Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
nüüd vähemalt tean kuhu kinnitub aga kas siis 80/82 amort sobib?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Antud kronsteinide pilte vaadates tuleb välja, et neid amordi kinnitusi on sellisel juhul vähemalt 3 varianti. Kaks on näha piltidel aga see milline oli mu isa russil oli veel kolmas. Sellel oli amort diagonaalselt. Alumine ots oli paagi lähedal ja ei olnud kellegi poolt ümber tehtud vaid oli tehase värk. Kui traktor Lätimaal nimelises kapitaalis käis siis sealt tuli ta ka tagasi selles samas seades. Amordi puksid olid plastikust ja sõrm mis läbi pukside käis oli splindiga stoperdatav ja kogu see puksimajandus loksus ja logises. Lõtk oli juba tootja poolt sisse projekteeritud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 800
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Väike mure russiga, mootor d50 alumine ots ja 240 ülemine osa.
Surve radikas, vahetasin kaanetihendi ära, ikka sama. Panin teise kaane, ikka sama. Võtsin veepumbal rihma maha, survet pole radikas. Veepump ise läbi ka- lekib.
Kas on ideid või sama probleem esinenud.
Tänan
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
26-04-2016, 23:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2016, 23:24 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(26-04-2016, 22:00 PM)Kult Kirjutas: Väike mure russiga, mootor d50 alumine ots ja 240 ülemine osa.
Surve radikas, vahetasin kaanetihendi ära, ikka sama. Panin teise kaane, ikka sama. Võtsin veepumbal rihma maha, survet pole radikas. Veepump ise läbi ka- lekib.
Kas on ideid või sama probleem esinenud.
Tänan
Kirjutad ju ise, kust viga otsida. Lekkiv veepump imeb õhku ja sealt ka surve radikas.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 800
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Tundub loogiline küll, ise selle peale ei tulnud. Tänan.
Postitused: 748
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
mõtekas on paigaldada uuema tüübi termostaadikopsik, tänapäevasemad saksa autode termostaadid sobivad väikese modimisega külge.
See vanatüübi kopsik oma termostaadiga ei toimi 90% traktoritel . Päris termostaadiga (87c) on võimalik ka külmal ajal mootor töösoojaks saada.
Postitused: 118
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Uuemad on ülemiselt poolelt ainult ühe toruga mis läheb radikasse(vist starteri varjant),käivitusmootorisse minevat toru ei ole.Teissuguseid ei ole näinud.Kui keegi teab mingit paremat varjanti,et see toimiks oleks hea teada anda.
Postitused: 800
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Veepumba vahetus lahendas olukorra, tänan nõuande eest. Oleks varem ära vahetanud oleks saanud lihtsamalt, aga nüüd sain traktorist endast ka rohkem teada.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Hei
Mure laadimisega. Voltmeeter näitab nibin-nabin 13v. Kui tarbijad kõik järgi lükata, kukub kolinal allapoole. Multimeetriga mõõtes annab generaator ( tarbijad sees) 11.9V .
Mida kahtlustada ? Juhtmed iseenesest OK. Generaator kah välimuse järgi vahetatud millalgi, mitte aastast 2004, nagu traktor ise. Kas viga võiks olla jahutusradiaatori kohal oleva pingemuunduriga (UVR ) ?
Lugupidamisega
Kris
Rohkem kapotti all
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
ausalt öeldes ei saanud mõhkugi aru???
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Seletasin valesti.Kui keerata kohapeal rattad täiesti paremale, on kõik korras.Hakates liikuma sellises asendis, muudab parem ratas oma positsiooni teise suhtes ja ei ole enam paralleelne (eest suurem vahe ja tagant väiksem).Parem muutub esisillaga peaaegu paralleelseks.
Kas on pandud võimust tulev hoob nuudi võrra valesti või on parem roolivarras teisest erineva pikkusega?
Võin laupäeval sellest pilti teha kui keegi ikka aru ei saanud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
On olemas selline termin nagu roolitrapets.
See on tänane kodune ülesanne.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
Vaata paralelivardad üle võibolla lahti loksund või keere maas
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
13-05-2016, 22:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2016, 22:38 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Üldiselt otsesõidul sirged käändtelg- paralleelvarda munakas peaksid lõikuma tagasilla keskohas. Kui lõikepunkt ees- või tagapool sillatsentrit, siis üle- või alajuhitav.