Postitused: 6,948
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Valdo annab sulle üle turja selle jutu eest!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Ei näe piltidelt detaile.
Suure tõenäosusega on see Start Shosse .
Teoreetiliselt siiski ka sarnane Tshempion Shosse-le.
Tshempion Shosse puhul erinevad sadulaposti ülaosas asuvate torude kinnitus-keevitus,esikahvli kuju,keskjooks oli alumiiniumist käppadega.
Midagi võis veel olla.Pean kodus järgi vaatama.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
##Ei näe piltidelt detaile.##
Viimasel pildil on tuvastatav Punane-valgete sokkidega KASS
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,948
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Ma võibolla leian sulle originaalpedaalid koos korvidega, info lähipäevil, unusta see ümberkeermestamine esialgu ära!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 52
Teemad: 1
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Parempoolne link on vist uuema variandi oma. Pildilt ei saa hästi aru. Vänt ja raam peaks olema 50 - 60 ndatest.
Kui pöid on liimitavale kummile siis on mõõt 650 ehk 27,5 ". Läheb alla ka 28" jooks aga pidurid tuleb regullida.
Keskjooksule pandigi tavaliselt lahtised kuulid, sest separaatoritega ei kestnud kaua. Vajutasid lihtsalt need puruks.
Ei imesta, kui kaelakaussides on ka lahtised kuulid, sest tollast kvaliteeti ja valmistamise tehnoloogiat silmas pidades ei pruugi separaatori puhul kuulid koonusel ja pesas õige joone peale sattuda.
Postitused: 351
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Ei ole Start Shosse,ammugi mitte ka Tshempion Shosse.Raam ja muu uuem, 3 või 4 käigulise Turisti seeriast.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
On ikka Start Šossee, parem pedaal asendatud ja taha pandud rantvelg. SS on hea masin, olen 20 a Tartu Rattarallil kärutanud ja töökindlus on siiani olnud 100%. Kannatab maanteed sõita küll. Turisti maastiku jaoks asendasin küll mõni aasta tagasi "välismaa" rattaga, jäi maastikul lahjaks.
Normaalseks toimimiseks ei ole vaja midagi teha, lihtsalt, nagu vene rattal ikka, korda teha. Tõsi küll, odnotrubkadega jändamisest sai villand ja ostsin eelmine aasta rantvelgedega jooksud (rehvirõhk 6 at). Muu on originaal ja toimib hästi.
SS puhul on põhihäda pigem ikka AS Eesti Vabariigi tõusikluses, viimasel RR tuli toitlustuspunktis diskor päris selga, a la -- vaat kus on ratas, kust sa sellise võtsid, 40 a vana, appi! rihmadega pedaalikorvid, no on relik. Eesti tõusiklik ühiskond on haige, kõike venepärast ja vana peab mõnitama ja ülistama Lääne rämpsu ja NATO sõjardeid. Nagu kanter kunagi ütles, et temal peab kõik olema viimase peal, missest, et kõiki pesumasina funktsioone ei ole vaja ega oska kasutada, aga peab olema kõige täiuslikum, uhkem ja kallim mudel.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kui ikka vene võiduka üle käisid siis kestis küll. Endal kogemus V-551-ga.Hooaja jooksul polnud probleeme, Jõudi tuur kaasa arvatud.
Kui aga EH UHUtuuri meeste jamasid keskjooksudega võtta, siis ilmselt olid neil parimad rattad selleks matkaks valitud. Järeldused jätan targemate teha...
Tervitab Veteran.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
09-07-2016, 08:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-07-2016, 15:53 PM ja muutjaks oli
Veteran.)
Rublaaja lõpus tuli raha sirgeks lüüa ning ostsin leti alt Turisti. Laagrites kuulid olid samuti ligi 0,1 mm erinevusega!
50-ndate V-54 ja 60-ndate V551 kvaliteeti ei saa võrrelda vene aja lõpu ratastega. Põhiline häda oli, et kõrged raamid olid defkad, õnnestus saada tsehhi Favoriidi kõrgem raam ning kui Brooks sadula ka said, oli elu lill!
Tervitab Veteran.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Kuule ei ole üle mõõtnud, aga Turisti ja SS põhihäda oli see, et laagrikauss(rattarumm) oli kas kõver või halvasti karastatud, sellisel juhul teatud asendis ratas loksus ja teatud asendis poos kinni. See segas kiiremal sõidul ikka päris kõvasti. Eks selle põhjus oli nagu kõigi nõukogude asjade puhul -- monteeriaja kainuse/joobe/pohmeluse aste.
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Selle puhul tuleks tõsiselt mõelda, kas on soovi kõvera raamiga turisti ehitada. Sossi raamidega hakkab varsti kitsaks minema, kuna hipsterid neilt trossi ja käiguvahetaja hoidjaid küljest viilivad ja roosaks värvivad, kuid veel on ühteist leida, seega peaks projekti alustades vaatama natuke paremat toorikut, ehk?
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(10-07-2016, 09:47 AM)TeeTL Kirjutas: http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=20344
Sealt hakkas meeldima: Картинки чесно украдены из тем форума
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.