22-04-2016, 09:27 AM
Weobagi 3
22-04-2016, 17:32 PM
selliste vedrudega kinnitub mx mootorratta sumps silindri külge , kus letis on kahjuks ei tea , isegi soetaks . biltemas kindlasti on .
23-04-2016, 18:53 PM
Ennemuistsel aal kasutati seal välivoodi vedrusid. Olid niisugused kooslused al torudest ja presendist mida 10X vedru koos hoidis. Just paraja jäikusega.
Ära vägista, võta suurm haamer!
23-04-2016, 20:32 PM
vanu batuute vedeleb ikka kuskil kellegil ehk need pole igavesed asjad ja peale lagunemise jääb sealt kasuliku kraamina ainult vedrud järgi
kui selle vedrud just liiga tugevad ja jämedad ei ole ?
mul siin on üks käepärast stiilis mingi jyski või handimanni odavbatuudi vedru
![[Pilt: upload_-1]](https://lh3.googleusercontent.com/-lpTZ4amnGKo/Vxuw8elDXvI/AAAAAAAAF8I/tq0h79PR95s4EvkIH_Q3_VrNgReVaGPXACCo/s640/upload_-1)
kui selle vedrud just liiga tugevad ja jämedad ei ole ?
mul siin on üks käepärast stiilis mingi jyski või handimanni odavbatuudi vedru
23-04-2016, 21:43 PM
Kaldun arvama et need batuudi vedrud ei sobi. Esiteks pikad, muidugi saab lühemaks teha aga on ka jämedad ning ruumiga kitsas. Algupärane vedru on 10mm jäme ja koos kummiga 13mm.
All pilt ka.
All pilt ka.
23-04-2016, 22:12 PM
miks teha vedru lühemaks kui saab uued kinnitus aasad teha - oleks nagu lihtsam lahendus ?
seega võiks sobida igasugune vedru mis piisavalt tugev on ?
seega võiks sobida igasugune vedru mis piisavalt tugev on ?
24-04-2016, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2016, 12:10 PM ja muutjaks oli mrt36.)
Kelkudel suur valik summutivedrusid, lehekülg 173 (virtuaalne kataloog)
Kui miskit sobib, vöin tellida, tarne 2-3 tööpäeva.
https://issuu.com/metztrekker/docs/mk-16...5538239785
Kui miskit sobib, vöin tellida, tarne 2-3 tööpäeva.
https://issuu.com/metztrekker/docs/mk-16...5538239785
24-04-2016, 14:39 PM
kelgu/mootorratta vedrul on üks pisike positiivne omapära , nimelt on üheotsa konks pööratav , mis teeb installi vägagi lihtsamaks .
24-04-2016, 15:48 PM
trummelpiduri klotsivedrud.
head peened ja tugevad.
sobivat pikkust vist peab otsima.
aga eespool mainitud kõrva(de) ringipaigutamisega saab paljud vedrud sobima.
head peened ja tugevad.
sobivat pikkust vist peab otsima.
aga eespool mainitud kõrva(de) ringipaigutamisega saab paljud vedrud sobima.
06-05-2016, 20:42 PM
(24-04-2016, 15:48 PM)diesel Kirjutas: trummelpiduri klotsivedrud.
head peened ja tugevad.
sobivat pikkust vist peab otsima.
aga eespool mainitud kõrva(de) ringipaigutamisega saab paljud vedrud sobima.
piduriklotsi vedrud kaugelt liiga kanged , õigeid vedrusid saab lasnamäelt , tähesajus on uus motokaubamaja , mis kopeerib suuresti biltemat või all right-i , enamus asjad samad . hinnad olid soolased mõnes segmendis .
06-05-2016, 22:02 PM
Eestis täiesti saadaval; http://www.motonet.ee/et/toode/136350/Mo...lekt-90-mm
Ära vägista, võta suurm haamer!
