Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Kipun arvama et elektri mootori asemel võiks sinna otsa installeerida mingi diiselmootori varjandi.Oleks mobiilsem jne.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
See sidurikoda oleks huvitav asi sest sinna otsa käigukast panna pole keeruline.
Seega, kui keegi kompressori marki või sidurikoja koodi teab siis oleks hea teada.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Oskab keegi öelda, kas need 100-200.-€ kompressorid ka millegi jaoks kõlbavad?
Ok rehvi suudab täis pumbata 25.-€ kopressor auto suitsusüütajast.
Eeldame nt soovid sinna kopressorile sappa panna
1. värvipüstol
2. liivaprits.
3 mingi naelapüss
Ükski neist pole mõeldud igapäevaseks töö tegemiseks vaid vahel nö hobikorras nokitseda.
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(11-04-2016, 18:47 PM)muska71 Kirjutas: (11-04-2016, 17:17 PM)Naabrivana Kirjutas: Oskab keegi öelda, kas need 100-200.-€ kompressorid ka millegi jaoks kõlbavad?
Ok rehvi suudab täis pumbata 25.-€ kopressor auto suitsusüütajast.
Eeldame nt soovid sinna kopressorile sappa panna
1. värvipüstol
2. liivaprits.
3 mingi naelapüss
Ükski neist pole mõeldud igapäevaseks töö tegemiseks vaid vahel nö hobikorras nokitseda.
No liivaprits unusta vast ära,too tahab ikka pidevat ja korralikku survet saada muidu jäädki laskma ja elekter muudkui kulub.Pritsi jaok võta parem rendist kompressor nt nädalavahetuseks.Värvipritsi ja naeluti toidab ikka ära.
Pole probleemi, unustame liivapritsi ära.
Mida nende odavama otsa masinate puhul vaadata?
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Ega seal miskit muud polegi vaadata kui hinda. Siin oli teema aasta alguses, nimega "Kompressorid" Ehk aitab edasi.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
(11-04-2016, 17:17 PM)Naabrivana Kirjutas: Oskab keegi öelda, kas need 100-200.-€ kompressorid ka millegi jaoks kõlbavad?
Ok rehvi suudab täis pumbata 25.-€ kopressor auto suitsusüütajast.
Eeldame nt soovid sinna kopressorile sappa panna
1. värvipüstol
2. liivaprits.
3 mingi naelapüss
Ükski neist pole mõeldud igapäevaseks töö tegemiseks vaid vahel nö hobikorras nokitseda.
Mina soovitaks sellise tegumoega kompressorit,ei soovita neid õlivabasid ja muid hooldust mitte nõudvaid kärakaid.Tuttaval oli üks selline "hooldevaba" kompressor ja kui rihm katki läks, siis varuosi ei olnud kusagilt võtta. Rihmade müügiga tegelevad asutused soovitasid peale mõningast otsimist enam selle kompressori murega nende poole mitte pöörduda

. Nimelt oli tegemist mitmikkiilrihmaga mis ei vastanud ühelegi standardile ja rihma pingutamis võimalust kompressoril ei olnud. Rihm oli lihtsalt rihmarattastele peale veetud ja kõik.
Sellise kompressoriga ei ole mõtet liivapritsiga oma närve kulutada,värvipüstoliga on OK. Naelapüstolist ei tea midagi aga õhuga mutrikeerajat sai kasutada kui panin suurema õhupaagi vahele ja lihtsalt peale paari mutrit jälle ootasid millal kompressor õhku jõuaks pumbata. Muidu täitsa talutavad preparaadid nii garaazis õhuga puhastamiseks ja rehvi pumpamiseks.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Omast kogemusest võin rääkida,et need 24L kompreerod orginaalis kestsid mul ca aasta
Viimase aga panin 150l tünni otsa, nüüd on möödas juba üle 3 aastat ja väsimuse märke pole.
Mul on tunne,et need kompressorid ei kannata pidevat sisse/välja lülitamist, samas ca 4-5 minutit jutti pumbata ei ole probleem
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Mina olen endale mõttesse võtnud ,et aastas korra vahetan kompressorites õli (mul neid neli vist,erinevas suuruses). Kuna aasta jooksul tehtud töötunde teab vaid vanajumal taevas,siis pean paremaks korra aastas kõigil õli ära vahetada. Siiani ei ole mingeid muresid olnud ei hiinakate ega ka vähe kvaliteetsematega.
Selline nõuanne ,et kui tahate ka talvel külmaga kompressorit kasutada siis valige ka vastav õli. On nähtud paaril korral ,et kompressor ei jaksa SAE 30 või 15W40 õliga ringi käia.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Silindrist turritab välja joonlaud?
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Minuarvates jääb saeleht liiga rabedaks just see minu co7 le ilmselt saatuslikuks saigi

. Pikemalt juttu siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54556
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 880
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Ise olen klapiks kasutanud metall pahtlilabidat, toimib juba aastaid.