Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Vastu sektotori hammasratast ei saa käia,sest see sai juurepealt maha lõigatud(sektorile jäid ainult silindri poolne hammbad).
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Tervitus! Kas keegi teab, kas D50 pihusti puksi alla käib mingi tihend? Asi selles, et kõik lasevad vett läbi, dosoolist rääkimata
. Ja kuidas oleks neid kõige parem kätte saada, ilma mootorit lahti võtmata.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 4,444
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(22-07-2016, 19:41 PM)52mees Kirjutas: Tervitus! Kas keegi teab, kas D50 pihusti puksi alla käib mingi tihend? Asi selles, et kõik lasevad vett läbi, dosoolist rääkimata . Ja kuidas oleks neid kõige parem kätte saada, ilma mootorit lahti võtmata.
Съемник стакана форсунки изготавливается из метчика подходящего размера.К метчику приваривается шпилька со стороны четырехгранника.Затем метчиком зарезаетесь в стакан.Из полосы делаете П-образную скобу,в "перекладине" сверлите отверстие под шпильку.Одев скобу на приваренную к метчику шпильку,гайкой,которая упрется в скобу, вытаскивайте стакан из головки.Рисовать в компе не умею,если что не ясно--спрашивайте!
http://fermer.ru/forum/rtm-remontno-trak...aya/139390 Kui venet ei puhu, siis
seal võeti sobiv keermepulk, soovitavalt nr 2, et rohkem keeret sisse läheks ja allpool on tõmmitsa joonis.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Pihustile endale käib vaskseib alla küll (igakord uus või põletatud-vettevisatud). Pronkstopsikut on siis mõtet torkida, kui selle ümbert tosooli immitseb- kummrõngas on jäigaks muutunud ja tahab vahetust. Kui ei taha jõuka vene mehe moodi keermepuuri hukata, tuleb väljatõmbamiseks topsikule keere sisse lõigata ja sama keermega pikk polt teha. Poldile selline poolekilone liughaamer ja paari kopsuga venib välja tulla. Uus O rõngas tahke määrdega kokku ja tagasi. Topsikualune otspind plokikaanes hästi puhastada, muidu pisikese katlakivitükikese pärast võib jahutussüsteemi surve tulla. Ise olen drelli otsas puujunniga pesa kõhvitsenud.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Kui kasutada keermepuuri, siis läheb keermestamisel tulnud sodi mootorisse või kuidas?
Aga tundub, et ma ei pääse mootorit lahti võtmata, kuna klapikambri alumine tihend laseb natuke õli läbi. Teoreetiliselt peaks saama, siis need välja lüüa.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 5,841
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
34
Ühes Youtube videos, mida ma kahjuks hetkel ülesse ei leia, lisati keerme taastamisel keermepulgale rohkelt tavotti. See püüdis keermestamisel tekkinud metallijäägid väga hästi kinni. Vaja oli meeld pidada, et keeret ei tohtinud korraga läbi keerata ning vahepeal tuli keermepulka puhastada ja uuesti tavotiga sisse määrida.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
teatud oludes aitab laastude ja puru laiali lendamise vasta, kui puur või keermepulk ää magneetida.
no suurt väge nad sisse ei võta, aga miskit ikka.
olenevalt olukorrast, saab teinekord ka puurivarrele korraliku magneti külge istutada või siis otse augu kõrvale.
Postitused: 5,364
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
23-07-2016, 23:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2016, 23:41 PM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
See pronksi puru pole seal mingi probleem. Säuh ja lendab korstna kaudu minema. Pigem oli jama selles,et vindipulki on mitme kujuga ja iga pulk ei tahtnud vinti võtma hakata. Leidsin siis sellise pikalt koonuses pulga millega sain lõpuks vindi sisse. Kui ei leia sellist siis võib ka vabalt ise käiata vanast pulgast... ei ole kahjusid.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Treipingi pulk on ju mitu ühes.... freesib ja keere lõpuni.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,690
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Treipingi pulgad osad ka sellised spiraalsed nagu puur ja pidi ise laastu välja vedama.
Postitused: 21
Teemad: 1
Liitus: Aug 2016
Maine:
0
80-l purunes hüdrovoolik. Asendasin. Kas peaks veel kusagilt eelnevalt õhutama või suudab süsteem ise õhu välja pahistada?
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
03-08-2016, 19:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2016, 20:01 PM ja muutjaks oli
52mees.)
Selle pukside värgi sain korda õnneks.
Küsiks huvi pärast kaks küsimust.
1) Kui palju teeb D240 mootor tööd enne kui vaja kapremonti? Vastust paluks töötundides.
2)MTZ 50 kabiini all vasakul taganurgas üks hüdroga seotud asi/mahuti. Kas keegi teab mis see on ja kuidas saab sealt õli välja saada?
Varsti sellel teemal juba 100 lehte täis
ja loodetavasti tuleb veel 100 lehte.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
1) 6000h
2) haardekaalu suurendaja ja positsiooniregulaatori õlipaak.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(03-08-2016, 20:30 PM)hannest Kirjutas: 1) 6000h
2) haardekaalu suurendaja ja positsiooniregulaatori õlipaak.
Najla teed ve??
Kui traktor põllutööd teeb siis oli veneajal nõue, et 6000tt on ees, siis võetakse kapital remonti. Kui sul masinal on juab 4000tt ees siis on ta õre kui sõel.
Reaalselt erinevate traktorite puhul on ikka nii, et 2500-3000tt juures vahetatakse hülsse kolbe ja saalesid ja siis töötavad nad kuni 5000tt ja see viimane tuhat on ikka väga nöökimine enne kapi. Vene morssidel töötavad mootorite puhul võid kõrva vastu mootorit panna ja kuulata kuidas hõõrub nagu lihviks liivapaberiga.
Uuemad 82.1 ja 820 ning uuemad suuremad jah töötavad hädaga rohkem kui veneaegsed sinised rusid.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 5,364
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Minuarust hakkas kuskil 2500 peal õli limpsima ja kolvirõngaste vahetus päästis asja pikemaks ajaks.
Kunagi oli üks SMD mootor millel ülemine korrus 600 t. järel oli juba küpse. See aga juba teine lugu. Russil on ka erinevaid kolvirõnga komplekte liikvel. Kas kellegil on kogemusi kehvemate rõngastega?
Oma MTZ-52-le panin sisse mingid veneaegsed rõngad.... välimuselt nagu 51 Molu omad. Õlivõtmist pole täheldanud. Ju siis kestab.
T.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Mis on d240 ja d243 mootorite erinevus?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.