07-05-2016, 03:38 AM
Sorry, kiired ajad ja minu viga (loll kes vabandust ei leia) et pole märku andnud. Vajaminevad vedrud soome Biltemast muretsetud. Ja autogi varsti valmis ehk siis suured tööd on tehtud ainult jäänud veel 1001 pisiasja aga noh aega veel nõks vähem kui kuu
Kõige suurem mure on nende pagana volkari suportitega, õhk ei taha kuidagi välja tulla


07-05-2016, 09:50 AM
(07-05-2016, 03:38 AM)einota Kirjutas: ... Kõige suurem mure on nende pagana volkari suportitega, õhk ei taha kuidagi välja tulla
Sihuke asi pole võimalik.
Mingi muu viga on sääl. Piduripedaal võib olla pehme sellest, et ketta pind on pisut kumeraks kulunud aga uued klotsid on sirged. Läbipaine ongi "õhk", mis välja ei taha tulla.
Suportid on teise nurga all ja õhutusnippel pole üleval. Siis tuleb suport lahti võtta ja siis õige nurga all õhutada.
...
07-05-2016, 10:17 AM
Lisaks oleneb ka õlist - ise läbi elatud.
Castroli hüper-super racing õli läheb süsteemi õhutades väga kergesti "vahtu" ja peab kordi vähemalt kolm õhutama ennem kui talutavaks saab. Selleeest ferodo omaga piisab ühest.
Castroli ja ferodo õlide keemistemperatuurid on enam-vähem ühte auku. Kuid siiski castrol ei andnud kinnitust sellele ja peale igat pikemat ning kurvilisemat katset oli pedaal pehme - keema läinud ja õhu süsteemi tekitanud.
Seega tuleks kriitilise pilguga ka õlisse suhtuda.
Castroli hüper-super racing õli läheb süsteemi õhutades väga kergesti "vahtu" ja peab kordi vähemalt kolm õhutama ennem kui talutavaks saab. Selleeest ferodo omaga piisab ühest.
Castroli ja ferodo õlide keemistemperatuurid on enam-vähem ühte auku. Kuid siiski castrol ei andnud kinnitust sellele ja peale igat pikemat ning kurvilisemat katset oli pedaal pehme - keema läinud ja õhu süsteemi tekitanud.
Seega tuleks kriitilise pilguga ka õlisse suhtuda.
07-05-2016, 13:21 PM
Tsitaat: "Castroli hüper-super racing õli läheb süsteemi õhutades väga kergesti "vahtu".
![[Pilt: eek2.gif]](http://forum.4x4.ee/images/smilies/eek2.gif)
Mida te nende õlidega teete? mannavahtu klopite? kuidas saab õli õige kasutuse korral vahtu minna?
![[Pilt: eek2.gif]](http://forum.4x4.ee/images/smilies/eek2.gif)
Mida te nende õlidega teete? mannavahtu klopite? kuidas saab õli õige kasutuse korral vahtu minna?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
07-05-2016, 14:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2016, 14:13 PM ja muutjaks oli einota.)
Õli kasutan Olerexsist ostetud Dot-4 aga mes puutub õhutamisse siis oma viga
Tagumised suportid tegime kiirelt ära (peapump kahe süsteemne ette ja taha eraldi) aga esimestega hakkas nali pihta
Ei tea mitu tundi oli läinud ja õli oli juba 4,5 liitrit läbipumbatud aga õhku tuli ja tuli ja lõppu polnu näha
siis helistasin tuttavale kellel selline volkar ja küsisin midä perkelä
Vana küsis siis et kas ikke mõlemist nipplist õhutasin (sellel suportil kaks nipplit), noo loomulikult õhutasin ainult sellest mis väljapaistis, teine oli ratta kilbi sees varjus
Kruisin mina rattad alt ja asi hakkas kohe paremuse poole minema
aga kahjuks Miniklubi seltskond vajus kohale (tulivad bagiehitus talgudele) ja tuli tegelda muude asjadega ning jäigi õhutamine pooleli
Aga kui kodus jälle siis võtan lõpetan töö ära sest pidurid peavad selle massinal korras olema mitte nii nagu mõnedel
ja siis sõidab või rajakohtunikud pikali









07-05-2016, 19:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2016, 19:24 PM ja muutjaks oli Dexter.)
