuna oli lubatud 110. Rehv oli ka juba kulunum, spido luiskab tehasest ja pollaritel on ka mingi mõõtevea protsent nii et GPS on igal juhul täpsem. Tallin tartu kaameratel 90 km/h alas sõita 96km/h ei plõksi neist ükski. See ongi trahvivaba sõit. Pealegi on sellest 90km/h piirangu loomisest eelmisel sajandil palju vett mere voolanud ja see 90 tundub tänapäevaste masinatega lausa lollusena. Tänu muidugi lauslollidele liikluses ei saa seda ka tõsta sest kole palju saab siis hukka lollide kõrval ka kõrvalisi liiklejaid.
Postitused: 1,807
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Imelik vaatepilt Albionilt, loodame et sarnased situatsioond siia siiski ei jõua. Ajagu oma armuasjad kuskil põõsastikus joonde, nagu muiste. Nõme värk, kui selliste "kaliifide" pärast pool linna ummikus istub, mõned isegi filmivad.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Mahno, 12 punkti!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Asjaliku postituse eest.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
+ värisev tross trossiks aga vähemalt japsil on nö kauss kausis süsteem-tross ajab ühte kaussi ringi, selle sees või ümber on teine ning kas magnetvälja või õhuga hakkab toda teist kaussi kaasa haarama, ning selle otsas ongi seier. Tundus küll kuidagi väga 'ausõna' peal, hea et üldse töötav asi olema.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(21-03-2016, 18:41 PM)olevtoom Kirjutas: Kui natuke mõelda, siis on üldse raske ette kujutada spidomeetrit, millel osuti jäigalt trossi otsas istuks
Elektromagnetväli on siin see, mis (kiirusest sõltuva) pöörlemissageduse pöördenurgaks teisendab. Ja see peaks üsna stabiilselt töötama.
Puhas magnetväli siis, kuna nood kaks sihvrit mida ma uurisin sai ka drelliga ringi aetud-ja nood mingit elektrit küll ei tarbinud aga seier liikus.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,780
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(21-03-2016, 18:41 PM)olevtoom Kirjutas: Kui natuke mõelda, siis on üldse raske ette kujutada spidomeetrit, millel osuti jäigalt trossi otsas istuks
Seda nimetatakse siis juba ventilaatoriks.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Nali naljaks, aga teema uba pole siin selles, kumb riist täpsemini näitab.
Vaid selles, mille järgi 90% juhtidest sõidab.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
2003 aasta citroeni kiirust mõõdeti juba abs andurite kaudu. Vahe talverehvide puhul gpsiga oli väike. Suverehvide puhl oli vist 2kmh (90kmh puhul)