06-04-2016, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2016, 21:46 PM ja muutjaks oli nootsii.)
Kui keeruline oleks kahe tagumise ratta asemele üks panna? Trike-ks teha?
(06-04-2016, 21:46 PM)nootsii Kirjutas: Kui keeruline oleks kahe tagumise ratta asemele üks panna? Trike-ks teha?
(09-04-2016, 17:49 PM)overspeed Kirjutas:(06-04-2016, 21:46 PM)nootsii Kirjutas: Kui keeruline oleks kahe tagumise ratta asemele üks panna? Trike-ks teha?
Milleks ?
(09-04-2016, 18:47 PM)nootsii Kirjutas:(09-04-2016, 17:49 PM)overspeed Kirjutas:(06-04-2016, 21:46 PM)nootsii Kirjutas: Kui keeruline oleks kahe tagumise ratta asemele üks panna? Trike-ks teha?
Milleks ?
Väike projekti mõte lihtsalt ja olen piltide pealt vaadanud et võiks olla võimalik. Asendusse läheks nagunii ka mootor sellisel juhul. Ei ole kuidagi seotud motospordiga see projekt vaid lihtsalt liikurvahend. Ma ei ole küll juba 3 aastat seda uurinud aga mäletan nagu et 3 rattalisel on kergemad nõuded mida täita.
(05-04-2016, 02:20 AM)overspeed Kirjutas: Natukse on vaja veel esiporikad kinni nuputada, kuna loobusin raskest rauast esiporilaudade hoidjast/raamist.
Plastist kerged porilauad kinnitan plastkonsooli külge. Nuputan natukse alumiiniumist tugevdusbumerangi, et päris seibi pinnale vaid kinnituma ei jäeks.
(24-05-2016, 09:59 AM)Janka Kirjutas: Mis mehhanismus või apastraat või äpp neid graafikuid koostab ja nii heaste ekslisse joonistab?
(24-05-2016, 13:11 PM)Janka Kirjutas: Eksel küll , ma saan aru jah, et toksid tulemused sisse ja tema arvutab, aga kuidas algandmed, ehk siis kiirendused näiteks, mõõdetu on? Ega ometi stopperiga?
(24-05-2016, 22:15 PM)huvi5 Kirjutas: Ratsi mõttes või proovimiseks võib raskemaid kergemaid üle ühe panna, kui vahepealseid rullikuid pole.