(07-05-2016, 13:21 PM)h2rra Kirjutas: Tsitaat: "Castroli hüper-super racing õli läheb süsteemi õhutades väga kergesti "vahtu".
Mida te nende õlidega teete? mannavahtu klopite? kuidas saab õli õige kasutuse korral vahtu minna?
Ei tea kuis sina seda nüüd mõistsid, või soovid lihtsalt tähte närida aga mina mõtlesin selle all seda, et õhutades mitte õli ei lükka õhku otse välja vaid suuremad õhumullid "lammutab ning tekib hästi palju väikseid mulle õli sekka. Peale mõningat aega seismist kogunevad need mullid jälle kokku suuremaks.
Kui ei usu, siis võin sulle seda õli täitsa müüa ja saad ise järgi katsetada. 1L pudel oli vist ca 45eur. Kui sinu jaoks tundub kallis katsetamiseks siis võid selle koha pealt suu kinni hoida. Mina kirjutan sellest mida ma olen ise oma silmaga näinud, mitte ei oleta.
07-05-2016, 19:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2016, 20:19 PM ja muutjaks oli h2rra.)
Tsitaat: " õhutades mitte õli ei lükka õhku otse välja vaid suuremad õhumullid "lammutab ning tekib hästi palju väikseid mulle õli sekka. Peale mõningat aega seismist kogunevad need mullid jälle kokku suuremaks. "
Kummaline õhutamine Teil. Võtsin Googlest esimese lihtsamini mõistetava õpetuse. Eriti aeglaselt tuleks mõttega lugeda punkte 6 ja 7.
http://www.kuidas.ee/127/kuidas-ohutada-auto-pidureid
Pedaalide kiireks, jõuliseks "trampimiseks" on leiutatud jalgratas. Viga ei ole õlis, vaid mehes, kahjuks.
Siin ka üks video näide pedaalide mõtlematust pumpamisest käivitamisel.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid389323
Ja tänapäeval on palju abivahendeid, et üksi uus vedelik "sisse imeda" või "sisse suruda"
Kummaline õhutamine Teil. Võtsin Googlest esimese lihtsamini mõistetava õpetuse. Eriti aeglaselt tuleks mõttega lugeda punkte 6 ja 7.
http://www.kuidas.ee/127/kuidas-ohutada-auto-pidureid
Pedaalide kiireks, jõuliseks "trampimiseks" on leiutatud jalgratas. Viga ei ole õlis, vaid mehes, kahjuks.
Siin ka üks video näide pedaalide mõtlematust pumpamisest käivitamisel.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid389323
Ja tänapäeval on palju abivahendeid, et üksi uus vedelik "sisse imeda" või "sisse suruda"
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
07-05-2016, 21:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2016, 21:54 PM ja muutjaks oli Dexter.)
1 - Keegi ei sõtkunudki seda pedaali kiirelt.
2 - See imur ei tiri kogu õhku välja
3 - Seda surve meetodil õhutamist proovitud - kiiremini saad küll õhutatud aga keemis probleemi see ei lahenda.
4 - Lõpetuseks ütlen ikka, et vedelik pole enda lubatud tasemel.
5 - Kui arvad, et ikka mehes viga siis ole mees ja osta see õli ära ning proovi ise järgi!
E: pudeli hind on ~50 + transport
2 - See imur ei tiri kogu õhku välja
3 - Seda surve meetodil õhutamist proovitud - kiiremini saad küll õhutatud aga keemis probleemi see ei lahenda.
4 - Lõpetuseks ütlen ikka, et vedelik pole enda lubatud tasemel.
5 - Kui arvad, et ikka mehes viga siis ole mees ja osta see õli ära ning proovi ise järgi!
E: pudeli hind on ~50 + transport
07-05-2016, 22:32 PM
Noh aga siis on ju võimalus Eesti riik päästa ja otse valmistajale saata kiri, et mida paska te meile saadate, see kõlbab ainult arengumaadesse, ja testimise viisid läbi eksperdid Pets Ats ja Kolla
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne