Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
04-05-2016, 19:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2016, 19:45 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Üks asi, et trossi- ja vardaga pidurites kasutati hoopis teisi pidurikatteid. Need ikka pidurdasid. Tänased katted on uutest materjalidest, ilma võimendita seisva mootoriga on puksiiris päris rasket jalga vaja. Esimese pidurduse jaoks veel on vaakumit, pärast kolmandat hakkab see õige jõukatsumine.
Selle pärast palun pange originaalid näiteks 51-le või 67-le või 400-le.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
04-05-2016, 20:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2016, 20:06 PM ja muutjaks oli
Dexter.)
Mainigem, et ralliautodel polegi pidurivõimendit, ja pidama saavad nad väga hästi - vaat, et pidurid lähevad põlema. Nii palju seda jõudu kah nüüd vaja ei lähe. Olen isegi sadu kilomeetreid ühe rallikaga sõitnud ja ei ole midagi, et pidama ei saaks.
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Kui jääme mainitud auto juurde siis jääb see reglementeeritud klassi, kus muuta ei tohi. Seda sellepärast, et m-sport on sellele andud homologeeringu (Fiesta R2) ja kui midagi muudad ja vahele jääd on piisavad karistused.
Aitab Ot'st aga see oli 1 näide paljudest.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Remargina märgiks ära, et vana Ford oli kõvasti vastu hüdraulika kasutamisele pidurisüsteemis ja reklaamis "vana läbiproovitud" lahendust, kui turvalisemat. Aga eks ta ajas oma kinnismõtete ja enesest, kui suurest geeniusest arvamisega oma firma ka pankroti äärele.